Intressant. Var kan man läsa om det?Simon Crafar hade inte sett helikopterbilderna när han yttrade sig. Han har ändrat sig nu.
Brooks får ett bakhjulssläpp och är ur balans ögonblicket innan.Liknande incident i BSB i helgen. Irwin blev diskad för denna... Vad tycker ni?
https://twitter.com/simoncrafar/status/1292541175694532609?s=21Intressant. Var kan man läsa om det?
Simon Crafar hade inte sett helikopterbilderna när han yttrade sig. Han har ändrat sig nu. Pol verkar vara en hetlevrad dumskalle.
Dom har käkat svamp? ...inte champignoner...En del.
Varför tror du/ni att race direction i MotoGP gjorde en annan bedömning än du/ni?
Intressant. Var kan man läsa om det?
Knappast någon...men det gör honom inte ofelbar. Det är om det nu finns någon poäng med detta, just den, han är inte och kan inte vara ofelbar oavsett meriter.Vilka på sporthoj.com tänker du på som är större auktoriteter än MotoGP-kommentatorn som har kört ifrån Doohan?
Vilka på sporthoj.com tänker du på som är större auktoriteter än MotoGP-kommentatorn som har kört ifrån Doohan?
Håller med, men Stoner uppgav mer intuitiva motiv än Crafar.Hr Stoner är såvitt jag vet även han på det hela taget rätt välmeriterad om jag kommer ihåg rätt.
De som har mod att upprätthålla överenskomna regler som människor med hög social status annars bryter mot för att vinna en fördel? Känns väl varken helt oviktigt eller lätt.Vad är det för typ av människor som blir domare, och ställer upp ?
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|