Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

NisseNutz

Ny säsong, ny hoj!
Gick med
18 Aug 2006
Hoj
Trajja TT600 -00
Varför köpa en om man aldrig använder den...??

"Går inte att slanga med tröja" Pff. Krille kör med tröja, Skager kör med tröja, Bange kör med tröja. Det går utmärkt att slanga med tröja.

Nu börjar jag svida om inför lunda. Kanske ses där??

Synd att man bor så jävla långt bort ifrån lunda, annars skulle jag nog vara stammis där. Måste träna bakhjulsåkning, ifrån kameramännen är på hugget kanske de får med någon vurpbild (har precis börjat uila).
Har inte slagit över ännu men påväg hem idag kom jag upp längre än vad jag någonsin gjort förut iaf. Kanske bara var positivt då jag vet att det går att gå högre kanske.

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Varför köpa en om man aldrig använder den...??

"Går inte att slanga med tröja" Pff. Krille kör med tröja, Skager kör med tröja, Bange kör med tröja. Det går utmärkt att slanga med tröja.

Nu börjar jag svida om inför lunda. Kanske ses där??

Kompistryck eller snarare motardtryck!:D

Ok nu får du komma ihåg det där för när jag ser dig nästa gång så ska du banne mig uiiila för mig. :yoparty

Stromberget

Keep it burning (Rock n Roll)
Gick med
24 Jul 2005
Hoj
Röd

Ok nu får du komma ihåg det där för när jag ser dig nästa gång så ska du banne mig uiiila för mig. :yoparty

För att man ska kunna uuiilla, med eller utan tröja kävs det att man får igång hojen.... Eller hur Olof.B :cpparty

Ex3mX

Keep it burning
Gick med
19 May 2003
Hoj
FZ1-N, 660 SMC
Hmmz jag får väl sätta på mig min jävla tröja då!!!
kan iaf inte slanga på min nya hoj.... :(

Olof.B

Pride only hurts, it never helps.
Gick med
12 Mar 2005
Hoj
KTM 660/RC8-R
För att man ska kunna uuiilla, med eller utan tröja kävs det att man får igång hojen.... Eller hur Olof.B :cpparty

Vadå "eller hur"? Jag har inga problem med att få igång hojen. Var ju lite tjurig förut men nu går 'an så fint så:tummenupp

Vad åker du för hoj egentligen, Xr666r?:va

Vi ses imorgon. Förhoppningsvis innan 17:30. Man får väl ta och visa vem det är som bestämmer på jobbet...:rolleyes:

Jaja, jag kan väl göra ett litet skutt. Men bara för dig:kiss

Last edited:

Stromberget

Gick med
24 Jul 2005
Hoj
Röd
Vadå "eller hur"? Jag har inga problem med att få igång hojen. Var ju lite tjurig förut men nu går 'an så fint så:tummenupp

Vad åker du för hoj egentligen, Xr666r?:va

Vi ses imorgon. Förhoppningsvis innan 17:30. Man får väl ta och visa vem det är som bestämmer på jobbet...:rolleyes:

Jaja, jag kan väl göra ett litet skutt. Men bara för dig:kiss

Aa jag har jackat kolven så jag fick 16cc till bara för att det ska bli så metal som möjligt 666!

Hur många kommer ses innan 17.30 och vilken tid i sånt fall?!?

Spider

Kliv inte på mina drömmar
Gick med
24 Aug 2003
Hoj
525 SMR -04, 1190 Adv -13
Spider: Bestäm en plats så dyker jag upp vid halvtvå
Vad känner vi för, norra eller södra sidan om stan ? Någon som vet om fiket på Torö öppnat än ? Eller ska vi ta en låååång grym runda norröver, den Stockholmsnurren körde för en 3-4 år sen. Kan se i fall jag har någon karta eller så kvar (eller kanske t.o.m. kommer ihåg).

Ev. hakar en sumojobbarpolare på.

Men är det bara vi sumoägare som jobbar halvdag ? Inga fler som är sugna på en längre tur nu när SMHI garanterar finväder ? Hörru Gnutten... fixa !!

