shiiiiet...blev sjukt kokt på en liten moppebög från blekinge...han kommentera min hoj på mitt kollage på lunarstorm (aka Luderstorm)...så här började allt:
detta skrev han i mitt kollage:
M4TriX_ P15 från Sölvesborg i Blekinge län, Igår, kl 03:24
Har typ lika dan fast röd och svart hehe dom går som fan när man drat blomben och drevat om den...min gör typ 95-100
blev såklart lack som faen o sa till den lille snorvalpen o att d va en mc som gör dubbla hastigheten jämnfört me hans lille "wannabe mc" moppe (Derbi GPR)
då kontrar den lille skiten me detta:
Idag, kl 03:31 (#1862)
M4TriX_ P15 från Sölvesborg i Blekinge län
särker som att din gör nästan 200...drem on..
Idag, kl 03:33 (#1863)
det är en moped om du inte kunde läsa när du köpte den...för min kompis har iksakt en lika dan som din och om det skulle va en Mc så skulle den ha mycket tjockare hjul..så gå och dröm någon annan stans...
Idag, kl 03:57 (#1864)
Mmm men du kan komma med din jävla skit till (Mc) för när jag fyller 16 ska jag köpa en 500 ktm...jag bor juh nämligen på en av blekinges största bond gård..så jag kan röja lite..så kan du juh möta mig om du vill...Idag, kl 04:00 (#1865)
mmm en Ktm dra dom flästa i draget..mm men min Pappa har en suzuki hibhusa en av sverges snabbaste motorsycklar orgenal..
jag svara ju såklart men eftersom han raderade varenda inlägg som jag skicka till honom så kan jag inte lägga in d...d sades mer i denna diskution men d hade dock inte me mcn o göra utan d va lite såna små saker där han hota mej till livet, hota att skicka sin farsa på mej, skicka polisen på mej osv. (*rädd*
)..fick dock tyst på honom till slut
men killen verkar ju kunna "nada" om motorcyklar...o stava kan han inte heller...helt klart ett moppefucko...hatar dom
:kocko