XT660XPatrik
Ny medlem
BAD skrev:2106946Har du hunnit känna på greppet än ? funderar på att slänga på sådana med nämligen.
Jag var ut på en premiärtur igår och jag har inget att anmärka på ang bakdäcket.
BAD skrev:2106946Har du hunnit känna på greppet än ? funderar på att slänga på sådana med nämligen.
XT660XPatrik skrev:2107227Jag var ut på en premiärtur igår och jag har inget att anmärka på ang bakdäcket.
Carl-m skrev:2106336
Jag är supernöjd med mina. Kanske jag köper pc och kn-filter+burk till sommaren. Då ska jag bänka den. Nu har jag tagit bort snorken och har x.racing slipon system. Ändrat co till 45 mot org 09. Provade 75 sen 65 men den gick som en kråka. Sen sänkte jag till 45 då vart det kanonbra.
BAD skrev:2107349Gött då är saken biff, det åker på ett sånt på tisdag
Hur lång tid fick du vänta på dina burkar ?
Och kosta de ca 3700:- För dubbla burkar inkl frakt ?
Fan eloxerat var inte så dumt alls =) Måste fundera några timmar på det där =)
Carl-m skrev:2108531Japp 3700 inkl frakt för dubbla burkar.
BAD skrev:2108576Gott! det priset rockar ju röven av allt annat jag spanat in
Problemet nu är bara beslutsångesten vilket jag ska ha, Det står mellan Titanium och guldeloxerat.. svårt val, Polaren tycker guld, men var även inne på rött som jag tycker är aningen för skarp färg på. hmm Får fundera en liten stund till innan jag mailar om beställning.
Carl-m skrev:2108676Om jag skulle beställa nya idag hade jag tagit titan för ett par hundralappar till. Supernöjd med dom jag har. Men titan är lite häftigare tycker jag. Men smaken är som baken.
bebbe skrev:2106855Kanske räcker med att du drar åt den.
cone skrev:2111174Suck!
skulle byta packning....det var inte packningen som var dålig.
det var en spricka i kåpan.
Kul.....jul!!!!
bebbe skrev:2111180Gutt damn!!! Fasen, men detta måste väl gå på garantin! Eller?
Stoppsladd skrev:2076048Jao jag ska bänk köra. Men har en jäkligt bra mapp i nu men med steg 2 filtret misstänker jag att den går lite för snålt. Så jag måste nog monter tbx original täcklocket om jag skall åka nå mera för stiftet såg lite väl ljust ut efter gårdagens tur. Men ändock inga tendenser till att "klippa" eller dö sådär som den gjorde original. Väntar fortfarande på besked om bänk tid....
BAD skrev:2108757Jag är mer inne på titan som du.. skulle vart roligt om de haft bilder med alla burkar på så man såg bättre.. Kanske blir lite väl färgglatt med guldelox.. damn vad svårt det är nu
GiXXeN skrev:2117831Det är häftigt att sticka ut lite. Då ska du ta dom Röda eller nått. Ska det va stilrent och lite mer annonymt då pratar vi nog Titanburkarna. Nä chockrosa skulle jag ha letat uppp och moddat om den så du får in ett 295 bakdäck med
Gixxen and that´s a dumb fucker U know
BAD skrev:2119212Ska se om det inte går att få tag på en rosa gimpsiute och en neongrön gagball,armbågskydd och knäskydd sen en röd jätte buttplugg ( du vet vilken storlek) ,rosa fransar till handtagen en rosa korg med vita blommor att sätta på framskärmen, en varsel vimpel och ringa upp E.T och sätta i korgen till din 30års dag, då kommer du garanterat att sticka ut
GiXXeN skrev:2121075En liten tanke har flugit in i mitt huvud gällande att försöka få så många XTX ägare som möjligt att mötas upp nån helg. Nån som e på och vill satsa lite tid med mig i att försöka få detta att klaffa en gång? Hör av er med förslag på aktiviteter träffpunkt osv. antinger i denna tråd eller via PM.
GiXXeN
Stoppsladd skrev:2121093Jo det hade ju vart trevligt men det svåra är nog att enas om vart och hur?
Carl-m skrev:2056623Klar med baken .
Stor skillnad mot orginal
GiXXeN skrev:2120033Köp vilka satans burkar du vill bara det börjar brumma lite så man inte undrar vart du är när du ligger bakom och harvar
Förövrigt lyckades jag få en highside framför en buss igår kväll mkt spännande, fast det gick ju bra då turen slutade på gångbanan istället för i grillen på en Arriva
Imorgon skall jag köpa däck, vilka däck det blir beror på vilket humör jag är på då jag vaknar, Antingen så blir det supercorsa eller Dragon EVO.
När ska du Bygga om tailen då så du får brudarna att visa
Ja ja ni andra i den här tråden har ni fått skrivkramp eller är ni ute o gasar =)
Ses på vägarna men håll er borta från döden så är ni snälla
GiXXeN
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha