Stors
Medlem
Grattis till hojen Lason
Jag blev mest förvånad eftersom Tink anser att en XTX kör ifrån en 525 utan några problem?! Eftersom jag har både en XTX och en 690 SMC så kan jag ju referera till dom bägge. Om den ena är "sjukt mycket bättre" låter jag vara osagt.
Har varit på biltema och handlat lite. Bla. handskydd. passar inte rakt av för den som har orginalstyret på. jag har.. men lätt att fixa. expandern som ska in i styret bottnar pga en krympning av innerdiametern i styret blir smalare längre in helt enkelt så man får kapa den ca 17mm.(se bild) För övrigt passade det bra. blev kanon.
Hur är fjädringen på x modellen? Är den hårdare än r? Går det att använda R hjulen på en x?
X´en har styvare fjädring, mindre fjädringsgång, annan sving och annan frambroms från -09 och framåt, åren innan var de utrustade med samma utom hjulstorlek.
R hjulen bör kunna gå att använda beroende på årsmodell. (Olika skivor.)
Ja kylaren är svart, det står ktm och nå siffror som är försmå att läsa.
Jaha då är det samma so jag hade.
Intressant att det står KTM dock..
Tack tack ska kolla detLyktan har jag för mig var en Acerbis om jag inte missminner mig. Och skärmen köpte jag nog på www.off-the-road.de.
Lyktan har jag för mig var en Acerbis om jag inte missminner mig. Och skärmen köpte jag nog på www.off-the-road.de.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |