Yabba
Den som lever får se!
- Gick med
- 8 Mar 2005
Tacka vet jag när man fick gå till kinesbutikerna för att köpa ett packe Lippovitan D eller Krating Daeng.
![]()
![]()
HEHE Lipovitan fanns i minibaren på hotellen i Bangkok

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tacka vet jag när man fick gå till kinesbutikerna för att köpa ett packe Lippovitan D eller Krating Daeng.
![]()
![]()
Asså denna överkonsumtion av energidrycker e ju fan sjuk.
Fan folk häller i sig flera burkar om dan för fan, de e ju jävligt nyttigt.![]()
ähom folk väljer att få sitt koffein och socker från en energidryck istället från en mugg kaffe med socker i, vem är vi att dömma
![]()
16 åringar bör varken dricka 10 koppar kaffe eller 10 burkar energidryck om dan.
Äh, folk får förstöra sina egna kroppar.
O skattebetalarna får punga ut med pengarna för sjukvården.
Inget som du som nolltaxerare bryr sig ett dugg om men jaja..
Jag vet inte vilken skitdryck som kör reklamen "bananas are for monkeys" men den är ju ganska ironisk. En banan och lite vatten är bättre än vilken energidryck som helst.
Nu ska jag förresten bota min huvudvärk genom att ta helgens första kopp kaffe. Tänk att jag aldrig lär mig.
Ska du gnälla så gnäll på rökare + feta människor.
Har svårt att energidrycks drickarna står för så stor skattekostnad pga av deras konsumtion.
Sen är nolltaxera nice!
Det är ju just det att energidrycks drickarna blir ju feta o jävliga, sen börjar de röka och/eller snusa.
Ba kolla på ungar som Limez eller va han heter, skriver väl varje dag i "Dehär köpte jag idag"-tråden att han handlat 3 energidrycker o en dosa snus.
Verkar som de e coolt att dricka energidrycker eller nåt![]()
Det är ju just det att energidrycks drickarna blir ju feta o jävliga, sen börjar de röka och/eller snusa.
Ba kolla på ungar som Limez eller va han heter, skriver väl varje dag i "Dehär köpte jag idag"-tråden att han handlat 3 energidrycker o en dosa snus.
Verkar som de e coolt att dricka energidrycker eller nåt![]()
Tycker faktiskt dom flesta som dricker energidrycker är rätt så vältränade jämfört med snittet..
HahaMan gör ju allt för att det är coolt. Inte för sin egen skull. Eller hur?!
Gillar man energidrycker, så dricker man dem. Gillar man att snusa, så snusar man. Gillar man att sitta i en vit bil med tre röda prickar på om nätterna, så gör man det.
Stämmer bra det![]()
Idag har jag bara druckit en "V", den är lite nyttigare då den inte innehåller den farliga mixen koffein/taurin uten endast koffein![]()
![]()
När du blir gammal så kommer du lära dig att pengar inte bara trillar in så då får man göra lite saker man inte gillar, såsom att jobba o annat såntdär konstigt.
ja märkte bara att ja började prata väldigt fort och sa saker som inte hade något me nått att göra för ja hann inte tänka på va ja sa x)
![]()
Lippovitan D eller Krating Daeng.
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |