Tjipp & Hajk! Jag skall handla depåstöd till min XT R.... (fram+bak) är det Julas /Biltemas som gäller eller...? Skriv gärna lite feedback ni som råkar ha någon av dem.
Tackar
//Jtr 71.
Biltemas bakre även här. Behöver jag lyfta fronten blir det kompletterande domkraft under hasplåten.Tjipp & Hajk! Jag skall handla depåstöd till min XT R.... (fram+bak) är det Julas /Biltemas som gäller eller...? Skriv gärna lite feedback ni som råkar ha någon av dem.
Tackar
//Jtr 71.
Prylarna finns kvar ifall nån är intresserad. Det är alltså ett konverteringskit så du kan byta fälgar på din 660X till 660R-fälgar. 700 kr + ev. frakt.
Hej Laidback!Ni XTR-ägare som tidigare haft en XT 600, hur skulle ni säga att de skiljer sig? Effekt, fjädring, hanterbarhet, vibrationer, komfort och sånt? Vad klarar den ena bättre än den andra?
View attachment 424616View attachment 424617
Har lite grejer jag ska ta och göra på hojen tills sommaren och således lite frågor!
Batteriet är skapligt slött och gammalt, tänkte ta och köpa ett nytt innan det är helt dött, har ni någon rekommendation? Yuasa? Biltema? Nåt annat märke och variant?
Ska ta och rensa bakdelen på min hoj, såg att några längre bak i tråden hade gjort det med lite stöd av per larssons guide (http://www.per-larsson.se/xt660/xt660.html) men känns lite dumt att såga i originalplasten tycker jag, går det att köpa "den där plastbiten" och såga av den istället?
Har lite grejer jag ska ta och göra på hojen tills sommaren och således lite frågor!
Batteriet är skapligt slött och gammalt, tänkte ta och köpa ett nytt innan det är helt dött, har ni någon rekommendation? Yuasa? Biltema? Nåt annat märke och variant?
Ska ta och rensa bakdelen på min hoj, såg att några längre bak i tråden hade gjort det med lite stöd av per larssons guide (http://www.per-larsson.se/xt660/xt660.html) men känns lite dumt att såga i originalplasten tycker jag, går det att köpa "den där plastbiten" och såga av den istället?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|