Ingen har ifrågasatt Depuniets fel. Inte ens han själv. Det är boxning som inte hör hemma på banan.
Tror du verkligen att 5000 svider för Stoner? 50 kr svider inte för mig .
Ja, det är väl där de får ta honom för på banan hinner de inte ikapp.haha stoner visar vilken jävla loser han är. Skulle jag har varit rdp skulle den där lilla råttan få se på fan i depån.
Starkt
Är det han blott 16 år gammal med 4:e GP:t ?
Rdp fick säkert jätteont...Tror du dePuniets axel svider? Ja, Stoner tjänar 1,5 - 2 miljoner € om året men kan du ärligt säga att du bara tjänar 15 000 om året, för det är det du säger när "50 kr inte svider".
Boxning, ffs, det är fler saker som inte hör hemma och jag kan sätta 100 kr (det svider lite för mig) på att om Rossi skulle göra likadant skulle ingen säga ett ljud, då skulle felet helt ligga hos dePuniet hela tiden och han skulle få skylla sig själv och så vidare...
Sjukt bra kört av Vinales!
Sjukt bra kört av Vinales!
Rdp fick säkert jätteont...
Rdp fick säkert jätteont...
[bild]
Stoner's boxing ambitions outweighed his talent...
Stämmer det, yngre än Rossi.
EDIT: ... var när han vann sitt första GP.
En ganska väsentlig skillnad är ju att Rossi inte beter sig så, eller nån annan heller.
Stoner är en galet snabb åkare, men ett mysterium för många hur han beter sig.
Stoner är en av mina idoler i MotoGp, men sånt här visar att nåt är fel.
Dessutom tjänar nog inte Stoner några futtiga 20 millar per år med reklam osv.. Min kalkyl gjordes på 50 millar, och då ligger den nog i underkant.
Vi tittar på världens bästa motorcykelförare som dessutom är 100% tävlingsmänniskor och de tävlar med livet som insats.
...Boxning, ffs, det är fler saker som inte hör hemma och jag kan sätta 100 kr (det svider lite för mig) på att om Rossi skulle göra likadant skulle ingen säga ett ljud, då skulle felet helt ligga hos dePuniet hela tiden och han skulle få skylla sig själv och så vidare...
Nej . Straff som avskräcker skall delas ut. Pengar avskräcker inte dessa gossar.
Om du följer GPcircusen så är Stoner ofta i hetluften för ogenomtänkta uttalanden osv.
Dessa gossar ska vara proffs på detta. Det innebär oxå att vara en god förebild för sporten och sin arbetsgivare.
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari