Solid snake
Guest
P-E skrev:Han kanske gissar, eller är han som jag, ganska duktig och kan modellerna och vet vilka som är EU och inte..
Förbryt mig förbryt mig men om man kan alla modeller så är man ett moppefucko.
EDIT:
P-E skrev:Han kanske gissar, eller är han som jag, ganska duktig och kan modellerna och vet vilka som är EU och inte..
Solid snake skrev:Förbryt mig förbryt mig men om man kan alla modeller så är man ett moppefucko.
EDIT:
Solid snake skrev:Förbryt mig förbryt mig men om man kan alla modeller så är man ett moppefucko.
EDIT:
P-E skrev:Du är ju så jävla patetisk så det inte är sant. När man är 15 så sitter man och tittar på mopeder varje dag, för det är det bästa på 2 hjul som man kan köra när man är 15.. När man är 16 är det lätt mc och 17 mellan mc. Svårare än så är det inte!!
Men det kanske är så enkelt att du har glömt alla mopeder för att du är så korkad. När jag väl lärt in något sitter det där.. Eller så har du helt enkelt satsat på lätt mc direkt..
P-E skrev:Okej solid snake du vinner för den här gången! Inget moppe snack!
Jo jag vet att jag inte ha någon hoj, men jag gillar verkligen hojar det är mitt största intresse så jag är här och kollar lite och samlar på mig information tills nästa år då jag tar körkort, och året efter det ska jag skaffa mig en hoj, troligen en motard. Hoppas det är okej för er att jag hänger här nu?
P-E skrev:Men det kanske är så enkelt att du har glömt alla mopeder för att du är så korkad.
nomolas skrev:hahahaahaha
Dizzy skrev:köra ifatt? Som jag skrev så närmade jag mig honom utan att ha i tanke att köra ifatt honom. sen att jag blev sugen att prygla honom är en annan sak, (hoppas att du syftade på mig, )
Dizzy skrev:hmm, dra inte ner tråden med en massa moppe snack, det finns moppenet om ni är intresserade
syftet var inte att börja prata om mopeder allmänt, jag syftade på mopedisternas jävla beteende i trafiken.darth_igel skrev:Jag syftade inte på just dig, jag menar att många som just lämnat mopparna och gått över till 125a tror att dom äger vägarna bara för dom just köpt "riktig motorcykel" och beter sig därför som idioter.
eeeee.... om jag inte minns fel startade du den här tråden med en massa moppesnack
Solid snake skrev:Här har vi ett exempel på att jag fortfarande blir mobbad fast jag har varit medlem sen forumet kom upp igen förra året.
nomolas:
nomolas skrev:jag är född liiiite senare på det här forumet och jag är inte mobbad, tror jag
OK då jag är mobbad
Fluxir skrev:alla är mobbade... hur kommer det sig att solid snake e bannad nu??
va inte P-E bannad förut?
Lurch skrev:Förlåt mig moderator för jag har syndat. Jag har besökt bike.se. Synden straffade sig omgående när första tråden jag läste var denna:
http://www.bike.se/forum/thread.php?t=19602
Pryla mig rejält om jag gör det igen.
Din hängivne, Lurch
marcus_136 skrev:Håller med dig.
Själv tyckte jag att det var riktigt skojiga tider då man hade moppe och kunna köra omkring vart man ville , man var 15 år och moppe var det man fick köra på vägarna lagligt (eller ja någorlunda) , jag tror ganska många här började med moppe och uppförde sig som fuckon , finns även många här som har 125a och uppför er som fuckon.
Puss
nomolas skrev:gaaah, du var ironisk va?
Lurch skrev:
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |