Så vart man "med" en XT660X... Och jag gnuggar fortfarande mina ögon efter att ha läst denna enorma tråd, som får mig att inse att jag måste "tanka plånkan", då jag varken har effektpipor eller PC osv. Men efter att ha läst denna tråd så har jag justerat CO och känt en markant skillnad, fast jag fortfarande "labbar" med värdet för att hitta "rätt"
Nu undra jag bara en sak... som jag inte såg i tråden... (hoppade iof över några sidor) så jag tar chansen som "ny" att ställa en fråga som ni säkert kan svara på
Är det någon form av övervarvningsskydd på XT:n? Den liksom slår av då jag har gjort några tappra försök att få framhjulet att lätta på 2:ans växel, eller accelererat iväg för att sedan skicka i 3:an...så slår den av precis som den klipper "toppen" på varvtalet.
Har bara justerat CO och ryckt snabeln hittils, vet på min TTR tidigare så fanns där en kabel man "fimpade" för att få ett annat register osv.
Skall skumma igenom tråden än mer och se, grymt nice att köpa en hoj man trivdes med från första metern till att finna denna tråd
Skall ut och leta lite tillbehör nu efter att ha "dreglat" över era "moddade" XT, vill rensa baken på den, på med pipor (om någon har några över så hör av er)
Här är pärlan