Kolla styrlager också. Kan vara dåligt infettat från fabrik.
Inte på Blocket nej. Jag fixar lite bilder och PMar dig!PMa mig ... Eller ligger den på Blocket?
En grej slog mig häromdan. Jag har aldrig sett min kylarfläkt gå. Finns det nåt sett att kolla så den funkar?
Skickat från iphone med tapatalk.
En grej slog mig häromdan. Jag har aldrig sett min kylarfläkt gå. Finns det nåt sett att kolla så den funkar?
Ja. I diagnostik-läget finns test för fläkten. Den ska bli bra varm för att gå igång, var också orolig för att min var paj. Fungerade dock problemfritt.En grej slog mig häromdan. Jag har aldrig sett min kylarfläkt gå. Finns det nåt sett att kolla så den funkar?
Dock världens tråkigaste hoj
Jag får säga så, för jag själv har en
Nja, offroadhoj har jag redan, så den gamla ska få nytt liv hos annan husse.Vad roligt! Om du skall sälja den andra i delar kan du ju spara hjulen + framgaffel, skärm o broms så du kan åka lite mer offroad
Halloj! Om någon är intresserad så ska jag sälja min XT660X -09 rullat 720 mil färgen är svart. Sitter leo vince på och mappad med pc3 samt sportfilter. Kanonfint skick. Har ingen annons på blocket ännu.
Din rackare, så det var du som korpa den röda framför snoken på mig GrattisAhhh, 200 mil mindre än den jag köpte
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
|
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|