Orig handtag de får du byta mot Ebay varianter asap ?View attachment 431542
Se om det fungera
Ja, precis. Det är så den sitter nu. Gör fuel moden någon skillnad om man inte avser att byta system och luftfilter?
Jag har haft kardandrivet tidigare, har inte så bra koll på kedja och drev. Vet bara att kuggarna inte ska vara tunna och spetsiga. Bifogar bild på drevet. Ska drevet glappa lite eller ska det vara helt stumt åt alla håll?
View attachment 431570
Har nu åkt dryga 65 mil med min näst intill nya Xt660x gått (360 mil totalt)
Jag har också läst en o annan textrad om den ryckiga gången på dessa hojar.
Men jag är förundrad hur asdåligt den verkligen går på högsta växeln i 50 km/tim.
Inga problem när man har lite varv på den, men såhär går det verkligen inte att köra ekonomiskt.
Jag har också noterat att just vid detta läge så går nått relä in och klickar (antar någon form av låg/hög fart grej) Kan det vara spjällkontakten som sitter fel ?
Har alltid åkt med förgasare, så detta är den första med insprutning, men jag hajar inte att detta skulle vara till en nackdel.
Hojfan borde gå fint som snus.
Om nu Yamaha tycker de har gjort ett bra jobb så har de fasen rökt på allt =) Man ska förfan inte behöva filter, PC och andra pipor och limma fast ryckutjämnaren för att få den gå som folk på låga varv ;-)
Vad låg du på för fart. Var på en 64mila tur med PerJ till Falun. Ca 90% grus körde med 15-45.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|