Mohahahaha *film*

Zormin

Aldrig under 10.000 rpm
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Linköping
Hoj
ZX-10R
McB skrev:
Du menar alltså att en topplacering på singellistan innebär att det är bra musik? Tillåt mig hånflabba. :rofl
Bra och bra. Det beror ju på vad man menar med "bra". Men singeln sålde ju åtminstone. Det betyder att många tyckte om den.
 

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Senare...
Zormin skrev:
Bra och bra. Det beror ju på vad man menar med "bra". Men singeln sålde ju åtminstone. Det betyder att många tyckte om den.

Nej, det betyder att många fick inpräntat i sina skrumpna små musiksmaksaknande hjärnor att just den låten är så jättebra. Dagens ungdomar - som är målgruppen för just sådan musik - har absolut ingen uppfattning om vad som är bra.
 

Bodoe

Motorhaverist? Javisst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Honda NSR 250 SP -90, Kawasaki KX 250 -91 (Elduro!), Kawasaki ZR750 Zephyr -97, KTM 450 SMR -04...
MEN FÖR I H*LVETE!!! Vad är detta?!?! :skrämd :skrämd :skrämd

"Whyyyy, ooh whyyy??? What kind of sick person would do such a thing???" :zpy
 

Thundercat

Ringmärkt
Gick med
6 Mar 2003
Ort
I en blåvitt stad.
Hoj
En svart.
M:et skrev:
Men kommer du inte ihåg att jag sa att du inte fick sprida det vidare... Jag måste verka ball här på forumet och då kan du inte sprida ut sånt här. Eller är du fortfarande sur för att du inte fick köpa skivan av mig... :eek:

Du sa aldrig att jag inte skulle sprida det... försök inte skylla ifrån dig nu... :p
 

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
Gsx-R600
Zormin skrev:
Tjejerna har artistnamnet Peaches och de låg som bäst 7:a på svenska singellistan med denna låt. De höll sig kvar på top 60 i 32 veckor. Så j-vla dålig kan den asså inte vara :fakta

Men videon sög ju snabel......

Detta är nästan pinsamt!!
I någon tidigare tråd så mobbades nån för att han hade upptäckt GR först nu!
Detta tycker jag nästan är värre(ok då en biker är väl GR värre iof). :rolleyes:

Denna låt skickades rundor i min bekanskapskrets för 2år sedan, för nästan ett år sedan så upptäckte radio dom och de "slog igenom"... och yttligare ett år senare(nu) så upptäcks de även av SH :p

tror dom har släppt ett tjogotal låtar och de håller på med sitt andra album(om det ient redan är ute)..

www.peaches.se - en otroligt ful sida med mer info :)

Peaches består av två tjejer - Tåve och Isabelle. Tjejerna träffades på en audition hösten 2000 och blev polare direkt, trots att dom var väldigt olika och inte lika gamla (Tåve var 8 år och Isa 11). Dom hade helt olika bakgrund, Isabelle hade sjungit i många år och till och med spelat in en egen singel tidigare (en cover på Freestyles Fantasi, producerad av Christer Sandelin). Tåves styrka var dansen, något hon sysslat med praktiskt taget ända sen hon kunde gå (hon tävlar även i dans och har vunnit SM i discodans i sin klass).

Efter en kort tid märkte båda två att dom gillade varandra och hade ungefär samma musiksmak, och det var då som dom bestämde sig för att starta en egen grupp. Musiken skulle vara dansinriktad och lite tuffare än den som dom andra yngre banden gjorde. Med lite tur fick dom kontakt med ett skivbolag, som blev imponerat av deras charm och talang. Genom skivbolaget träffade dom en producent och några låtskrivare och snart var den första singeln - Rosa Helikopter - klar.

Rosa Helikoptern äger förövrigt :tummenupp
 

InTrUDeR

Använder bara Global
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Västkusten
Hoj
lös
Rosa Helikopter suger HÄSTAK*K!!!!!!!

Som McB skrev så har ju småtjejerna inte tappat mjölktänderna än och luktar fortfarande kiss ifrån blöjan...
 

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm/norrort
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
kajlyl skrev:
Detta är nästan pinsamt!!
I någon tidigare tråd så mobbades nån för att han hade upptäckt GR först nu!
Detta tycker jag nästan är värre(ok då en biker är väl GR värre iof). :rolleyes:

Denna låt skickades rundor i min bekanskapskrets för 2år sedan, för nästan ett år sedan så upptäckte radio dom och de "slog igenom"... och yttligare ett år senare(nu) så upptäcks de även av SH :p

tror dom har släppt ett tjogotal låtar och de håller på med sitt andra album(om det ient redan är ute)..

www.peaches.se - en otroligt ful sida med mer info :)



Rosa Helikoptern äger förövrigt :tummenupp
Om du syftar på mig, så har jag TYVÄRR hört den ett ANTAL gånger tidigare...inte ny alltså.
 

race

ninja hooker
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Baylake
Hoj
Kawa zx6r -98
fan va coolt :confused: lr inte :D :D
















--------------------------------
att köra dt är som att cykla!! :notme
 

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
ligger vaken i min säng mitt i natten o drömmer om dig, jag har känt att mina drömmar sviker mig.
Ligger ensam i mitt rum, bara längtar o tänker på dig, och jag vet vad jag vill, jag vill upp till himlen en gång till........

^
PORR, PEDOFILI......FY FAN VA SMAKLÖST......
 

Daniel-L

el capitan
Gick med
19 Mar 2003
Ort
gbg
Hoj
none
Sjukt

McB skrev:
De har ju inte ens tappat mjölktänderna ännu, ändå sjunger de om att ligga ensamna i sängen och vänta på någon. Sjukt. :zpy
Håller med dig .Det är hemskt att barn ska sjunga om sånt som de inte begriper sig på :skrämd
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top