Behöver man något för mothåll på andra sidan framhjulet? Håller precis på att ordna upp en komplett verktygssats. Kan verkligen rekommendera Motion Pro Comby Tire levers.
Ja du den har jag glömt att testa, lite mkt nu. Jonas XT håller ju på att kitas m Stålomspunna slangar, fatbar, handskydd mm men ska ta fram å ladda samt skaffa kort så kan ja prova lite smått dock ej på hoj.
Jag ska också bygga en "specialare" sen, men nu måste punkan lagas och det får bli en hylsa från biltema.
Tanken är att ha ett en sån här http://www.adventure-spec.com/default/tools-motion-pro-t6-combo-lever.html (eller liknande) och sen en adapter mellan 22mm och 14mm (någon som har en fräs?).
Med dessa, tillsammans med en 6mm insex, en 10mm och en 12mm blocknyckel samt ett extra däcksjärn, så kan man göra all däcksservice samt spänna kedjan.
Till Gnuttens stora förtjusning kommer en till pausbild
View attachment 406848
Hehe det brukar bli så ibland
Att allt hopar sig
Gör det så får vi se hur den verkar
//GG
Hur tyckte du den verkar?Jag kör en sån där som Aidantausta tipsade om =)
tjena, har en xt 660r som jag måste byta drivpaket då det är helt sopslut, har 15/45 tror jag att det är, funderar på att ta ett 14 kuggs fram, funderar även om det går att sänka till 13 eller om det blir för mycket farttapp? för tillfället är hojen original, men har pc3 och gpr-pipor som ska på,
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|