IronMike skrev:Ett moppefucko jag snacka med herromdan,. påstod att hans drac gjorde 0-100 på 3,5 sec, kvicka hojjar de där
inte illa en hayabusa drar nätt och jämnt ifrån den
IronMike skrev:Ett moppefucko jag snacka med herromdan,. påstod att hans drac gjorde 0-100 på 3,5 sec, kvicka hojjar de där
Majoren skrev:Mina kära småbrorsor hade en Beta rr eller vad det heter. Den gjorde 86 Km/h (90 mätarfart), uppmätt av Harry haffa när en av bröderna torskade för trim Det var bara en avgasplugg dragen på den. Så nog fan är dagens moppar snabbare än vad min var iaf.
sEiKo skrev:Jag har ett hondablad hemma med nån som trimmat en Mt5(Riktig trimmare då alltså ingen katalognörd). Den mätte dom upp till 147km/h tror jag det var. Kommer inte ihåg om det var original slagvolym men det var iallafall inga aerodynamiska hjälpmedel på den.
En CRM har 27hk.prulle skrev:öhmm du min crm har kanske högst 22 häst å gör 140 gps... (tro det eller ej) så ja tror de går med mindre. Men vem fan vill åka med obalancerade hjul under dimensionerade lager etc i 150?
ne men scotrarna brukar väll göra en 70-80? å "crossarna" 85-105. men då e dom ganska lite trimmade.Typ avgasrör å bestykning å drevade. (va ja har förstått) men över 130 Måste va omöjligt för fjun ungarna att skrapa ihop pengar till..
Dom som tävlar i moppe racing går ju sinnes sjukt snabbt men de e ju lite annan sak.. dom påstår att dom kommer upp i 160 MED dom vatten kylda
AndersJohansson skrev:Var det inte den dom fick rulla igång i ca 60km/h eller var det något annat projekt?
Solid snake skrev:Kan fan inte vara kul att stå och jobba med moppefuckos hela dagen.
Tjet skrev:När vi inne på ämnet, varför kör många många mopedister med hjälpen halvt påsatt på huvudet? Alternativt påsatt men utan hakrem. De fyller ju knappast någon större funktion mer än att försvåra när man ska titta åt olika håll med en hjälm som hänger på trekvarten.
Frågade en kompis lillebrorsa det, "årkar ittä kneppa!11" blev svaret. Vad tror ni?
Långa farbron skrev:När jag blir stor skall jag uppfinna en slägga så man kan slå ner hjälmen på huvudet på dom
Tjet är kungen...Långa farbron skrev:Du har stulit min ide
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |