"Monster energy drink" i Sverige?

Tacka vet jag när man fick gå till kinesbutikerna för att köpa ett packe Lippovitan D eller Krating Daeng.
lipovitan.jpg

180px-Krating_Daeng_bottle.jpg

HEHE Lipovitan fanns i minibaren på hotellen i Bangkok :tummenupp

O skattebetalarna får punga ut med pengarna för sjukvården.
Inget som du som nolltaxerare bryr sig ett dugg om men jaja..

Jag har sålt mina saker och betalat av alla lån nu, red bull skulle jag aldrig dricka. Men nu börjar jag bli sugen på en pizza, är det ok för dig eller blir min åderförkalkning för mycket för dina skattepengar?

Jag har rätt att förstöra min kropp utan hänsyn till skatteproppagerande sossar. Jag fick inte förfrågan om jag ville födas in i detta analsamhälle, om så var fallet hade Jag snällt men bestämt tackat nej. Jag är inte skyldig någon, något när det gäller min personliga hälsa.

Jag visste att det skulle komma upp och du vet inget om min ekonomi :tummenupp

Om jag nu ska försöka svara dig seriöst.
Ja det är en sida av kakan, men jag valde att se bort från den sidan
och bara diskutera varje individs ansvar, där anser jag att folk får pajja sina kroppar bäst fan dom vill, bara dom inte förstör min samtidigt.

Skattepengar till sjukvård är en sak att tänka på,
men jag skulle aldrig i livet gå med på att förbjudas dricka vafan jag vill
eller äta vafan jag vill, bara för att sänka skatten litegrann, NÅGONSTANS får gränsen faktiskt gå.
Då har jag hellre försäkringsfinansierad sjukvård med individbaserad avgift,
jag blir nämligen aldrig sjuk, billigt och bra :tummenupp

OBS! välj nu inte ut 2-3 delar och börja argumentera,
jag har inte riktigt orken till att bemöta det idag, puss.

Last edited:
Jag vet inte vilken skitdryck som kör reklamen "bananas are for monkeys" men den är ju ganska ironisk. En banan och lite vatten är bättre än vilken energidryck som helst.

Nu ska jag förresten bota min huvudvärk genom att ta helgens första kopp kaffe. Tänk att jag aldrig lär mig.

Tänk att folk bryr sig så mkt om vad jag skriver jämt :D

Be inte mig ge fan i att argumentera när det inte är jag som börjar.

Ni behöver ju inte bry er så himla mycket om vad jag skriver, det är för guds skull bara ett forum så bli inte så ledsna varje gång jag har andra åsikter än er.

Jag vet inte vilken skitdryck som kör reklamen "bananas are for monkeys" men den är ju ganska ironisk. En banan och lite vatten är bättre än vilken energidryck som helst.

Nu ska jag förresten bota min huvudvärk genom att ta helgens första kopp kaffe. Tänk att jag aldrig lär mig.

det är gainomax, och den räknas inte direkt som en energidryck utan som en återhämtningsdryck, sen kvalité och prisvärde på den ska vi kanske inte gå in på :gnissla

Ska du gnälla så gnäll på rökare + feta människor.
Har svårt att energidrycks drickarna står för så stor skattekostnad pga av deras konsumtion.
Sen är nolltaxera nice!

Ska du gnälla så gnäll på rökare + feta människor.
Har svårt att energidrycks drickarna står för så stor skattekostnad pga av deras konsumtion.
Sen är nolltaxera nice!

Det är ju just det att energidrycks drickarna blir ju feta o jävliga, sen börjar de röka och/eller snusa.
Ba kolla på ungar som Limez eller va han heter, skriver väl varje dag i "Dehär köpte jag idag"-tråden att han handlat 3 energidrycker o en dosa snus.

Verkar som de e coolt att dricka energidrycker eller nåt :va

Det är ju just det att energidrycks drickarna blir ju feta o jävliga, sen börjar de röka och/eller snusa.
Ba kolla på ungar som Limez eller va han heter, skriver väl varje dag i "Dehär köpte jag idag"-tråden att han handlat 3 energidrycker o en dosa snus.

Tycker faktiskt dom flesta som dricker energidrycker är rätt så vältränade jämfört med snittet.
Feta dricker oftast Light av nått slag.

Haha:tummenupp Man gör ju allt för att det är coolt. Inte för sin egen skull. Eller hur?!

Gillar man energidrycker, så dricker man dem. Gillar man att snusa, så snusar man. Gillar man att sitta i en vit bil med tre röda prickar på om nätterna, så gör man det.

Tycker faktiskt dom flesta som dricker energidrycker är rätt så vältränade jämfört med snittet..

Stämmer bra det:tummenupp

Idag har jag bara druckit en "V", den är lite nyttigare då den inte innehåller den farliga mixen koffein/taurin uten endast koffein:tummenupp :)

Haha:tummenupp Man gör ju allt för att det är coolt. Inte för sin egen skull. Eller hur?!

Gillar man energidrycker, så dricker man dem. Gillar man att snusa, så snusar man. Gillar man att sitta i en vit bil med tre röda prickar på om nätterna, så gör man det.

Stämmer bra det:tummenupp

Idag har jag bara druckit en "V", den är lite nyttigare då den inte innehåller den farliga mixen koffein/taurin uten endast koffein:tummenupp :)

När du blir gammal så kommer du lära dig att pengar inte bara trillar in så då får man göra lite saker man inte gillar, såsom att jobba o annat såntdär konstigt.

När du blir gammal så kommer du lära dig att pengar inte bara trillar in så då får man göra lite saker man inte gillar, såsom att jobba o annat såntdär konstigt.

Det vet jag redan. Men tog det bara som ett exempel. Finn säkert några som gillar att vara väktare.

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick