Modifieringar XT660 X/R

BAD

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2005
Hoj
Förr Kawazaki Ninja modell skrot pga flygtur, Nu Yamaha XT660X
XT660XPatrik skrev:
2107227 Jag var ut på en premiärtur igår och jag har inget att anmärka på ang bakdäcket.

Gött då är saken biff, det åker på ett sånt på tisdag :)

Carl-m skrev:
2106336
Jag är supernöjd med mina. Kanske jag köper pc och kn-filter+burk till sommaren. Då ska jag bänka den. Nu har jag tagit bort snorken och har x.racing slipon system. Ändrat co till 45 mot org 09. Provade 75 sen 65 men den gick som en kråka. Sen sänkte jag till 45 då vart det kanonbra. :yoparty

Hur lång tid fick du vänta på dina burkar ?
Och kosta de ca 3700:- För dubbla burkar inkl frakt ?

Fan eloxerat var inte så dumt alls =) Måste fundera några timmar på det där =)

Carl-m

Ny medlem
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
XR1200 -09
BAD skrev:
2107349 Gött då är saken biff, det åker på ett sånt på tisdag :)

Hur lång tid fick du vänta på dina burkar ?
Och kosta de ca 3700:- För dubbla burkar inkl frakt ?

Fan eloxerat var inte så dumt alls =) Måste fundera några timmar på det där =)

Japp 3700 inkl frakt för dubbla burkar. :yoparty

BAD

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2005
Hoj
Carl-m skrev:
2108531 Japp 3700 inkl frakt för dubbla burkar. :yoparty

Gott! det priset rockar ju röven av allt annat jag spanat in :yoparty :tummenupp

Problemet nu är bara beslutsångesten vilket jag ska ha, Det står mellan Titanium och guldeloxerat.. svårt val, Polaren tycker guld, men var även inne på rött som jag tycker är aningen för skarp färg på. hmm :va Får fundera en liten stund till innan jag mailar om beställning.

Carl-m

Ny medlem
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
XR1200 -09
BAD skrev:
2108576 Gott! det priset rockar ju röven av allt annat jag spanat in :yoparty :tummenupp

Problemet nu är bara beslutsångesten vilket jag ska ha, Det står mellan Titanium och guldeloxerat.. svårt val, Polaren tycker guld, men var även inne på rött som jag tycker är aningen för skarp färg på. hmm :va Får fundera en liten stund till innan jag mailar om beställning.

Om jag skulle beställa nya idag hade jag tagit titan för ett par hundralappar till. Supernöjd med dom jag har. Men titan är lite häftigare tycker jag. Men smaken är som baken.

BAD

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2005
Hoj
Carl-m skrev:
2108676 Om jag skulle beställa nya idag hade jag tagit titan för ett par hundralappar till. Supernöjd med dom jag har. Men titan är lite häftigare tycker jag. Men smaken är som baken.

Jag är mer inne på titan som du.. skulle vart roligt om de haft bilder med alla burkar på så man såg bättre.. Kanske blir lite väl färgglatt med guldelox.. damn vad svårt det är nu :huvet :)

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
cone skrev:
2111174 Suck!
skulle byta packning....det var inte packningen som var dålig.
det var en spricka i kåpan. :mad:
Kul.....jul!!!! :D

Gutt damn!!! Fasen, men detta måste väl gå på garantin! Eller?

Robin Hood

Din nuvarande titel är ?????????????
Gick med
26 Jan 2006
I mina legenheter Swe/Finland (Swe) där det
Hoj
TZR250
hej har läst denna långa tråd.
O nu undrar ja om in har fått fram nogot kort fattat hur men ska moda xt660 05 me slipon pc o inställnigar. Finns det så man bara behöver en ljud dämpare?. o co vården o vilken map fungerar bäst,har in bänkat nogon hojj
i så fall vad sitter det på den dvs delar o modikationer hk låg. mellan. hög. varv

tacksam för svar

Robin Hood

Din nuvarande titel är ?????????????
Gick med
26 Jan 2006
I mina legenheter Swe/Finland (Swe) där det
Hoj
TZR250
Stoppsladd skrev:
2076048 Jao jag ska bänk köra. Men har en jäkligt bra mapp i nu men med steg 2 filtret misstänker jag att den går lite för snålt. Så jag måste nog monter tbx original täcklocket om jag skall åka nå mera för stiftet såg lite väl ljust ut efter gårdagens tur. Men ändock inga tendenser till att "klippa" eller dö sådär som den gjorde original. :tummenupp Väntar fortfarande på besked om bänk tid....

--------------------------------------------------------------------------------

hej på dej hur har du modat din hoj motor ? ljuddämpare mm?

GiXXeN

jag elvade sist jag körde =)
Gick med
30 Apr 2004
Hoj
XT660X
Häftigt?

