Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?


  • Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Tydligen är jag någolunda ledig imorgon, någon som är sugen att ta en tur Norröver? Tänkte starta ca kl 10, kanske träffas på Shell som ligger längs E18 mot Norrtälje?

Ett annat alt är att starta ifrån Bilprovningen i Rissne då de har öppet hus och tänkte hälsa på några där och sen åka norrut. Kurviga vägar utlovas! :)
 
Last edited:

Olof.B

Pride only hurts, it never helps.
Gick med
12 Mar 2005
Ort
Gbg (emigrerad 08:a)
Hoj
KTM 660/RC8-R
Jag tänkte åka till barkarby och provköra lite hojar imorgon så det blir nog ingen nöjesåkning med motarden imorgon, bara transport.

Söndag därremot åker jag gärna en sväng, vädret skulle ju bli kalas!:tummenupp
 

NisseNutz

Ny säsong, ny hoj!
Gick med
18 Aug 2006
Ort
Södertälje
Hoj
Trajja TT600 -00
Många som ska till kyrkan på onsdag? Tänkte pallra mig dit om vädret är schyst.

Men jag får nog snacka ihop mig lite mer innan vi kör iväg från kyrkan. Vi var ju ca 10 stycken som drog iväg men rätt som det var delade massa upp sig och plötsligt var jag ensam :va
Drog till sveavägen och där var inte en enda motard, bara en polis och lite sporthojar. Polisen klagade nog lite på all gaffatejp på framkåpan på en grön kawa :D
 

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Jag håller mig nog borta ifrån kyrkan då jag börjar bli trött på poliser. Jobbar tyvärr till kl 18 men är det fint väder så har jag en fin slinga norröver ca 13mil 95% kurviga vägar :) . Hur många vägar finns det söderöver förutom slingerbulten???
 

NisseNutz

Ny säsong, ny hoj!
Gick med
18 Aug 2006
Ort
Södertälje
Hoj
Trajja TT600 -00
Jag håller mig nog borta ifrån kyrkan då jag börjar bli trött på poliser. Jobbar tyvärr till kl 18 men är det fint väder så har jag en fin slinga norröver ca 13mil 95% kurviga vägar :) . Hur många vägar finns det söderöver förutom slingerbulten???

Vadå då? Du kör väl inte med skylten inne i hjulhset? :D

Eftersom jag inte kan slanga ännu utan bara kör några powerwheelies då och då tycker jag det är ganska kul vid kyrkan. Dock var det väldigt många blåbär i onsdags.

Men men, skulle vara kul att hänga på dig men jag vet inte riktigt ännu. Blir isåfall 13mil slinga och sen ca 7 mil fram och tillbaka till sthlm för min del. Ajaj :arsele
 

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Vadå då? Du kör väl inte med skylten inne i hjulhset? :D

Eftersom jag inte kan slanga ännu utan bara kör några powerwheelies då och då tycker jag det är ganska kul vid kyrkan. Dock var det väldigt många blåbär i onsdags.

Men men, skulle vara kul att hänga på dig men jag vet inte riktigt ännu. Blir isåfall 13mil slinga och sen ca 7 mil fram och tillbaka till sthlm för min del. Ajaj :arsele

Nja det är de som är jobbigt tyvärr, när jag kör inte med skylten i hjulhuset men framhjulet har en förmåga att tappa mark ibland! :)

Kan för lite vägar sönderöver tyvärr!
 

NisseNutz

Ny säsong, ny hoj!
Gick med
18 Aug 2006
Ort
Södertälje
Hoj
Trajja TT600 -00
Nja det är de som är jobbigt tyvärr, när jag kör inte med skylten i hjulhuset men framhjulet har en förmåga att tappa mark ibland! :)

Kan för lite vägar sönderöver tyvärr!

Och jag kan inga vägar alls. Det kan säkert vara så att jag tar en omväg på någon mil för att hitta till ett ställe som egentligen bara ligger någon kilometer bort :D
 

Stromberget

Keep it burning (Rock n Roll)
Gick med
24 Jul 2005
Ort
Sthlm!
Hoj
Röd
En liten fågel viskade ju att det kommer sitta civilare vid kyrkan onsdagar framöver..

Jag håller mig nog borta ifrån kyrkan då jag börjar bli trött på poliser. Jobbar tyvärr till kl 18 men är det fint väder så har jag en fin slinga norröver ca 13mil 95% kurviga vägar :) . Hur många vägar finns det söderöver förutom slingerbulten???

Slingerbulten i all ära men du har ju mycket kurviga vägar runt om bulten oxå mot nynäs osv.. Men norröver e nog några snäpp vassare som du säger.. Trisst att det är så pass långt emellan bara..
 

Olof.B

Pride only hurts, it never helps.
Gick med
12 Mar 2005
Ort
Gbg (emigrerad 08:a)
Hoj
KTM 660/RC8-R
Är det någonsin folk vid brostugan, tycker alltid det är dött på onsdagarna. Iaf varje gång jag varit där :(

Nej, det är därför vi ska återuppliva:tummenupp

Brostugan dog när de byggde refuger och blåbären körde flygande på nästan alla som kom dit. Folk tröttnade på att få böter för miniskyltar, blinkers m.m.
 

NisseNutz

Ny säsong, ny hoj!
Gick med
18 Aug 2006
Ort
Södertälje
Hoj
Trajja TT600 -00
Nej, det är därför vi ska återuppliva:tummenupp

Brostugan dog när de byggde refuger och blåbären körde flygande på nästan alla som kom dit. Folk tröttnade på att få böter för miniskyltar, blinkers m.m.

bra initiativ :tummenupp Se till att få med så många hojar och bilar som möjligt. Tyvärr är det rätt långt för mig att åka dit. Och tyvärr kan jag inte riktigt bjuda på någon show direkt då jag inte kan uuila ännu
 

Stromberget

Keep it burning (Rock n Roll)
Gick med
24 Jul 2005
Ort
Sthlm!
Hoj
Röd
Jag kan inte brassa nått denna vecka ska på en kurs tisdag och sen personal-färre-middag onsdag..
 

PunisherSWE

Flickvän alt. sällskapsdjur sökes!!!
Gick med
7 May 2007
Ort
Solna
Hoj
KTM 690 SM -08
Det är hemskt att sitta och läsa om era upptåg när man inte har något kort än... Fixa teorin idag, snubblade över mållinjen (53 p), så det är inte långt kvar nu... Ha det
 

NisseNutz

Ny säsong, ny hoj!
Gick med
18 Aug 2006
Ort
Södertälje
Hoj
Trajja TT600 -00
Det är hemskt att sitta och läsa om era upptåg när man inte har något kort än... Fixa teorin idag, snubblade över mållinjen (53 p), så det är inte långt kvar nu... Ha det

Ligg på som fan, ring eller kolla internet hela tiden så slipper du vänta så länge på uppkörning. Eller du kanske går i körskola?
 

PunisherSWE

Flickvän alt. sällskapsdjur sökes!!!
Gick med
7 May 2007
Ort
Solna
Hoj
KTM 690 SM -08
Nope,ingen körskola... Ska jaga körtid i hela vårt avlånga land på måndag...
Måste inskaffa lite bättre ljud också, Den låter ju som en TYST symaskin nu:trött
Med lite GPR blir det nog bättre:cdevil
Nån som har tips på ställe med bra priser...
 
Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top