Förr i tiden köpte man väl snabbgashandtag på hobbex eller hur var det? Nu verkar det istället ha blivigt inne med pumpgashandtag istället. Kan det bero på att dom saknar växlar måntro?FreddaGädda skrev:2481477Ja, det är moppefuckonas tid. Jag hade tolererat det bättre om dom åtminståne kunde köra mopeder med växlar istället för det monotona ljudet av en skoter som dessutom är gråblek att köra. Åt helvete med skotrar![]()
HönaPower skrev:Mycket riktigt...sedan dess har jag fått TVÅ (go figure..) ventilhattar på bilen stulna, & nu senast ett lååååångt lakritsstreck på asfalten nedanför uppfarten...han har hämnats.
HönaPower skrev:2480871Jag vet inte vad som hänt..men vår lilla annars så lugna gata har bokstavligen invaderats av moppefuckon, ca var 5:e minut drar någon uppskrämd liten ful EU moppe förbi...& ljudet kan fan väcka döda!!![]()
En av dom små freaken hade dessutom fått för sig att sträckan precis nedanför vårt hus var utmärkt att öva "wheelies" på...eller snarae "små ryck" för att sedan tvärnita, med ytterligare irriterande ljud som följd...
OK, jag står ut med en del, men även min bägare blev full förra helgen när jag står och klipper buskar på tomten... (OK, gubbvarning, jag vet)
Så jag går ner & ställer mig mitt på vägen med häcksaxen & stoppar lille moppedisten, som ser väldigt förnärmad ut med sina små äppelkinder stickandes ut genom lilla hjälmen.
Jag förklarar vänligt att det är 30 sträcka, djur barn etc, + att ljudet av hans stoppies & andra halvtaskiga "stunts" börjar gå mig på nerverna...
Min tjej skrattade & varnande mig för reprisalier, man ska inte förödmjuka ett moppefucko hur som helst!!
Mycket riktigt...sedan dess har jag fått TVÅ (go figure..) ventilhattar på bilen stulna, & nu senast ett lååååångt lakritsstreck på asfalten nedanför uppfarten...han har hämnats.
Men...är det bara jag som tycker det är ovanligt mycket små moppefuckon ute? ungefär som en jobbig getingssommar, men det finns ingen spray som dödar dessa insekter.
/En trött kille.
Åt gärd skaffa en huligantuta (tågtuta är bättreDominator-Rocks skrev:2484539Obs: har bara läst ditt första inlägg
Shit!! Du har gjort en dödsynd, klaga aldrig på moppefuckon, i den åldern flyter det djävulskapsblod i ådrorna, man bara går och väntar på en sur gubbe/kärring som råkar säga att moppen låter för mycke eller att man spelar för högt på bergssprängaren! Så att man sen med all rätt kan ta ut sin moppefuckofrustrasion på denne! (Kan sluta ricktigt illa, ju surare du är ju väre straff får du)
Har du aldrig vart 15år med moppe?
OBS Jag håller med dig till fullo och jag hatar dom med Inte faan åkte jag på gårdsgator och varvade som en IDIOT man åkte ut utanför tätbebygt och buurnade! Förutom då när nån hade klagat förstås, då fick dom känna på den däringa moppefuckofrustrasionen och jävulskaperna![]()
Min granne gjorde en såndär miss för nån månad sen
Vi har moppefuckoauthobahn här utanför oss, grannen vart förbannad och stannade en slyngel, skällde om hastighet och ljud osv (passerar en jävla massa moppar här varje dag)
Resultat
Fuckona började hålla in tutan när dom åkte förbi!![]()
![]()
prulle skrev:2484570Åt gärd skaffa en huligantuta (tågtuta är bättre) och kryp nära vägen och tuta på dom så dom kör åt helvete.
sEiKo skrev:2481861Jag hatar skotrar.
Är det ingen som fattar att primära användningsområdet för en skoter är kvinnor med kjol som av praktiska skäl inte kan gränsla en riktig moped.
Det finnsINGA manliga scootrar!crossniklas skrev:2484730Många scootrar kanske ja, men då har du inte sett manliga scootrar!
De mopedister man stör sig på helt enkelt är de som inte har något vett i skallen och blir mytoman så fort han sätter sig på sin moppe!![]()
sEiKo skrev:2484834Det finnsINGA manliga scootrar!
![]()
Dominator-Rocks skrev:2484582
BTW det var ett par fuckon som rejsade med mig häromdan när jag åkte Dominator, jag lät dem vinna! Så nu går väll ryktena bland fuckona att grusolle järnmicke och tuffanders har racet ifrån en motorcykel![]()
Pr0bz skrev:2484968Våran stad är väldigt liten men extremt rikt på mopeder. Väldigt kul när det kommer 15-20 moppar som åker i en rondell. De splittar på sig, hälften på ena sidan och hälften på andra. Dom kör vart de vill här. Helt galet ljud när det kommer runt 40moppar i led o körKör på trottoaren och överallt.
ozeo skrev:2484902måste säga att man ska passa sig..dom djävlarna går riktigt bra idag..
var ute med xr 600 motarden i stan o såg en motard moppe..jag haka på o fick kämpa ganska friskt för o hänga med, fick släppa det för han körde allt för olagligt..
gick garanterat runt 100 ett tag.
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand