jagadde skrev:2443170då kanske man kan åka med lgf -skylt på...ryggen..
Du menar: Låg Gas Förbjuden????
jagadde skrev:2443170då kanske man kan åka med lgf -skylt på...ryggen..
jagadde skrev:2443186tyvär så e det ju så......men vad ska man göra......bara å gasa å hoppas på det bästa *ler*
jagadde skrev:2443180är det du som har den svart/gråa??..sätt dig nån gång...i såfall....vore kul.....
motardnisse skrev:2443181He he he säg inte det du, för så fort alla börjar wheela så växer hornen ut!
Zunar skrev:2443210Äntligen har jag hittat den här tråden. Håller precis på att köra in hojen och vill gärna ha lite folk att köra med. Är det bara att dyka upp varje onsdag vid medis så får man hänga med (om det inte är dåligt väder såklart)? Jag är kriminiellt färsk på att köra motard så lura inte iväg mig på massa galenskaper bara
Skager skrev:2442234Då måste det ha varit dig jag låg bakom fram till korset mot rosenhill, hur gick det med underredet på bilen, det var ett skönt gnistregn vid ett tillfälle.
Skager skrev:2443205Här är några bilder från gårdagen. Förresten Olof. B vad sa polaren om att du hade byggt om hans hoj.
motardnisse skrev:2443949He he vad hände nu med husan?
Skager skrev:2443205Här är några bilder från gårdagen. Förresten Olof. B vad sa polaren om att du hade byggt om hans hoj.
kanske ska ut å åka på söndag om vädret tillåter.......kanske vid 10 bläcket...Glow_sthlm skrev:2443201Ja precis en svart grå så har jag camoställ!..får fan ta å göra d, ska ni ut nått i helgen om det blir bra väder!?
Fast jag har hållit på å vurpa så jävla många gånger i sommar så jag har börjat lugna ner mig=)
jagadde skrev:2446137kanske ska ut å åka på söndag om vädret tillåter.......kanske vid 10 bläcket...
kan ju höras här på sporthyoj mellan 9-10 då.......ta kontakt med mig eller sacster....
mvh adde
va fan.....gör så här då ring mig....0708566444 så kan vi mötas typ vid gamla shellmacken....jagadde skrev:2446137kanske ska ut å åka på söndag om vädret tillåter.......kanske vid 10 bläcket...
kan ju höras här på sporthyoj mellan 9-10 då.......ta kontakt med mig eller sacster....
mvh adde
Jii skrev:2452549Någon som ska leka av sig i lunda imorrn?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|