Jag får kolla med Paul på MM om de verkligen passar, jag tycker den är så förbannat stor men får återkomma när jag vet, vet en annan som är på hugget också på hasplåten dock före dig! :/
Ok, passar den vill jag ha den. Även om jag är pucktvåa;-)
Hasplåten passar INTE med orig systemet har jag får bekräftat ifrån Paul på MetalMule vet ej om det går att fixa m distanser så den kommer ut lite?
[Utannonserad tur inställd. Klen uppslutning = nya planer ]
Vett någon VAR man kan få tag i en bruksanvisning på svenska till en XT660r?
Beställde en hasplåt från OTR i går, beställde även dna-filter och ett 14 kuggars framdrev Tänkte beställa en Powercommander men det får vänta till hösten. Någon som har lust att förklara skillnad på PC3, PC5 och PC5 med autotune? Har jag fattat det rätt att 3 & 5 är samma sak men att 3an är större?!
Har en kille i stan som bygger avgassystem till ATV som ska hjälpa mig bygga helsystem under vintern blir kul att se hur den går med allt på sen
Beställ Kevs fuel mod istället och använd resten av pengarna till annat. POwercommander är kraftigt överskattat.
Www.xt660.com
Ok, får upp access denied när jag trycker på more info. Hur stor skillnad är det på den där i jämförelse med ställa CO?
Lite smått idag ska fixa hasplåten imorgon.
Det blev en ifrån adventure spec som är egentligen till xt660z men men två hemmagjorda ben så passar den min enligt advrider. Lite tyngre men lite smidigare utformning än MetalMule, s men MM skyddar jäkligt mkt dock enbart för de som kör 2-1system tyvärr.
Nu börjar XT bli som ja velat från början & är bra mkt snyggare än en KTM 640 ENDURO
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|