Jag får kolla med Paul på MM om de verkligen passar, jag tycker den är så förbannat stor men får återkomma när jag vet, vet en annan som är på hugget också på hasplåten dock före dig! :/
Ok, passar den vill jag ha den. Även om jag är pucktvåa;-)
Hasplåten passar INTE med orig systemet har jag får bekräftat ifrån Paul på MetalMule vet ej om det går att fixa m distanser så den kommer ut lite?
[Utannonserad tur inställd. Klen uppslutning = nya planer]
Vett någon VAR man kan få tag i en bruksanvisning på svenska till en XT660r?![]()
Beställde en hasplåt från OTR i går, beställde även dna-filter och ett 14 kuggars framdrevTänkte beställa en Powercommander men det får vänta till hösten. Någon som har lust att förklara skillnad på PC3, PC5 och PC5 med autotune? Har jag fattat det rätt att 3 & 5 är samma sak men att 3an är större?!
Har en kille i stan som bygger avgassystem till ATV som ska hjälpa mig bygga helsystem under vinternblir kul att se hur den går med allt på sen
![]()
Beställ Kevs fuel mod istället och använd resten av pengarna till annat. POwercommander är kraftigt överskattat.
Www.xt660.com
Ok, får upp access denied när jag trycker på more info. Hur stor skillnad är det på den där i jämförelse med ställa CO?
Lite smått idag ska fixa hasplåten imorgon.
Det blev en ifrån adventure spec som är egentligen till xt660z men men två hemmagjorda ben så passar den min enligt advrider. Lite tyngre men lite smidigare utformning än MetalMule, s men MM skyddar jäkligt mkt dock enbart för de som kör 2-1system tyvärr.
Nu börjar XT bli som ja velat från början & är bra mkt snyggare än en KTM 640 ENDURO![]()
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |