Motard åkning i Malmö området?

MrxXx

Hojlös
Gick med
23 Nov 2005
Ort
Malmö
Hoj
Ingen för tillfället
chukabowa skrev:
2539078 gick det för fort för er idag? tyckte han drog på rätt bra med tanke på att ni var med. tror inte han tänkte på att ta det lite lugnt på rakorna. hopas ni e med fler gånger. blir sugen som fan på motard igen bara man hör era :drool

Hehe ja d gick rätt fort på rakorna, har ju drevat upp som fan där bak så min gör inte mycket mer än 130...men annars tyckte jag d var kul. Willew e helt ny med motard så han tyckte d gick lite väl fort i kurvorna oxå...Var d inte kul längre med 525:an? Jag e såå sugen på en sån eller nåt som e lättare än min "buss" :D
 

chukabowa

Håårdcåår
Gick med
31 May 2004
Ort
staffanstorp
Hoj
Stor moppe
MrxXx skrev:
2539118 Hehe ja d gick rätt fort på rakorna, har ju drevat upp som fan där bak så min gör inte mycket mer än 130...men annars tyckte jag d var kul. Willew e helt ny med motard så han tyckte d gick lite väl fort i kurvorna oxå...Var d inte kul längre med 525:an? Jag e såå sugen på en sån eller nåt som e lättare än min "buss" :D
jo det var kul med 525an. men var sugen på nått man kunde köra lite längre på. dom jag brukade köra motard med hade plötsligt inte så mycket tid över.. så jag börja köra med sporthojar istället.. kul i början när dom blev imponerade av hur fort det gick o köra motard. både på ett o två hjul. men det e jobbigt o köra 20-40 mil på en dag med motarden.. så sporthoj eller streetfighter var valet. o så var det en kille som ville byta sin retta mot min fina motard.... o ja. nu e det sporthoj ett tag till i alla fall.. får se till våren om det finns pengar till motard igen.
 

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Ort
Landskrona
Hoj
Tillsvidare hojlös
Nu verkar jagha hittat rätt!
Motard JA
Malmö JA
Köra som fan JA

När var och hur??

Racehouse, söndagar mellan 11.00 o 15.00... :tummenupp

När det inte är risk för blixthalka blir det gata också, träffade en isfläck i torsdags så mina händer är lite skadade för närvarande...
 

Wassvik

Nyfiken i en strut =)
Gick med
15 Jan 2008
Ort
Bunkeflostrand
Hoj
990R KTM Adventure
Lyfter lite i tråden =)

Finns det några glada motard pilot kvar i malmö regionen som hade kunnat tänka sig lite körning nu på fredag kväll och söndag eftermiddag ?

Mvh Philip
 

Wassvik

Nyfiken i en strut =)
Gick med
15 Jan 2008
Ort
Bunkeflostrand
Hoj
990R KTM Adventure
Hej allihop.

Jag ska ner till garaget nu o rula en sväng.
Ni som vill med på en liten körning kan väl komma till Mcdonalds Midhem i Malmö. vi kan säga samling 20:30

Mvh Philip
 

Supergizmo

Ny medlem
Gick med
15 Jun 2006
Ort
Malmö
Hoj
Er-6n Superwhite
muttarda

Yo Ridgeback ! Vi är ett gäng som ska ut, blir ev runt 12.00-13.00 tiden, vi utgår från malmö, återkommer med med info !

/Gustaf !
 

Wassvik

Nyfiken i en strut =)
Gick med
15 Jan 2008
Ort
Bunkeflostrand
Hoj
990R KTM Adventure
Hej hop !
Vi e tre st som rullar från malmö nu (inkl Supergizmo).
Vi kan säga sjöborakan 13:00 !!

baj baj.
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top