.

Last edited:

Ex3mX

Keep it burning
Gick med
19 May 2003
Hoj
FZ1-N, 660 SMC
Jag vet iaf att Torsö inte va öppet förra helgen.
Det va länge sedan jag körde på norrsidan, och nu när vi har hela dagen på oss så tycker jag vi ska ta tillfället i akt.

Tar med en polare som har lämnat in sin Husa på sevice så han får ta min gamla 640.

Säg en tid och plats så dycker vi upp.

Ex3mX

Keep it burning
Gick med
19 May 2003
Hoj
FZ1-N, 660 SMC
OK, ingen som gör slag isaken.
Vi träffas vid:
Risne Bilprovning kl 13:30
Är detta okej?
(640:n åker in på besikning där omkring)

Spider

Kliv inte på mina drömmar
Gick med
24 Aug 2003
Hoj
525 SMR -04, 1190 Adv -13
Vi träffas vid:
Är detta okej?
F-n va bråttom du har :tungan Försöker jaga lite folk och så och då så....... Rissne 13.30 kan bli tight men vi kör på det. Ev. blir jag nåååågon minut sen men inte mycket mer.

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Vi träffas vid:
Är detta okej?

He he hälsa Terje om det är han som ev besiktar, bara hälsa från Tony så vet de vem jag är! :D

Men är det bara vi sumoägare som jobbar halvdag ? Inga fler som är sugna på en längre tur nu när SMHI garanterar finväder ? Hörru Gnutten... fixa !!

.

Nopp arbetsplikt i föreningen så hålla på att såga och måla paneler till garagelängorna gäller idag tyvärr, men var så säker någon dag kommer jag ta er på den turen norröver!!! :)

Last edited:

Stromberget

Gick med
24 Jul 2005
Hoj
Röd
Aa jag bangade ur efter att vi kört fram och tillbax på skansundetvägen. Kom precis hem nu och det får räcka med 8 timmar hojkörning...

Tummen upp till Spider som plockat ut lite godbitar på norra sidan, som vi smaskade i oss med våra brölande motarder.

Jag kommer garanterat somna gott ikväll! Känns som högerhanden är en överkokt spagetti

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Aa jag bangade ur efter att vi kört fram och tillbax på skansundetvägen. Kom precis hem nu och det får räcka med 8 timmar hojkörning...

Tummen upp till Spider som plockat ut lite godbitar på norra sidan, som vi smaskade i oss med våra brölande motarder.

Jag kommer garanterat somna gott ikväll! Känns som högerhanden är en överkokt spagetti

Nå vilka vägar åkte ni på norrsidan?

NisseNutz

Ny säsong, ny hoj!
Gick med
18 Aug 2006
Hoj
Trajja TT600 -00
Härligt att få premiera med er idag grabbar! Synd bara att mitt fäste till nrplåten och baklyset gick av. Man vet ju hur nitiska poliser är ibland :D

Det blev runda slängor 25 mil idag :tummenupp

Och jag säger som stromberg, jag kommer sova gott ikväll :)

Olof.B

Pride only hurts, it never helps.
Gick med
12 Mar 2005
Hoj
KTM 660/RC8-R
Åka sig en sväng i helgen? Vädret ser hyfsat ut lö och sö.

Om Mr. Gnutt slutar med sina bortförklaringar hela tiden så kanske han kan visa oss den 13 mil långa kurva som tydligen finns norr om stan.;)

NisseNutz

Ny säsong, ny hoj!
Gick med
18 Aug 2006
Hoj
Trajja TT600 -00
Åka sig en sväng i helgen? Vädret ser hyfsat ut lö och sö.

Om Mr. Gnutt slutar med sina bortförklaringar hela tiden så kanske han kan visa oss den 13 mil långa kurva som tydligen finns norr om stan.;)

Tycker jag låter som en toppen idé!

Ska bara fixa nya fästen sen är jag på :tummenupp

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM