Gredde
Körkort igen!
KOm precis hem från garaget med ett stort leende. Nu har jag konverterat min xt 660 r med motardfälgar. Blev lite annorlunda att köra. Som en ny hoj. Nån annan som gjort den konverteringen här?
KOm precis hem från garaget med ett stort leende. Nu har jag konverterat min xt 660 r med motardfälgar. Blev lite annorlunda att köra. Som en ny hoj. Nån annan som gjort den konverteringen här?
Ett tipps till er utan PC3 till era hojar köp en! Den går så fruktansvärt fint nu nästan så man blir tårögd En redig mappning och bänkning kommer snart hoppas jag då lägger jag upp bänkpapper.
låter helt klart som ett intressant projekt, nått man skulle göra till sommaren 2011 kanske, hur löste du frambromsarna?
letar up o ner, kan inte hitta billigare än 3000kr vilket jag tycker är dyrt för en så liten sak, vart köpte du din?
låter helt klart som ett intressant projekt, nått man skulle göra till sommaren 2011 kanske, hur löste du frambromsarna?
letar up o ner, kan inte hitta billigare än 3000kr vilket jag tycker är dyrt för en så liten sak, vart köpte du din?
Bikeshop.se har ett bra erbjudande på PCIII:an 2495:- tror jag att dom tar nu.
Är det någon som vet någon som kan mappa en hoj i stockholms området?
I helgen drevade jag ner hojen ett snäpp genom att byta till ett 46 bakdrev. (original = 45)
Jag kan rapportera att det är en klart märkbar skillnad, dock ingen dramatisk sådan. Drevningen ger inte roll-on wheelies på 2:an, men hojen är nu betydligt körbarare på 50 och 70-vägar. 4:an funkar nu fint på 50 och 5:an drar nu rent och fint t.o.m lite under 70 km/h.
Tycker du ska testa byta ditt framdrev o raportera hur det blir så jag vet om jag ska köpa eller inte =)
När jag orkar, lovar jag att jag ska
Bra det jag börjar bli sugen på att beställa ett kanske blir nu till löning. Vill kunna power wheela på 2an nu känns de svårt utan koppling.
Mmm det blir nog trevligt på 2:an, men jag tror att det blir för mycket varv i typ 100-130, där iaf ligger och kör en del ibland.
känner mig lite dum men vilken power commander .. har kollat på www.off-the-road.de.. Dom har 2 olika Dynojet Power Commander Yamaha XT 660 med olika pris ..:S vilken ska man ha? funderar också på att byta framdrev till 14 för att få den lite mer wheelie vänlig..såg att dom även hade 13 men då lär man inte kunna köra över hundra utan att den ska låta som faen..
Hej, fick ett märkligt knas på elen på min XT660R -04, högerblinkersen fungerade lite skumt, lite "glappigt". Stängde av och prövade igen, och då fungerade allt igen. Men efter kanske en timme så funkade inget elektriskt från knapparna på styrets vänstra del, dvs inga blinkers, inte tutan, inte hel/halvljuset. Displayen funkar utmärkt och startmotor drar igång hojen så fint, tom bromsljus samt parkeringsljus fungerar, kan inte se att någon säkring har gått, är det någon som har några tips?
Kolla att det inte är ngt jordfel till hela det klustret.
Bikeshop.se har ett bra erbjudande på PCIII:an 2495:- tror jag att dom tar nu.
Är det någon som vet någon som kan mappa en hoj i stockholms området?
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |