Är glad att annonsera att jag blivit medlem i er klubb!
Tänkte egentligen vänta till nästa säsong men kunde inte hålla mig, en -09 696 med Termis och lite extra godis på, mattsvart så klart!
Är sjukt nöjd och vilken fröjd i öronen det är att köra!
Några andra monsterägare i stockholm/söder?
Förövrigt letar jag efter vinterförvaring om någon känner sig snäll, självklart hyr jag in mig!
Bilder kommer senare då jag är på jobbet nu. Peace!
// L
Jajjemän.Provsatt en 696 idag, jäklar vad smutt! Nån som vet om de finns med ABS?
Fran 2010 kan du fa den med ABS, kolla in 796 och 1100:an OcksaProvsatt en 696 idag, jäklar vad smutt! Nån som vet om de finns med ABS?
Tack! Är egentligen inte i min prisklass men tänkte ändå kolla lite innan jag avfärdade den.
De större varianterna är tyvärr högre också så de går bort.
Tjöp min och få en intensivkurs i skruva på köpet! Iofs en 900. Och från 96. Och utan ABS. Och inte till salu egentligen.
Alla rätt då? Nästan.
Tack! Är egentligen inte i min prisklass men tänkte ändå kolla lite innan jag avfärdade den.
De större varianterna är tyvärr högre också så de går bort.
Jamen det låter ju bra. Har ju stört mig lite på låg utväxling i motorvägsfart och blåst. Trodde blåsten var som den var på nakenhojar men skiljer det sig till Monsters fördel är det ju bra.
Hur är det med smidighet i stadstrafik? Är den så ryckigt högväxlad så man stör sig? Italienarna gillar väl att pila runt i gränderna mellan caféer med sina motorcyklar så det borde den ju vara konstruerad för?
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |