Inget extremt överpris men jag tycker du ska få den för 46 eller 47k åtminstone.
Okej det är ju från firma o det är prutat pris jag ska försöka få 1000 mila servicen med i priset.
Inget extremt överpris men jag tycker du ska få den för 46 eller 47k åtminstone.
Efter att min hoj har nu gått drygt 1800 mil har styrlagret helt lagt ner. Hojen är mycket tungstyrd, och vid lägre hastigheter känns det nästan som om hjulen går på räls, och man får bryta sig in i en ny bana när man svänger. Kör mycket grus/offroad, så lagren har fått mycket stryk . Några som bytt lager än? Efter hur många mil i så fall? Någon som bytt själv? Lätt/svårt?
Du har 5 års garanti använd dig av den.
Det har säkert redan tagit upp, men funderar lite på om det är värt att kosta på power commander och kn-filter? Kör i dag med enbart gpr slip-on och tycker den går fint som den gör, men lite mer skadar ju aldrig...
flera har skrivit om att det går att justera CO, rent praktiskt, hur gör man det?
Enligt yamahacenter justerar höjdjusteringen sig när man sätter på slip-on.
De sista 3 åren gäller dock bara motor och växellåda. Om hojen är mindre än två är gammal är väl frågan om slitaget är onormalt, för slitage i sig innefattas inte av garantin. Jag tycker det låter som att det tagit slut väldigt fort, men jag vet inte hur mycket det påverkas av gropiga grusvägar.
Du har 5 års garanti använd dig av den.
Såklart den gjordes! Grattis! Blev det 49k till slut? Gav dom med sig och slängde in 1000-mila servicen?
Vilken färg förresten?
Ja det blev 49 och ingen 1000 mila service i priset . Men nu har jag iaf en rolig hoj som inte kostar skjortan att äga som ninjan jag har. Måste säga att jag får ut mer glädje av xtx:en.
En blå blev de.
Hej!
Var köper man prisvärda handtagskydd?
De 1095 som Touratech vill ha känns lite i överkant...
//P
En snabb fråga ska man köpa powercommander 3 eller 5? Och är det bäst att köpa från powercommanders sida? Eller var rekomenderar ni att man köper det ?
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |