Moppefuckon..har ni drabbats?

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
härligt av dig GuW!

stör mig inte så värst mycket på dom, däremot hatar jag ökandet av idioti;
att bl.a. köra utan hjälm, vara tre pers på ett fordon, och detta ofta i kombination.

Henken

Guest
I bondesamhället jag hamnade i så är en gående/cyklande tonåring lika ovanligt som lepra. Här kör alla sina mopeder & jag bryr mig inte så hårt, nästan lite avundsjuk iom. att jag inte kört hoj nu på...snart en månad :( Men varför måste de jävlarna tuta konstant...låter det inte tillräckligt illa från de små ärtrören till utblås!?

Tur jag har min Suzuki!!! (Swift)

supermoppe

Men i min värld...
Gick med
24 Jul 2005
Hoj
DT
FreddaGädda skrev:
2481477 Ja, det är moppefuckonas tid. Jag hade tolererat det bättre om dom åtminståne kunde köra mopeder med växlar istället för det monotona ljudet av en skoter som dessutom är gråblek att köra. Åt helvete med skotrar :mad:
Förr i tiden köpte man väl snabbgashandtag på hobbex eller hur var det? Nu verkar det istället ha blivigt inne med pumpgashandtag istället. Kan det bero på att dom saknar växlar måntro? :D

sEiKo

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Mellan två hojjar just nu
Jag hatar skotrar.
Är det ingen som fattar att primära användningsområdet för en skoter är kvinnor med kjol som av praktiska skäl inte kan gränsla en riktig moped.

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
-
HönaPower skrev:
Mycket riktigt...sedan dess har jag fått TVÅ (go figure..) ventilhattar på bilen stulna, & nu senast ett lååååångt lakritsstreck på asfalten nedanför uppfarten...han har hämnats.

:D :D :D :D

Damn vilken hämd.....:yoparty

Chippen

wwhhaa pttsssiii wwhhaa pttssiii whhaaaa
Gick med
4 Jan 2005
Hoj
Turbo Gixxer
Länge leve Moppefuckona! sjukt mycket Minimotos, Fiddysar och Moppar i hålan där jag bor... endel åker till och med Cross! ser gubbar och kärringar hytta med näven efter dom på byn...
Är ju framtida bikerz så själv tycker jag det är coolt när man ser en 15 åring som wheelar igenom hela byn på sin eu moppe med full kontroll! visst söndag kväll när man har jobb ångest och bara vill ha lungn och ro o kolla på rulle så kan det ju va lite störande iofs... ;)

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Jag erbjöd min granne att trimma hans moppe så den gick fortare och va tystare grattis bara för att slippa höra hans tömda ljudämpare och borttagna avgasrening.. Tror ni han acceptera det? Nej han kör fortfarande runt och låter som en plåtburk.. Har fan lust och ta enduron och åka 30 varv runt hans hus så han förstår hur iriterande det är.. Vist jag körde också moppe för 3 år sen men vafan inte körde man runt med något som lät förjävligt i granskapet på varv stoppet? Man trimmade ordentligt och körde lugnt i villa områdena för att inte nån skulle ringa snuten.

Måste säga att logiken bland "dagens" moppe töntar är skrämande dålig..

Dominator-Rocks

Guest
HönaPower skrev:
2480871 Jag vet inte vad som hänt..men vår lilla annars så lugna gata har bokstavligen invaderats av moppefuckon, ca var 5:e minut drar någon uppskrämd liten ful EU moppe förbi...& ljudet kan fan väcka döda!! :näsblod

En av dom små freaken hade dessutom fått för sig att sträckan precis nedanför vårt hus var utmärkt att öva "wheelies" på...eller snarae "små ryck" för att sedan tvärnita, med ytterligare irriterande ljud som följd...

OK, jag står ut med en del, men även min bägare blev full förra helgen när jag står och klipper buskar på tomten... (OK, gubbvarning, jag vet)
Så jag går ner & ställer mig mitt på vägen med häcksaxen & stoppar lille moppedisten, som ser väldigt förnärmad ut med sina små äppelkinder stickandes ut genom lilla hjälmen.
Jag förklarar vänligt att det är 30 sträcka, djur barn etc, + att ljudet av hans stoppies & andra halvtaskiga "stunts" börjar gå mig på nerverna...

Min tjej skrattade & varnande mig för reprisalier, man ska inte förödmjuka ett moppefucko hur som helst!!
Mycket riktigt...sedan dess har jag fått TVÅ (go figure..) ventilhattar på bilen stulna, & nu senast ett lååååångt lakritsstreck på asfalten nedanför uppfarten...han har hämnats.

Men...är det bara jag som tycker det är ovanligt mycket små moppefuckon ute? ungefär som en jobbig getingssommar, men det finns ingen spray som dödar dessa insekter.

/En trött kille.

Obs: har bara läst ditt första inlägg

Shit!! Du har gjort en dödsynd, klaga aldrig på moppefuckon, i den åldern flyter det djävulskapsblod i ådrorna, man bara går och väntar på en sur gubbe/kärring som råkar säga att moppen låter för mycke eller att man spelar för högt på bergssprängaren! Så att man sen med all rätt kan ta ut sin moppefuckofrustrasion på denne! (Kan sluta ricktigt illa, ju surare du är ju väre straff får du)

:rofl

Har du aldrig vart 15år med moppe?

OBS Jag håller med dig till fullo och jag hatar dom med Inte faan åkte jag på gårdsgator och varvade som en IDIOT man åkte ut utanför tätbebygt och buurnade! Förutom då när nån hade klagat förstås, då fick dom känna på den däringa moppefuckofrustrasionen och jävulskaperna :D :D

Min granne gjorde en såndär miss för nån månad sen

Vi har moppefuckoauthobahn här utanför oss, grannen vart förbannad och stannade en slyngel, skällde om hastighet och ljud osv (passerar en jävla massa moppar här varje dag)
Resultat
Fuckona började hålla in tutan när dom åkte förbi! :mad: :rofl

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Dominator-Rocks skrev:
2484539 Obs: har bara läst ditt första inlägg

Shit!! Du har gjort en dödsynd, klaga aldrig på moppefuckon, i den åldern flyter det djävulskapsblod i ådrorna, man bara går och väntar på en sur gubbe/kärring som råkar säga att moppen låter för mycke eller att man spelar för högt på bergssprängaren! Så att man sen med all rätt kan ta ut sin moppefuckofrustrasion på denne! (Kan sluta ricktigt illa, ju surare du är ju väre straff får du)

:rofl

Har du aldrig vart 15år med moppe?

OBS Jag håller med dig till fullo och jag hatar dom med Inte faan åkte jag på gårdsgator och varvade som en IDIOT man åkte ut utanför tätbebygt och buurnade! Förutom då när nån hade klagat förstås, då fick dom känna på den däringa moppefuckofrustrasionen och jävulskaperna :D :D

Min granne gjorde en såndär miss för nån månad sen

Vi har moppefuckoauthobahn här utanför oss, grannen vart förbannad och stannade en slyngel, skällde om hastighet och ljud osv (passerar en jävla massa moppar här varje dag)
Resultat
Fuckona började hålla in tutan när dom åkte förbi! :mad: :rofl
Åt gärd skaffa en huligantuta (tågtuta är bättre :fakta) och kryp nära vägen och tuta på dom så dom kör åt helvete.

!ante

Ny medlem
Gick med
23 May 2005
Hoj
Honda Nsr -98
Kan väll erkänna att jag har varit en moppeligist, körde dock trimmad bara 10mil! men vi hade en riktig sur gubbe här som var ute o fotade oss mopedister:va så nu utav tradition klickar man ner en växel på hojjen och låter effektsystemet sjunga utanför hans hus!
kan tilläga att han inte har lagt av att fota än:yoparty

Dominator-Rocks

Guest
prulle skrev:
2484570 Åt gärd skaffa en huligantuta (tågtuta är bättre :fakta) och kryp nära vägen och tuta på dom så dom kör åt helvete.

:rofl He he jag har haft lite otillåtna tankar :näsblod men jag är rädd att jag skall skada glinen!

Hoppas bara att dom inte kör över mina eller nån annans barn, då tar det ju husihelvete!:mad:

BTW det var ett par fuckon som rejsade med mig häromdan när jag åkte Dominator, jag lät dem vinna! Så nu går väll ryktena bland fuckona att grusolle järnmicke och tuffanders har racet ifrån en motorcykel :rofl

crossniklas

Scooterbög
Gick med
27 Feb 2005
Hoj
SR172
sEiKo skrev:
2481861 Jag hatar skotrar.
Är det ingen som fattar att primära användningsområdet för en skoter är kvinnor med kjol som av praktiska skäl inte kan gränsla en riktig moped.

Många scootrar kanske ja, men då har du inte sett manliga scootrar! :yoparty

De mopedister man stör sig på helt enkelt är de som inte har något vett i skallen och blir mytoman så fort han sätter sig på sin moppe! :näsblod

sEiKo

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Mellan två hojjar just nu
crossniklas skrev:
2484730 Många scootrar kanske ja, men då har du inte sett manliga scootrar! :yoparty

De mopedister man stör sig på helt enkelt är de som inte har något vett i skallen och blir mytoman så fort han sätter sig på sin moppe! :näsblod
Det finnsINGA manliga scootrar!:dummer
:)

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
Dominator-Rocks skrev:
2484582

BTW det var ett par fuckon som rejsade med mig häromdan när jag åkte Dominator, jag lät dem vinna! Så nu går väll ryktena bland fuckona att grusolle järnmicke och tuffanders har racet ifrån en motorcykel :rofl

måste säga att man ska passa sig..dom djävlarna går riktigt bra idag..
var ute med xr 600 motarden i stan o såg en motard moppe..jag haka på o fick kämpa ganska friskt för o hänga med, fick släppa det för han körde allt för olagligt..
gick garanterat runt 100 ett tag.

Pr0bz

Sporthojsnörd
Gick med
11 May 2004
Hoj
Dunderkatt & eN gamal sLiten Enessärr
Våran stad är väldigt liten men extremt rikt på mopeder. Väldigt kul när det kommer 15-20 moppar som åker i en rondell. De splittar på sig, hälften på ena sidan och hälften på andra. Dom kör vart de vill här. Helt galet ljud när det kommer runt 40moppar i led o kör :D Kör på trottoaren och överallt.

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Pr0bz skrev:
2484968 Våran stad är väldigt liten men extremt rikt på mopeder. Väldigt kul när det kommer 15-20 moppar som åker i en rondell. De splittar på sig, hälften på ena sidan och hälften på andra. Dom kör vart de vill här. Helt galet ljud när det kommer runt 40moppar i led o kör :D Kör på trottoaren och överallt.

Hells Angels släng er i väggen....

Dominator-Rocks

Guest
ozeo skrev:
2484902 måste säga att man ska passa sig..dom djävlarna går riktigt bra idag..
var ute med xr 600 motarden i stan o såg en motard moppe..jag haka på o fick kämpa ganska friskt för o hänga med, fick släppa det för han körde allt för olagligt..
gick garanterat runt 100 ett tag.

Hans moppe har inte en chans mot din xr det är hans brist på hjärnkapcitet som gör att han kan hålla ett högre tempo !:va

Jag vet att en del moppar går som tusan vi hade en som hängde på polarns 850 härom veckan, den gick närmare 120knyck!

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy