Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?


  • Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
jagadde skrev:
2443186 tyvär så e det ju så......men vad ska man göra......bara å gasa å hoppas på det bästa *ler*

Snarare gasa på rätt ställen och hålla avstånd!

Hade gärna velat förlja med nu nästa Ons men har tyvärr förhinder!
 
Last edited:

Glow_sthlm

motard buse
Gick med
27 Aug 2005
Ort
Haninge
Hoj
husaberg fs 570 2010
jagadde skrev:
2443180 är det du som har den svart/gråa??..sätt dig nån gång...i såfall....vore kul.....

Ja precis en svart grå så har jag camoställ!..får fan ta å göra d, ska ni ut nått i helgen om det blir bra väder!?

motardnisse skrev:
2443181 He he he säg inte det du, för så fort alla börjar wheela så växer hornen ut!

Fast jag har hållit på å vurpa så jävla många gånger i sommar så jag har börjat lugna ner mig=)
 
Last edited:

Skager

Keep it burning
Gick med
10 Jun 2004
Ort
Bromma
Hoj
660-04
Här är några bilder från gårdagen. Förresten Olof. B vad sa polaren om att du hade byggt om hans hoj. :D
 

Bifogat

  • Micke 307 (Large).jpg
    Micke 307 (Large).jpg
    110.4 KB · Visningar: 133
  • Micke 309 (Large).jpg
    Micke 309 (Large).jpg
    86.4 KB · Visningar: 117
  • skansundet (Medium).JPG
    skansundet (Medium).JPG
    100.6 KB · Visningar: 131

Zunar

Ny medlem
Gick med
11 Dec 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 660 '06
Äntligen har jag hittat den här tråden. Håller precis på att köra in hojen och vill gärna ha lite folk att köra med. Är det bara att dyka upp varje onsdag vid medis så får man hänga med (om det inte är dåligt väder såklart)? Jag är kriminiellt färsk på att köra motard så lura inte iväg mig på massa galenskaper bara ;)
 

Glow_sthlm

motard buse
Gick med
27 Aug 2005
Ort
Haninge
Hoj
husaberg fs 570 2010
Zunar skrev:
2443210 Äntligen har jag hittat den här tråden. Håller precis på att köra in hojen och vill gärna ha lite folk att köra med. Är det bara att dyka upp varje onsdag vid medis så får man hänga med (om det inte är dåligt väder såklart)? Jag är kriminiellt färsk på att köra motard så lura inte iväg mig på massa galenskaper bara ;)

Då kan ju du å jag hålla ihop för jag e också rätt färsk!=)
 

Motard nissen

numer sidvagnsnörd
Gick med
4 Jun 2004
Ort
Sorunda/södertälje
Hoj
Husaberg FE650s 02, YZ250 05, YZ125 81
Kommer att ha hojjen färdig tills nästa vecka har just fått skattebeviset :näsblod

Frågan är kommer ni köra september ut? Vore skitkul o hänga på isåfall
 

demo1

Ny medlem
Gick med
29 Aug 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Yamaha WR250 supermoto
Skager skrev:
2442234 Då måste det ha varit dig jag låg bakom fram till korset mot rosenhill, hur gick det med underredet på bilen, det var ett skönt gnistregn vid ett tillfälle. :yoparty


=) Jo jag kör juh den vägen till/från jobbet varje dag, i vanliga fall på MC. Då tänker man inte så mycket på om man kommer skrapa i backen i guppen men bilen tog i rätt ordäntligt. =/ Men det var "bara" katten som tog i vad jag kunde se senn så den verkar ha gått bra.

Körde med på tok för lågt däckstryck för så pass aktiv körning så däcken blev brännheta ajajajajajjaj farligt.,,.,. Men det blev juh ingen idiotkörning utan bara lite tryck så det gick juh bra :pannkyss

Men som sagt om ni åker ett gäng där det inte är officiell motard runda så hänger jag gärna med på hojen. Är inte så mycket för at köra snabbt på rakorna utan mer ösa på när det svänger så jag åker hälre med motarder än sportdårarna :tummenupp
 

Ex3mX

Keep it burning
Gick med
19 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
FZ1-N, 660 SMC
Alla får åka med oss, bara ni har riktiga skydd.
Vi möts upp vid Medis kl 17.30 och väntar ca: 15min
Ofta så planeras resvägen där eller innan här på forumet.

