MoppeFucko!

Solid snake

Guest
P-E skrev:
Han kanske gissar, eller är han som jag, ganska duktig och kan modellerna och vet vilka som är EU och inte..

Förbryt mig förbryt mig men om man kan alla modeller så är man ett moppefucko. :rofl

EDIT: :fakta

P-E

Guest
Solid snake skrev:
Förbryt mig förbryt mig men om man kan alla modeller så är man ett moppefucko. :rofl

EDIT: :fakta

Du är ju så jävla patetisk så det inte är sant. När man är 15 så sitter man och tittar på mopeder varje dag, för det är det bästa på 2 hjul som man kan köra när man är 15.. När man är 16 är det lätt mc och 17 mellan mc. Svårare än så är det inte!!

Men det kanske är så enkelt att du har glömt alla mopeder för att du är så korkad. När jag väl lärt in något sitter det där.. Eller så har du helt enkelt satsat på lätt mc direkt..

Last edited:

Henkka

Med fingrarna djupt i syltburken
Gick med
18 Jan 2004
Hoj
suzuki + ktm
PMS drabbar även den minst blödige! :mattias

Solid snake

Guest
P-E skrev:
Du är ju så jävla patetisk så det inte är sant. När man är 15 så sitter man och tittar på mopeder varje dag, för det är det bästa på 2 hjul som man kan köra när man är 15.. När man är 16 är det lätt mc och 17 mellan mc. Svårare än så är det inte!!

Men det kanske är så enkelt att du har glömt alla mopeder för att du är så korkad. När jag väl lärt in något sitter det där.. Eller så har du helt enkelt satsat på lätt mc direkt..

Blaha blaha blaha, så låter det du skrev nyss i mitt huvud. :hihi

Jag hade moppe men jag kan inte mopeder för det, jag hatade min moppe men jag slapp cykla.

Nästan alla mopedister säger jag ska dra dig hit o dit o på vänstern o högern därför pallar man inte med dom, förresten det heter SPORTHOJ.COM, och du har ingen hoj och du snackar mopeder så vem är korkad nu? vavava? :7peta

Du kan ju dra till moppenet för där hör ju mopedister som du hemma. :7peta

P-E

Guest
Okej solid snake du vinner för den här gången! :) Inget moppe snack!

Jo jag vet att jag inte ha någon hoj, men jag gillar verkligen hojar det är mitt största intresse så jag är här och kollar lite och samlar på mig information tills nästa år då jag tar körkort, och året efter det ska jag skaffa mig en hoj, troligen en motard. Hoppas det är okej för er att jag hänger här nu?

Solid snake

Guest
P-E skrev:
Okej solid snake du vinner för den här gången! :) Inget moppe snack!

Jo jag vet att jag inte ha någon hoj, men jag gillar verkligen hojar det är mitt största intresse så jag är här och kollar lite och samlar på mig information tills nästa år då jag tar körkort, och året efter det ska jag skaffa mig en hoj, troligen en motard. Hoppas det är okej för er att jag hänger här nu?

Jo du det är okej. :)

Men alla nya får tåla mobbing innan dom kommer in i gruppen, jag blir fortfarande mobbad :va , men inte lika mycket som anton (cRoC). :lol

darth_igel

Ny medlem
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
utbytt mot en Caterham
Dizzy skrev:
köra ifatt? :va Som jag skrev så närmade jag mig honom utan att ha i tanke att köra ifatt honom. sen att jag blev sugen att prygla honom är en annan sak, (hoppas att du syftade på mig, :tomten )

Jag syftade inte på just dig, jag menar att många som just lämnat mopparna och gått över till 125a tror att dom äger vägarna bara för dom just köpt "riktig motorcykel" och beter sig därför som idioter.

Dizzy skrev:
hmm, dra inte ner tråden med en massa moppe snack, det finns moppenet om ni är intresserade :fakta :tungan

eeeee.... om jag inte minns fel startade du den här tråden med en massa moppesnack :arsele

Xeizz

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2003
Umeå/Kalmar Norrlänning & smålänning på samma g
Hoj
KTM Freeride 350 -14 & Husaberg FS650E -04
darth_igel skrev:
Jag syftade inte på just dig, jag menar att många som just lämnat mopparna och gått över till 125a tror att dom äger vägarna bara för dom just köpt "riktig motorcykel" och beter sig därför som idioter.

eeeee.... om jag inte minns fel startade du den här tråden med en massa moppesnack :arsele
syftet var inte att börja prata om mopeder allmänt, jag syftade på mopedisternas jävla beteende i trafiken.

wahlan

Sporthojsnörd
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
K7
Solid snake skrev:
Här har vi ett exempel på att jag fortfarande blir mobbad fast jag har varit medlem sen forumet kom upp igen förra året. :gråta

nomolas: :finger :tungan :kiss :hej

jag är född liiiite senare på det här forumet och jag är inte mobbad, tror jag :va

OK då jag är mobbad :4skrika

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Hoj
FZR 600R
nomolas skrev:
jag är född liiiite senare på det här forumet och jag är inte mobbad, tror jag :va

OK då jag är mobbad :4skrika

alla är mobbade... :D hur kommer det sig att solid snake e bannad nu??
va inte P-E bannad förut?

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
marcus_136 skrev:
Håller med dig.
Själv tyckte jag att det var riktigt skojiga tider då man hade moppe och kunna köra omkring vart man ville , man var 15 år och moppe var det man fick köra på vägarna lagligt (eller ja någorlunda) , jag tror ganska många här började med moppe och uppförde sig som fuckon , finns även många här som har 125a och uppför er som fuckon.
Puss :tungan

Har aldrig ägt en moppe. :D

Dizzy >> Vet du hur labil en crossmoppe är i ca. 70km/h?
Vet du hur ont det gör att ramla i backen i ca. 70 km/h?
Vet du hur kul det är att se ett riktigt moppefucko - live - ramla?
Vet du att du har en fot som man kan sparka andra med?
Va? Va? Va? Va?
Nej, nu är det jag som är omogen, men får skylla på Markus... :7peta

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Hoj
FZR 600R
nomolas skrev:
gaaah, du var ironisk va? :va :)

ironisk å ironisk... hehe... men alla är mobbade, mer eller mindre, men ingen här på SH e nog mobbad, altså att dom tar åt sig, gör någon det hoppas jag att dom säger ifrån så den som mobbas får en tilsägelse åev bannas om det är så.

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...