BAD skrev:
2108757 Jag är mer inne på titan som du.. skulle vart roligt om de haft bilder med alla burkar på så man såg bättre.. Kanske blir lite väl färgglatt med guldelox.. damn vad svårt det är nu :huvet :)

Det är häftigt att sticka ut lite. Då ska du ta dom Röda eller nått. Ska det va stilrent och lite mer annonymt då pratar vi nog Titanburkarna. Nä chockrosa skulle jag ha letat uppp och moddat om den så du får in ett 295 bakdäck med :yoparty

Gixxen and that´s a dumb fucker U know

BAD

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2005
Hoj
GiXXeN skrev:
2117831 Det är häftigt att sticka ut lite. Då ska du ta dom Röda eller nått. Ska det va stilrent och lite mer annonymt då pratar vi nog Titanburkarna. Nä chockrosa skulle jag ha letat uppp och moddat om den så du får in ett 295 bakdäck med :yoparty

Gixxen and that´s a dumb fucker U know

Ska se om det inte går att få tag på en rosa gimpsiute och en neongrön gagball,armbågskydd och knäskydd sen en röd jätte buttplugg ( du vet vilken storlek) :D ,rosa fransar till handtagen en rosa korg med vita blommor att sätta på framskärmen, en varsel vimpel och ringa upp E.T och sätta i korgen till din 30års dag, då kommer du garanterat att sticka ut :rofl :yoparty

GiXXeN

Gick med
30 Apr 2004
Hoj
XT660X
BAD skrev:
2119212 Ska se om det inte går att få tag på en rosa gimpsiute och en neongrön gagball,armbågskydd och knäskydd sen en röd jätte buttplugg ( du vet vilken storlek) :D ,rosa fransar till handtagen en rosa korg med vita blommor att sätta på framskärmen, en varsel vimpel och ringa upp E.T och sätta i korgen till din 30års dag, då kommer du garanterat att sticka ut :rofl :yoparty

Köp vilka satans burkar du vill bara det börjar brumma lite så man inte undrar vart du är när du ligger bakom och harvar :lol

Förövrigt lyckades jag få en highside framför en buss igår kväll mkt spännande, fast det gick ju bra då turen slutade på gångbanan istället för i grillen på en Arriva :yoparty

Imorgon skall jag köpa däck, vilka däck det blir beror på vilket humör jag är på då jag vaknar, Antingen så blir det supercorsa eller Dragon EVO. :3freak

När ska du Bygga om tailen då så du får brudarna att visa :tuttar :yoparty

Ja ja ni andra i den här tråden har ni fått skrivkramp eller är ni ute o gasar =)

Ses på vägarna men håll er borta från döden så är ni snälla

GiXXeN

Motard_Outlaw

No Pain
Gick med
28 Apr 2006
Hoj
Yamaha xt660x -05
Lycklig...

Tjenare vänner..

Hämtar i kväll min nya xtx 660 snacka om gött äntligen en sm man kan ha lite nytta av samtidigt som hornen kan växa ibland.... Super great med så många som kör denna leksak...

Vi hörs compadres :yoparty

GiXXeN

Gick med
30 Apr 2004
Hoj
XT660X
Träffas

En liten tanke har flugit in i mitt huvud gällande att försöka få så många XTX ägare som möjligt att mötas upp nån helg. Nån som e på och vill satsa lite tid med mig i att försöka få detta att klaffa en gång? Hör av er med förslag på aktiviteter träffpunkt osv. antinger i denna tråd eller via PM.

GiXXeN

Stoppsladd

Under uppbyggnad.....
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha wr250X -08
GiXXeN skrev:
2121075 En liten tanke har flugit in i mitt huvud gällande att försöka få så många XTX ägare som möjligt att mötas upp nån helg. Nån som e på och vill satsa lite tid med mig i att försöka få detta att klaffa en gång? Hör av er med förslag på aktiviteter träffpunkt osv. antinger i denna tråd eller via PM.

GiXXeN

Jo det hade ju vart trevligt men det svåra är nog att enas om vart och hur?

GiXXeN

Gick med
30 Apr 2004
Hoj
XT660X
Stoppsladd skrev:
2121093 Jo det hade ju vart trevligt men det svåra är nog att enas om vart och hur?

Man måste ju börja nånstanns... mitten av sverige och så de som vill och har lust dyker upp....bara att börja med en namnlista på de som e intresserade till att börja med sedan så tar vi en tid senare

jag börjar sedan är det bara att hänga på

1. GiXXeN
2.................
3.................
4.................
5.................
6...................
7..................
8.................
9.................
10................
osv

BAD

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2005
Hoj
GiXXeN skrev:
2120033 Köp vilka satans burkar du vill bara det börjar brumma lite så man inte undrar vart du är när du ligger bakom och harvar :lol

Förövrigt lyckades jag få en highside framför en buss igår kväll mkt spännande, fast det gick ju bra då turen slutade på gångbanan istället för i grillen på en Arriva :yoparty

Imorgon skall jag köpa däck, vilka däck det blir beror på vilket humör jag är på då jag vaknar, Antingen så blir det supercorsa eller Dragon EVO. :3freak

När ska du Bygga om tailen då så du får brudarna att visa :tuttar :yoparty

Ja ja ni andra i den här tråden har ni fått skrivkramp eller är ni ute o gasar =)

Ses på vägarna men håll er borta från döden så är ni snälla

GiXXeN

Fan det ser ut som du får dras med en ljudlös skugga bakom och att jag får gissa när det är dags att växla, för det verkar som jag får mer o mer räkningar ju mer jag tjänar.Blir nog inga pipor denna månaden heller =(

Nån som vill köpa röv ?? säljes till högstbjudande utgångspris 150 kr för en hårig och en baby len börjar på 300.

Tailen kanske jag får iordning på snart men dessvärre tror jag inte brudarna visar tuttarna,de brukar ju alltid skämmas när jag har både större o fastare :p

Det är väldigt skönt att höra att du klarade Arrivan, :pannkyss

Säger som GIXXEN försök att hålla er borta från döden det har varit lite mycket nu.

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0