tåberg skrev:2473312nu fattar jag ingenting.. är det inte samling på medis?
Ex3mX skrev:2473425Så klart det är medis som gäller.
Har inte så stor changs att hinna till Jordbro till kl 17:30
Jag hörde att det skulle vara 170 poliser på Derby matchen... Inte en snut på vägarna då kan man hoppas
Jag hänger på i dag, får med mig en polare oxå.
bmwjohan skrev:2473608jag skulle vilja hänga med och köra men jag slutar inte jobbet föränn 18. kan inte gå tidigare idag. jag vill mest träna bakhjul så jag undrar om ni ska till lunda lite senare så att jag kan möta upp där? har dock aldrig varit där så det vore nice med namnet på en gata som ligger precis i närheten så att jag kan leta upp lunda på hitta.se så att jag hittar dit.
Nickeluring skrev:2473619Kom till Jordbro industriområde. Det verkar vara det som gäller idag.
Någon annan som hittar kan säkert ge dig ett gatnamn.
bmwjohan skrev:2473911nån som kan ge mig något tips på hur jag hittar dit?
Nickeluring skrev:2473921Jag är osäker, men det kan vara den här vägen:
http://www.hitta.se/ViewDetailsPlac...%e4gen+11%2c+haninge&StreetNumberId=100238749
Har någon annan bättre koll?
bmwjohan skrev:2474158jävlar va långt det var dit från där jag bor. tror det får bli lunda istället för mig. någon som kan länka till lunda på en karta? har för mig att det ligger närmare mig i alla fall(bor på kungsholmen)
Nickeluring skrev:
Useless_scum skrev:2473928Kan vi inte åka omvänt håll mot tidigare onsdagar, dvs börja köra Skanssundet och sedan Bulten och sist bakhjultäning i Jordbro industriområde?
Roligast att köra gata när det är ljust tänker jag, industriområdet kan man ju ta efter att solen gått ner (kl 19 redan!).
Jag kommer till Medis som vanligt till 17.30. Skanssundet först!!??
bange skrev:2474201Jag åker till Jordbro redan vid 17 o leker lite, kommer hålla till där Anders visade hur en stoppie ska se ut Ni borde vara där runt 18 då!
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|