Swedie skrev:Kan någon be dom ta bort länken?
LameViffer skrev:Moppe som moppe, fan va känslig ni är...
Långa farbron skrev:Edit:
Fick för övrigt ett snack med fuckot som använder min gata som racerbana med sin scoter och påvisade i vackra ordalag vad jag tycket om hans sätt att köra sin mopped.
Solid snake skrev:Och han svarade: Eeey vafan vill do maj din jevvla gubbjevvel! Holl keften!! Jag ska cutta o kettarejfett me mycket bah!
Du: lugna ner dig lite.
Han: eey keften sa jag fö fan!
Du: kan du lugn..
Han: eey jag sa keften gubbjevvel! *PANG*
Långa farbron skrev:Nej han försökte ljuga och säga att det var hans kompis moppe.
I vilket fall så bryde jag min inte om vad han sa utan förklarade för han att vem som än kör den så är detta ingen racerbana.
Och att jag kunnde följa efter han hem och ta samma snack med hans föräldrar om han ville.
Vad gör du på dom då?McKlauf skrev:Mopedsidor
McKlauf skrev:
Solid snake skrev:Och han svarade: Eeey vafan vill do maj din jevvla gubbjevvel! Holl keften!! Jag ska cutta o kettarejfett me mycket bah!
Du: lugna ner dig lite.
Han: eey keften sa jag fö fan!
Du: kan du lugn..
Han: eey jag sa keften gubbjevvel! *PANG*
Långa farbron skrev:Nej han försökte ljuga och säga att det var hans kompis moppe.
I vilket fall så bryde jag min inte om vad han sa utan förklarade för han att vem som än kör den så är detta ingen racerbana.
Och att jag kunnde följa efter han hem och ta samma snack med hans föräldrar om han ville.
Clara skrev:ja för alla som kör moppe snabbt är invandrare och alla invandrare vill cutta alla som säger nåt till dem. skönt att se att du är nyanserad iallafall.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|