Motard åkning i Malmö området?

TRX85r

Gasar inte så ofta,bara ibland !!
Gick med
11 Nov 2003
Ort
Härslöv/Landskrona
Hoj
Fiskebåt
TRX85r skrev:
2421839 kommer tyvärr inte,,kanske nån som vill rejsa till helgen istället för då e det många hojar som kör om det e hyffsat väder på den ALS-dagen i Landskrona.Vet att Mr:K & en del andra RR ska dit med sporthojjar kunne väl vatt kul om vi kunne få ihopa ett bra motardgäng:tummenupp

kolla här för info:


http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=129054


Ingen som e sugen om det e väder ??
 

MrxXx

Hojlös
Gick med
23 Nov 2005
Ort
Malmö
Hoj
Ingen för tillfället
Kunde tyvärr inte, var ute med en kollega o körde en låång skåne tur. Blev drygt 30 mil. Vi började i Staffanstorp o körde ut mot Torup i bokskogen sen vidare till Häckeberga,Blentarp o rätt vad d var så var vi vid Degeberga o gick på marknaden där. Åhus nästa sen vidare ner till Ravlunda skytteområde o körde grusväg...NICE:yoparty Efter d var d Kivik o käka en bit mat. Sen bar det av hemmåt men inte utan att passera häckeberga hehe. En helnajs dag får man säga...lite ont i rövva bara:D
 

MrxXx

Hojlös
Gick med
23 Nov 2005
Ort
Malmö
Hoj
Ingen för tillfället
TRX85r skrev:
2442092 ska va fint i helgen så man får köra satan så det ryker då asså :D

Mmmm o då ska man givetvis jobba o sen e man bortbjuden på söndagen buuhhh...:huvet
 

MrxXx

Hojlös
Gick med
23 Nov 2005
Ort
Malmö
Hoj
Ingen för tillfället
Hörde talas om att d skulle vara bra väder i veckan. Hoppas d kan bli en körning på onsdag då :)
 

chukabowa

Håårdcåår
Gick med
31 May 2004
Ort
staffanstorp
Hoj
Stor moppe
kollar ni alls i lund tråden. vi var ute en 10 timmars runda idag.. hur kul som helst o piska sporthojar med motarden. rekomenderas:yoparty :yoparty
 

MrxXx

Hojlös
Gick med
23 Nov 2005
Ort
Malmö
Hoj
Ingen för tillfället
chukabowa skrev:
2447181 kollar ni alls i lund tråden. vi var ute en 10 timmars runda idag.. hur kul som helst o piska sporthojar med motarden. rekomenderas:yoparty :yoparty

Ja jag läser den ofta men jag jobbade idag så jag kunde inte ändå. Annars blev man ju lite sugen även om man hört att köra ihop med sporthojar inte funkar så bra...speciellt då på rakorna naturligtvis.
 

chukabowa

Håårdcåår
Gick med
31 May 2004
Ort
staffanstorp
Hoj
Stor moppe
MrxXx skrev:
2447437 Ja jag läser den ofta men jag jobbade idag så jag kunde inte ändå. Annars blev man ju lite sugen även om man hört att köra ihop med sporthojar inte funkar så bra...speciellt då på rakorna naturligtvis.
ääh.. beror ju helt på vem man kör med. jag hängde med rätt bra idag. fast varva ur hojen på 6:an e ju inget man gör längre perioder.
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top