Om ni är nybörjare så väntar vi alltid in er i större korssningar så ingen kommer bort.
Se till att komma med full tank och ett glatt humör, sen löser vi allt annat.


Tack för onsdags turen, den va lika bra som vanligt!
Och den där gubben... lägg ner det där om polis grejer, jag förstår verkligen att han är skitsur. Men man kunde räkna ut med lilltån att han hadde hittat på hyss. Det är upp till oss att köra så vi kan har en changs att klara tex grus på vägarna. Och tydligen så gjorde vi det.

Jag förstår att du har lite ont Anders :D men den va jävligt hög :yoparty
 

Olof.B

Pride only hurts, it never helps.
Gick med
12 Mar 2005
Ort
Gbg (emigrerad 08:a)
Hoj
KTM 660/RC8-R
motardnisse skrev:
2443949 He he vad hände nu med husan?

Äh! Det var inget allvarligt. Sista biten på ljuddämparen (den lilla konen, vete fan vad den heter) lossnade och flög tydligen ganska högt. Själv märkte jag bara en viss ändring av tonart vid gaspådrag och istället för de små poffarna som var innan blev det ganska rejäla smällar och ibland kändes även en ganska rejäl tryckväg när man slog av. Helt klart manligt!:yoparty

Han som jag lånade hojen av sa inte så mycket, han visste att den satt dåligt sen han slog över.
 

Olof.B

Pride only hurts, it never helps.
Gick med
12 Mar 2005
Ort
Gbg (emigrerad 08:a)
Hoj
KTM 660/RC8-R
Skager skrev:
2443205 Här är några bilder från gårdagen. Förresten Olof. B vad sa polaren om att du hade byggt om hans hoj. :D

(Se föregående inlägg)

Fan vad man ser ensam ut på den bilden.


Haha. Polaren står och gräver innanför stället. Undrar vad han letar efter??
 
Last edited:

jagadde

gasa till det rasar...
Gick med
7 Sep 2006
Ort
hos tanten...
Hoj
ktm 690 smc
Glow_sthlm skrev:
2443201 Ja precis en svart grå så har jag camoställ!..får fan ta å göra d, ska ni ut nått i helgen om det blir bra väder!?



Fast jag har hållit på å vurpa så jävla många gånger i sommar så jag har börjat lugna ner mig=)
kanske ska ut å åka på söndag om vädret tillåter.......kanske vid 10 bläcket...

kan ju höras här på sporthyoj mellan 9-10 då.......ta kontakt med mig eller sacster....

mvh adde
 

Glow_sthlm

motard buse
Gick med
27 Aug 2005
Ort
Haninge
Hoj
husaberg fs 570 2010
jagadde skrev:
2446137 kanske ska ut å åka på söndag om vädret tillåter.......kanske vid 10 bläcket...

kan ju höras här på sporthyoj mellan 9-10 då.......ta kontakt med mig eller sacster....

mvh adde

Snackar vi tio på morgonen så e jag fan rökt...måste jobba e väl inte klar förns vid tolv rycket!
 

jagadde

gasa till det rasar...
Gick med
7 Sep 2006
Ort
hos tanten...
Hoj
ktm 690 smc
jagadde skrev:
2446137 kanske ska ut å åka på söndag om vädret tillåter.......kanske vid 10 bläcket...

kan ju höras här på sporthyoj mellan 9-10 då.......ta kontakt med mig eller sacster....

mvh adde
va fan.....gör så här då ring mig....0708566444 så kan vi mötas typ vid gamla shellmacken....
 

Jii

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2005
Ort
Stockholm/Jönköping
Hoj
89%honda, 10%yamaha, 1%eltejp gammelräser -87
Härligt cya there!

Självklart dyker man upp imorrn också, verkar som de kommer komma rätt mycke folk dit så det lär vara ganska hög klass på stuntsen, ska bli kul å se! :yoparty
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top