MoppeFucko!

P-E

Guest
Fluxir, mycket riktigt, jag har varit bannad. Men jag har snackat med the master himself så nu får jag skriva i 125:a forumet :)

Och jag är faktist inte ny, det är bara just den här användaren som är ny, har funnits här i 2 år. :)

Hoppas ni blir glada nu, jag har inte råd med en 125:a nu ser det ut som för att jag har inget jobb. Men pappa har en scooter i garaget. Och den åkte jag med såklart när jag var 15, men nu cyklar jag hellre än att ta den :rofl

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Hoj
FZR 600R
P-E skrev:
Fluxir, mycket riktigt, jag har varit bannad. Men jag har snackat med the master himself så nu får jag skriva i 125:a forumet :)
Hoppas ni blir glada nu, jag har inte råd med en 125:a nu ser det ut som för att jag har inget jobb. Men pappa har en scooter i garaget. Och den åkte jag med såklart när jag var 15, men nu cyklar jag hellre än att ta den :rofl

köp min hoj då, den e billig... prisvärd iaf... :tummenupp
sälj pappas scooter... han blir säkert glad då... e du snabb får du min för 8250:- å fråga inte varför just 8250:- så är det bara.

moped va skoj på den tiden man va 15, sen såldes den å 125an skaffades, då ändrades tankesättet helt, man fattade lite mer vad det handlade om, man va tvungen att lära sig trafikregler, vilket man borde behöva med moped oxå.

wahlan

Sporthojsnörd
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
K7
Fluxir skrev:
ironisk å ironisk... hehe... men alla är mobbade, mer eller mindre, men ingen här på SH e nog mobbad, altså att dom tar åt sig, gör någon det hoppas jag att dom säger ifrån så den som mobbas får en tilsägelse åev bannas om det är så.

syfta mer på att du trodde att Snake var bannad :)

Edit: Fast ifs vad ska man tro då?? :confused: :tungan

P-E

Guest
nomolas skrev:
syfta mer på att du trodde att Snake var bannad :)

Edit: Fast ifs vad ska man tro då?? :confused: :tungan

Han är nog inte bannad, har det flera stycken som har så. När man är ny står det Medlem, men du kan ändra. T.ex. Jag har "Allt man är ute efter är kicken"
Och då kanske han har skrivit "Bannad". :)

P-E

Guest
Fluxir skrev:
köp min hoj då, den e billig... prisvärd iaf... :tummenupp
sälj pappas scooter... han blir säkert glad då... e du snabb får du min för 8250:- å fråga inte varför just 8250:- så är det bara.

moped va skoj på den tiden man va 15, sen såldes den å 125an skaffades, då ändrades tankesättet helt, man fattade lite mer vad det handlade om, man va tvungen att lära sig trafikregler, vilket man borde behöva med moped oxå.

Jo jag vet men det är för sent nu, skulle aldrig hinna ta ett lätt mc kort i sommar. Och nästa sommar så kan jag ta mellan istället. Och jag har inte heller råd med än 125:a Får bli på mitt sabbats år då jag köper en motard..

Men tack för erbjudandet :)

wahlan

Sporthojsnörd
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
K7
P-E skrev:
Han är nog inte bannad, har det flera stycken som har så. När man är ny står det Medlem, men du kan ändra. T.ex. Jag har "Allt man är ute efter är kicken"
Och då kanske han har skrivit "Bannad". :)

NÄÄÄÄÄÄÄÄHÄÄÄÄÄÄ de säger du??? :confused: :va Heeelt viirrig nu jag. :rolleyes:

^XceeD^

Drive it like you stole it!
Gick med
10 Feb 2004
Hoj
Ingen hoj för tillfället, Cagiva Mito -97 (7 speed) *såld* plus en sketen Yamaha Virago 535 -97 *såld*
shiiiiet...blev sjukt kokt på en liten moppebög från blekinge...han kommentera min hoj på mitt kollage på lunarstorm (aka Luderstorm)...så här började allt:

detta skrev han i mitt kollage:

M4TriX_ P15 från Sölvesborg i Blekinge län, Igår, kl 03:24
Har typ lika dan fast röd och svart hehe dom går som fan när man drat blomben och drevat om den...min gör typ 95-100

blev såklart lack som faen o sa till den lille snorvalpen o att d va en mc som gör dubbla hastigheten jämnfört me hans lille "wannabe mc" moppe (Derbi GPR)

då kontrar den lille skiten me detta:

Idag, kl 03:31 (#1862)
M4TriX_ P15 från Sölvesborg i Blekinge län
särker som att din gör nästan 200...drem on..

Idag, kl 03:33 (#1863)
det är en moped om du inte kunde läsa när du köpte den...för min kompis har iksakt en lika dan som din och om det skulle va en Mc så skulle den ha mycket tjockare hjul..så gå och dröm någon annan stans...

Idag, kl 03:57 (#1864)
Mmm men du kan komma med din jävla skit till (Mc) för när jag fyller 16 ska jag köpa en 500 ktm...jag bor juh nämligen på en av blekinges största bond gård..så jag kan röja lite..så kan du juh möta mig om du vill...Idag, kl 04:00 (#1865)

mmm en Ktm dra dom flästa i draget..mm men min Pappa har en suzuki hibhusa en av sverges snabbaste motorsycklar orgenal..

jag svara ju såklart men eftersom han raderade varenda inlägg som jag skicka till honom så kan jag inte lägga in d...d sades mer i denna diskution men d hade dock inte me mcn o göra utan d va lite såna små saker där han hota mej till livet, hota att skicka sin farsa på mej, skicka polisen på mej osv. (*rädd* ;))..fick dock tyst på honom till slut :D

men killen verkar ju kunna "nada" om motorcyklar...o stava kan han inte heller...helt klart ett moppefucko...hatar dom :mad: :huvet :fatta! :kocko

Last edited:

P-E

Guest
"Hej allihopa jag är en kille på 15 vårrullar som kör en Yamaha DT50R -00 med ostrypt cdi-box, metrakit effekt avgassystem och ett 68 munstycke. Jag har bytt drev från 12/52 till 10/52, den gör väl 85 km/h ungefär och går upp på bakhjulet på 3:ans växel"

Haha kolla stackarn han tror en moppe med andra drev, munstycke och effektavgassystem kan dra på bakan upp till 3:an växel. Muahahaha Jag skrev till honom att inte ens r6.a gör det. Då skrev han nej jag ljuger inte alls.. "ok" :rofl

wahlan

Sporthojsnörd
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
K7
^XceeD^ skrev:
mmm en Ktm dra dom flästa i draget..mm men min Pappa har en suzuki hibhusa en av sverges snabbaste motorsycklar orgenal..

men killen verkar ju kunna "nada" om motorcyklar...o stava kan han inte heller...helt klart ett moppefucko...hatar dom :mad: :huvet :fatta! :kocko

:rofl :rofl :rofl :rofl :hihi

^XceeD^

Drive it like you stole it!
Gick med
10 Feb 2004
Hoj
Ingen hoj för tillfället, Cagiva Mito -97 (7 speed) *såld* plus en sketen Yamaha Virago 535 -97 *såld*
mm...d va lite småkul...hahah...hibhusa... :rofl

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...