Tack, men jag har redan en XT, ska bara ha motorbågarna.Köptips:
Offroad säljes i hela Sverige | Blocket
Blocket är hela Sveriges marknadsplats inom kategorin offroad säljes i hela sverige med över 426 annonserwww.blocket.se
15 fram, 48 bak och friska glappfria gummin i ryckutjämnaren. Gärna en boosterplug oxå så blir hojen ganska uthärdlig att köra i lågfart.hej ... jo jag undrar lite över drevning .
14 fram eller ? jag har letat i denna långa tråd men hittar inga raktpå sak svar , för som det är nu är hojen helt oduglig i låga farter .
tack men helt seriöst , för ca 10 år sen körde jag xt600 som gått över 5000mil å den så vitt jag mins var då rolig å toppen att köra i lite svårare terräng i låg fart .15 fram, 48 bak och friska glappfria gummin i ryckutjämnaren. Gärna en boosterplug oxå så blir hojen ganska uthärdlig att köra i lågfart.
förlåt min okunnighet ..vad är boosterplug o vad gör den ?å jag kollade ryckutjämnaren å den glappade duktigt . jag erkänner jag trodde den skulle vara ok efter endast 1400 milSom sagt. Boosterplug gör susen. Dom är ställda väldigt snålt lågfart för miljökrav så dom går väldigt magert vilket resulterar i ryckig lågfart och dålig respons. Men viktigt som fan är ryckutjämnare, håller typ 1000 mil.
förlåt min okunnighet ..vad är boosterplug o vad gör den ?å jag kollade ryckutjämnaren å den glappade duktigt . jag erkänner jag trodde den skulle vara ok efter endast 1400 mil
tusen tack för det tipset jag ska omg kolla upp det . för den är då lätt körd med lite fart utan det är i lågfart den bråkar (tycker jag )Boosterplug monteras mellan tempgivaren i luftburken och ECU. Den lurar ecu att det är kallare ute och fetar på blandningen. Finns andra produkter som gör samma sak.
Men jag kan lova att du kommer känna ett du har en helt annan hojj om du monterar någon ”fuel mod” speciellt på dessa maskiner.
Ja det är sjukt vad fort ryckutjämnaren går fort på dom här.
jag har beställt nytt drivpaket kommer prova 48 bak å sen ska jag se om booster hjälper till , jag var så missnöjd innan å tänkte sälja å köpa en 600 i stället som jag vet går riktigt bra i alla farter ( jag är ingen bakhjulsåkare eller fart fantom)tusen tack för det tipset jag ska omg kolla upp det . för den är då lätt körd med lite fart utan det är i lågfart den bråkar (tycker jag )
jag har nu kört ca 50 mil runt högakusten där jag bor å med 48 bak å nya ryckutjämnare så blev det som en helt annan mc .. jag måste erkänna att jag inte trodde att dom skulle vara så dåliga efter 1300 mil.jag har beställt nytt drivpaket kommer prova 48 bak å sen ska jag se om booster hjälper till , jag var så missnöjd innan å tänkte sälja å köpa en 600 i stället som jag vet går riktigt bra i alla farter ( jag är ingen bakhjulsåkare eller fart fantom)
O2grunkan är Kev modKöpte den där o2grunkan till min men den blev inte bättre. Har provat något annat nu typ kew mods, (vet i fan hur det stavas) möjligen att den blev lite bättre, men långt ifrån bra. Funderar på att byta till Moto guzzi v85 tt.
"One size fits all" brukar täcka det mesta men inte allt. Ungefär som Dynojet-kit för förgasarhojar. För att det ska bli bra lär man samtidigt upp i bänk - och det kostar mer än själv prylarna.vad tror ni om detta ?
När jag körde XT660 handlade jag mycket därifrån. Fick alltid bra grejor och bra service. Köpte ingen elektronik, dock. Och det var ett antal år sedan. Kan ju gått utför sedan dess iofs...Det mesta otr säljer verkar vara rent skräp. Handlat därifrån tidigare men när man får halvfärdiga grejer och töntiga aroganta svar på sina frågor när man försöker få hjälp av dom. Så röstar iaf jag bort dom med min plånbok.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|