Tomlund-83
Medlem
Jag kör med tkc 80, toppendäck!
Någon som har erfarenhet med OTR 2-1-system? Hur jobbiga är dom att installera?
Kör du med de på x modellen? Hur upplever du det breda framdäcket på asfalt isåfall?
Jag kör med tkc 80, toppendäck!
Någon som har erfarenhet med OTR 2-1-system? Hur jobbiga är dom att installera?
Nä, tänkte på Off-the-road. https://www.off-the-road.de/en/XT-660R-X-otr/Exhausts/OTR-2in1-headpipe-system-XT-660.html
jag har byt på min ny lykta och kåpa allt annat passar. OTR rör är enklet att montera, har inget sånt på min men ett annat rör som jag inte kommer ihåg namnet på.
Aha, alright. Verkar vara nästan omöjligt att få tag på Creptus-rör, dom svarar inte när man skriver och frågar. Vad fick du ge om man får fråga?Har haft Metal Mule 2-1 på min X. passformen var inge bra . Har idag Creptus 2-1 och passformen är riktigt bra
Nån som kan tipsa på ett bra vindskydd "windscreen" till en x-08
https://www.ebay.co.uk/itm/TOURING-...0?pageci=6140d878-5a93-4865-92b8-1fb238eb1bef
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Tänkte byta till ett 14 taggars (15 original?) framdrev, för att hojen ska kännas lite piggare (lättare upp på bakis)
Kommer hastighetsmätaren visa riktig hastighet eller för lite, nån som vet?
Visst kommer hastigheten ändras då du har givaren på utgående axel. Tänk också på att du kommer även få en annan vinkel på kedjan så den kommer äta mer på kedjesläpet bara så du vet. En del kör speedohealer för att få korrekt hastighet. Vilken växle vill du att den ska upp lättare på??Tänkte byta till ett 14 taggars (15 original?) framdrev, för att hojen ska kännas lite piggare (lättare upp på bakis)
Kommer hastighetsmätaren visa riktig hastighet eller för lite, nån som vet?
Visst kommer hastigheten ändras då du har givaren på utgående axel. Tänk också på att du kommer även få en annan vinkel på kedjan så den kommer äta mer på kedjesläpet bara så du vet. En del kör speedohealer för att få korrekt hastighet. Vilken växle vill du att den ska upp lättare på??
Skickat från min SM-G920F via Tapatalk
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |