Tomlund-83
Medlem
Jag kör med tkc 80, toppendäck!
Någon som har erfarenhet med OTR 2-1-system? Hur jobbiga är dom att installera?
Kör du med de på x modellen? Hur upplever du det breda framdäcket på asfalt isåfall?
Jag kör med tkc 80, toppendäck!
Någon som har erfarenhet med OTR 2-1-system? Hur jobbiga är dom att installera?
Nä, tänkte på Off-the-road. https://www.off-the-road.de/en/XT-660R-X-otr/Exhausts/OTR-2in1-headpipe-system-XT-660.html
jag har byt på min ny lykta och kåpa allt annat passar. OTR rör är enklet att montera, har inget sånt på min men ett annat rör som jag inte kommer ihåg namnet på.
Aha, alright. Verkar vara nästan omöjligt att få tag på Creptus-rör, dom svarar inte när man skriver och frågar. Vad fick du ge om man får fråga?Har haft Metal Mule 2-1 på min X. passformen var inge bra . Har idag Creptus 2-1 och passformen är riktigt bra
Nån som kan tipsa på ett bra vindskydd "windscreen" till en x-08
https://www.ebay.co.uk/itm/TOURING-...0?pageci=6140d878-5a93-4865-92b8-1fb238eb1bef
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Tänkte byta till ett 14 taggars (15 original?) framdrev, för att hojen ska kännas lite piggare (lättare upp på bakis)
Kommer hastighetsmätaren visa riktig hastighet eller för lite, nån som vet?
Visst kommer hastigheten ändras då du har givaren på utgående axel. Tänk också på att du kommer även få en annan vinkel på kedjan så den kommer äta mer på kedjesläpet bara så du vet. En del kör speedohealer för att få korrekt hastighet. Vilken växle vill du att den ska upp lättare på??Tänkte byta till ett 14 taggars (15 original?) framdrev, för att hojen ska kännas lite piggare (lättare upp på bakis)
Kommer hastighetsmätaren visa riktig hastighet eller för lite, nån som vet?
Visst kommer hastigheten ändras då du har givaren på utgående axel. Tänk också på att du kommer även få en annan vinkel på kedjan så den kommer äta mer på kedjesläpet bara så du vet. En del kör speedohealer för att få korrekt hastighet. Vilken växle vill du att den ska upp lättare på??
Skickat från min SM-G920F via Tapatalk
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |