Stors
Medlem
Grattis till hojen Lason
Jag blev mest förvånad eftersom Tink anser att en XTX kör ifrån en 525 utan några problem?! Eftersom jag har både en XTX och en 690 SMC så kan jag ju referera till dom bägge. Om den ena är "sjukt mycket bättre" låter jag vara osagt.
Har varit på biltema och handlat lite. Bla. handskydd. passar inte rakt av för den som har orginalstyret på. jag har.. men lätt att fixa. expandern som ska in i styret bottnar pga en krympning av innerdiametern i styret blir smalare längre in helt enkelt så man får kapa den ca 17mm.(se bild) För övrigt passade det bra. blev kanon.
Hur är fjädringen på x modellen? Är den hårdare än r? Går det att använda R hjulen på en x?
X´en har styvare fjädring, mindre fjädringsgång, annan sving och annan frambroms från -09 och framåt, åren innan var de utrustade med samma utom hjulstorlek.
R hjulen bör kunna gå att använda beroende på årsmodell. (Olika skivor.)
Ja kylaren är svart, det står ktm och nå siffror som är försmå att läsa.
Jaha då är det samma so jag hade.
Intressant att det står KTM dock..
Tack tack ska kolla detLyktan har jag för mig var en Acerbis om jag inte missminner mig. Och skärmen köpte jag nog på www.off-the-road.de.
Lyktan har jag för mig var en Acerbis om jag inte missminner mig. Och skärmen köpte jag nog på www.off-the-road.de.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|