Moppefuckon..har ni drabbats?

Ping

Skydiver
Gick med
7 Sep 2004
Hoj
Honda CBR 954 -03 SÅLD, Yamaha YZ-R1 -03 SÅLD
Lugna HönaPower vi har såna här med, åker omkring på natten med sina "ljudtrimmade" mopeder. Är mest tragiskt.
Vet inte hur många gånger jag tänkt tanken: att förstöra deras mopeder, hehehe. Men visst vafan, vi har väl alla varit unga någongång.

Hahah jäkla dåligt sätt att säga det du tycker bara, jag hade nog valt en annan strategi: Tjena du har du lust o ta de lite lugnare här...
Ingen gillar gnälliga besserwissar. Hade du möt kidsen med lite mer respekt hade dom nog respekterat din lugna stund också. Du har nog blivit för gammal :p

Tycker det är så tragiskt med dessa "tuffa/coola" mopedkids som åker omkring med hjälmen löst ovanför hövvet eller oknäppt. Lägg hjälmjäveln hemma om ni ändå inte ska använda den.

syltburk

Skallig och arg!
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSXR 1000
Dominator-Rocks skrev:
2485011
Jag vet att en del moppar går som tusan vi hade en som hängde på polarns 850 härom veckan, den gick närmare 120knyck!

Galet!

Själv var jag ute med min Bugatti Veyron häromdagen. Jag hade precis plockat bort strypningen och skulle testa toppfarten. När jag var uppe i 420 km/h blev jag omkörd av en moppe som bara svishade förbi. Det satt tre stycken på den och ingen hade hjälm hann jag se.

Dominator-Rocks

Guest
syltburk skrev:
2485142 Galet!

Själv var jag ute med min Bugatti Veyron häromdagen. Jag hade precis plockat bort strypningen och skulle testa toppfarten. När jag var uppe i 420 km/h blev jag omkörd av en moppe som bara svishade förbi. Det satt tre stycken på den och ingen hade hjälm hann jag se.

:va OMG :tomten

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
Suzuki GSXR750 1993 & Yamaha XT600E 1998
HönaPower skrev:
2480871
"Mycket riktigt...sedan dess har jag fått TVÅ (go figure..) ventilhattar på bilen stulna, & nu senast ett lååååångt lakritsstreck på asfalten nedanför uppfarten...han har hämnats."

Du kanske kan vara glad att de gav sig på ventilhattarna och inte lacken, inte roligt när man kommer ut och ser splitternya bucklor och ett par streck som aldrig tar slut över bilen :gnissla

syltburk skrev:
2485142 Galet!

Dags att byta bil, Veyrons är bara skit :fakta

MikkE

Guest
Det som nästan är värre i Fredrikstad är att mopedena ser precis likadana ut som en R1 eller annan sporthoj. Tittar man inte på däcken eller ljuddämparen tror man verkligen att det är en 1000cc. Och det finns många av dem här också... Rika jävla norrmän....

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
mp_87 skrev:
2488790 Men enligt uppgifter till Aftonbladet flydde inte pojkarna för att de var inblandade i rånet - utan för att mopeden var trimmad. *Enligt polisen var mopeden stulen.*

Det kanske inte va så dumt ändån.

Spelar ingen roll, det räcker med orsaken att dom ÄR moppefuckon för att prejas..hehe!

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy