Skulle Stoner ha sagt:Stoner till Simonschelli: no necessary contact, please
”Ingen nödvändig kontakt, tack.”
Skulle Stoner ha sagt:Stoner till Simonschelli: no necessary contact, please
Fy fan vad underbart!!Är det någon som inte har möjlighet att se live eller tycker det är tråkigt att se racen ensam så är det öppet på Rapido från kl 11.00 med storbildsskärm. Vi har även frukost för alla hungriga.
Se www.rapido.se för att hitta till oss. Vi ligger nära Gullmarsplan på Skansbacken 4.
Välkomna!
Skulle Stoner ha sagt:
”Ingen nödvändig kontakt, tack.”
Och så brann det till i skallen igen på australien....
Klubban eldade upp sin hoj. Han gillar nog inte Yamma längre eftersom han sätter eld på skit'n!
Och Stoner åker runt och slåss på banan. MotoGP är roligt igen!
Beware! Internet warrior!haha stoner visar vilken jävla loser han är. Skulle jag har varit rdp skulle den där lilla råttan få se på fan i depån.
Vad hände?
De Puniet cruisade i racinglinen på bakrakan, typ mitt i banan. Vänder sig om och ser Stoner komma i högre fart. Precis när Randy vänder sig framåt och börjar gå ut åt höger, naturligt eftersom nästa kurva är en vänster, så har Stoner bestämt sig för att köra om Randy till höger. Stoner måste bromsa kraftigt när Randy kör ut åt höger då han försöker flytta på sig för att släppa fram Stoner. När Stoner passerar slår han till De Puniet på axeln och hytter med näven åt honom...Vad hände?
Jag skulle säga att Lorenzo kraschade pga kalla däck, ser ut som om framhjulet släpper,RDP tittade bakåt och såg Stoner komma, ändrade kurs lite snyggt till ytterkant på banan där Stoner tänkte köra om så Stoner klippte till honom på armen när han åkte förbi och skakade på huvet.
Och Lorenzos hoj verkade hicka till mitt i kurva och brann sen upp i lecahavet.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|