Tjena.
Va ute och och lekte lite idag och slangade loss lite.
Nu till frågan, ett par gånger drog ja upp han på tvåan och varvade ur den till de började "bluddra" som om motorn sa att nu får de va slut på varvandet
Kan detta vara något som förstör något i motorn eller finns det marginaler för lite för mycket gasande?
Mvh P
Hej! Är det någon som har koll på om Biltemas nya handtagsskydd passar på 660x? Kanske rent av någon som har en bild med dem på?
Det är varvtalsstoppet, det är en elektronisk finess som förhindrar dig att övervarva motorn.
Mao ingen fara om det händer emellanåt.
jag köpte dem med aluminum skiva i. dom passar inte utan styr pluggarna, asså de måste monteras med styrpluggarna i vilket kräven en lång skruv... jag ska lägga up foton snart.
jag har inte riktigt fått tag i rätt skruv, det är möjligtvis problem att få dit på högersida då bromscylindren är lite ivägen...Foton mottages tacksamt! Styrpluggarna, menar du då de vikter som sitter längst ut på styret?
//Calle
JoeMax:
Vilket märke är det på din motorbåge. Den täcker betydligt mer än min...
Vad ska man åka med för däck till sin xt660x?
Jag åker bara asfalt ..
Tänkte köpa ett nytt
Det här med försäkring.. är 29 år, bor i Stockholm. Har använd halvförsäkring hos Folksam i tre år nu. Kostar mig cirka 23 kr om dagen när den e påställd. Nån som vet nåt billigare alternativ att tipsa om?
Har du Nordea så kolla upp Vesta ! Har två bilar där plus hojen och jag ger nog inte mer än dryga 3000 helförs/år (och bilarna är minst tusenlappen billigare vid jämnförelser)
clubbanana: du har inte råkat slå till den röda "döda"-knappen på handtaget?
Föga troligt men vaffan..har ju hänt ibland och man fattar ingenting.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|