Moppenet slår första slaget...

sismo

Motorpsyklist™
Gick med
25 Mar 2005
Ort
Trosa
Hoj
Hamas kom och sprängde den
Vi får väl ta och känna oss ägda, men glada att vi äntligen hittat anledningen till alla moppefuckon som hittat hit.
 

McKlauf

Ny medlem
Gick med
20 Mar 2005
Ort
Västervik.
Hoj
Till våren..
Har inte vi en länksamling någonstans där swedie kan trycka in moppenet under något roligt ? :tomten
 

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Trehjuling
Swedie skrev:
Kan någon be dom ta bort länken?


Kan skriva ett argt mail om du vill.


Typ såhär:


Hej Moppenet.


Jag som användare på saiten www.sporthoj.com ber er vänligen ta bort länken från erat forum.

Jag ber er på grund av att vi på siten har ofantliga problem med moppeåkare som registrerar sig mot gällande regler på sporthoj.com.

Dessa individer sabotera och beter sig illa på forumet.

Det finns tydliga regler vid registreringen vad som gäller för att bli medlem på just sporthoj.com.

Därför ber jag er nu snällt att plocka bort länken.

Skulle detta inte ske och vi/jag märker en stigande registrering av nya "moppe"medlemar så gör jag personligen kopplingen till just moppenet.com och ser då inget annat val än att påvisa detta för övriga 13 000 medlemmar på sporthoj.com som med säkerhet kommer att agera på ett icke tillbörligt sätt på erat forum,likväl som många "moppe"användare gör på vårat forum.

Claes Andersson aka Långa farbron.
 
Last edited:

Solid snake

Guest
De kanske har vunnit slaget, men inte kriget.

(Gör en fin liten länk till deras sida.)

Edit: Som denna: Moppefucko? Följ denna länken...
 
Last edited:

LameViffer

Ny medlem
Gick med
15 Apr 2003
Ort
Kiruna
Hoj
Honda VFR800 -01
Moppe som moppe, fan va känslig ni är...

Min moppe är ändå tuffast, den har enkelsving. Dessutom så körde jag på bakhjulet igår, den kan man inte göra utan enkelsving och en maxad vfr-motor.
 

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Trehjuling
LameViffer skrev:
Moppe som moppe, fan va känslig ni är...


Förstår vad du menar.

Jag har i alla år försökt ha en öppen inställning till just moppeåkare,men tyvärr efter att alla EU-scotrar och skit kommit så måste jag tyvärr säga -jag HATAR verkligen skiten.

Efter att flera gånger blivit förbi sniken i ca 60-70 blås på gångbanor och trottoarer utav vilt tutande och "jag gör allt för att skrämma skiten ur folk" moppefuckon så har jag numera armerat mig med minst en vattenflaska att dra iväg.

Vi skall inte tala om hur dom beter sig i trafiken.

Edit:

Fick för övrigt ett snack med fuckot som använder min gata som racerbana med sin scoter och påvisade i vackra ordalag vad jag tycket om hans sätt att köra sin mopped.
 
Last edited:

Solid snake

Guest
Långa farbron skrev:
Edit:

Fick för övrigt ett snack med fuckot som använder min gata som racerbana med sin scoter och påvisade i vackra ordalag vad jag tycket om hans sätt att köra sin mopped.


Och han svarade: Eeey vafan vill do maj din jevvla gubbjevvel! Holl keften!! Jag ska cutta o kettarejfett me mycket bah!

Du: lugna ner dig lite.

Han: eey keften sa jag fö fan!

Du: kan du lugn..

Han: eey jag sa keften gubbjevvel! *PANG* :mad:
 

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Trehjuling
Solid snake skrev:
Och han svarade: Eeey vafan vill do maj din jevvla gubbjevvel! Holl keften!! Jag ska cutta o kettarejfett me mycket bah!

Du: lugna ner dig lite.

Han: eey keften sa jag fö fan!

Du: kan du lugn..

Han: eey jag sa keften gubbjevvel! *PANG* :mad:


Nej han försökte ljuga och säga att det var hans kompis moppe.

I vilket fall så bryde jag min inte om vad han sa utan förklarade för han att vem som än kör den så är detta ingen racerbana.

Och att jag kunnde följa efter han hem och ta samma snack med hans föräldrar om han ville.
 

Solid snake

Guest
Långa farbron skrev:
Nej han försökte ljuga och säga att det var hans kompis moppe.

I vilket fall så bryde jag min inte om vad han sa utan förklarade för han att vem som än kör den så är detta ingen racerbana.

Och att jag kunnde följa efter han hem och ta samma snack med hans föräldrar om han ville.

Man ska passa sig för fapprorn. :näsblod :)

Brukar själv ta ett snack med mopedisterna som kör som idioter här, ungar hoppar fram bakom bilar här hela tiden (dödslängtan) och de kör i minst 70 här (begränsning på 30.)
 

prise

Junkie
Gick med
25 May 2004
Ort
Västerås
Hoj
Gult ljudmonster!
Sporthoj har lyckats sänka flera servrar tidigare låt oss nu sänka mopednet :fakta

Edit: då kommer väl alla hit... dåligt förslag..
 

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Ort
bergeforsen
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
jävlas inte i onödan med dom..massvis med omogna ungar..va tror ni dom gör då? jo dom komma jävlas en massa tibax o vips vi har ett "krig" inga hot el likn.
ska det skrivas så skriv riktigt utan hot o likn så går det säkert bra...

skulle dom ändå inte ta bort det så man måste väl fråga om man får länka sådär :va
 

Clara

you get no glory if you've got no balls
Gick med
17 May 2005
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha SRX-6 -89'a
Solid snake skrev:
Och han svarade: Eeey vafan vill do maj din jevvla gubbjevvel! Holl keften!! Jag ska cutta o kettarejfett me mycket bah!

Du: lugna ner dig lite.

Han: eey keften sa jag fö fan!

Du: kan du lugn..

Han: eey jag sa keften gubbjevvel! *PANG* :mad:


ja för alla som kör moppe snabbt är invandrare och alla invandrare vill cutta alla som säger nåt till dem. skönt att se att du är nyanserad iallafall.
 

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
En gammal en
Långa farbron skrev:
Nej han försökte ljuga och säga att det var hans kompis moppe.

I vilket fall så bryde jag min inte om vad han sa utan förklarade för han att vem som än kör den så är detta ingen racerbana.

Och att jag kunnde följa efter han hem och ta samma snack med hans föräldrar om han ville.

Du har blivit gammal.......
 

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1098S -07
Clara skrev:
ja för alla som kör moppe snabbt är invandrare och alla invandrare vill cutta alla som säger nåt till dem. skönt att se att du är nyanserad iallafall.

Han menar inget med det, och hur vet du att det är en invandrare som talar så?

Dagens förortsbarn pratar helt enkelt så, oberoende på nationalitet.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top