BAD skrev:2122272Fan det ser ut som du får dras med en ljudlös skugga bakom och att jag får gissa när det är dags att växla, för det verkar som jag får mer o mer räkningar ju mer jag tjänar.Blir nog inga pipor denna månaden heller =(
Nån som vill köpa röv ?? säljes till högstbjudande utgångspris 150 kr för en hårig och en baby len börjar på 300.
Tailen kanske jag får iordning på snart men dessvärre tror jag inte brudarna visar tuttarna,de brukar ju alltid skämmas när jag har både större o fastare
Det är väldigt skönt att höra att du klarade Arrivan,
Säger som GIXXEN försök att hålla er borta från döden det har varit lite mycket nu.
Ja ja men det är skönt att du e så pass förnufftig att du skiter i dom då du har surt med pengar. du får 400:- om jag får raka den babylen och sedan få köra upp främmande föremål
He he Och angående brudarna och kampen om vem som har fasta osv.. citerar jag en känd textrad riktad till dej:
"Klene Bad fatta mod, börja träna på ett gym. Skulle bli så jävla grov skulle bli så jävla grym. Han blev ett redskap han blev en distans, sola solarium och odla häst och svans"
GiXXeN