Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

cubic

nothing beats cubic inches
Gick med
23 Jan 2004
Hoj
2013 KTM 350 Sixdays, 2011 Triumph Daytona 675
Stromberget vad är status på dig och din hoj?

Nu lämnar jag Sthlm, men är tillbaka nästa vecka, då behöver jag HJÄÄÄLP att ställa ventilerna, vill inte fucka upp ngt!

Har införskaffat en DV-kamera och en hjälmkamera, bästa möjliga, tänkte ta över efter the late Mr Bergman!!!

Frid!

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lillgrabbens mc i plast

Nu lämnar jag Sthlm, men är tillbaka nästa vecka, då behöver jag HJÄÄÄLP att ställa ventilerna, vill inte fucka upp ngt!

Har införskaffat en DV-kamera och en hjälmkamera, bästa möjliga, tänkte ta över efter the late Mr Bergman!!!

Frid!

Ååååh då lär den bli miljoner gånger bättre än Det sjunde inseglet och allt annat crap! :yoparty

cubic

Gick med
23 Jan 2004
Hoj
Ååååh då lär den bli miljoner gånger bättre än Det sjunde inseglet och allt annat crap! :yoparty

Hehe!!!

Jaha så ligger man och dunar i godan ro runt 08:00, PLING PLONG, det ringer på dörren!!! Fly förbannad, stormar upp, kan knappt fokusera genom titthålet.
Det står en svart man med ett brev i handen utanför dörren som jag aldrig har sett förut. Öppnar, "Tjena, jag har ett stort paket till dig!". Han springer och hämtar det, det är mitt nya avgassytem!!! :yoparty

Nu blev man ju sugen på att åka bort :mad:

supermoppe

Men i min värld...
Gick med
24 Jul 2005
Hoj
DT
Är det lätt att hitta till medborgarplatsen? Ser ut att ligga precis brevid e4:an. Syns det tydligt att det är just medborgarplatsen?

Bushmyra

Först kliar det sen svider det
Gick med
24 Mar 2004
Hoj
GSX1000R K2

Frid!

Affan tjackat schyssta sylar ah men då får man ju smeka skräpet medhårs så man får glida ner tii stora stan och va med på film.. man kan ju gena en skumkrona så kanske hon blir på viset..:D :D
Skämt åsido börjar bli sugen att åka en feting sväng med er igen nån lördag..

frefeh

Två cylindrar är fler än en..
Gick med
31 Oct 2003
Hoj
KTM 350 EXC -12

Robe

Två fötter på jorden, ett hjul i marken!
Gick med
5 Sep 2005
Hoj
450 EXC, Monkey K1
Sjukt kul igår kväll! Kul att träffa lite andra motarder i stan! :tummenupp

Olsson84

S. Blisken
Gick med
26 Jun 2006
Hoj
Hojlös....Suzuki RF600R Såld, KTM 950SM Såld, KTM 640 Såld!
Sjukt kul igår kväll! Kul att träffa lite andra motarder i stan! :tummenupp

Måste ha varit erat gäng som åkte på Centralbron och genom tunneln mot Gullmars runt 20.30 tiden....själv var jag påväg hem från jobbet, hade gärna hakat på lite längre men sängen lockade efter hårt pass... (körde 640 med Leksands hockeytröja utanpå skyddet)

cubic

Gick med
23 Jan 2004
Hoj
Stromberget - Upptagen och lite skit, men nu e man tebax! Skönt att höra att du e OK!

Bushmyra - Klart du ska komma ner och rajda och som Bildt sa, "kommer det en bägare i vägen, så tömmer vi den". PM:a eller ring eller ngt så bokar vi flott!
Jag kan köra hela tisdag och onsdag och lördag på dan. Det är approved by SKRÄPET :tummenupp Har tjackat en GPS oxå så nu kan man ge sig ut i helvetet och kanske ändå hitta tillbaka...

Andersj - såg kul ut men hade du kameran på näsan? Bilden pekade ju neråt nästan hela tiden :D

Någon som kan agera öfverläkare under morgondagens operation gällande ventiler?

Nicke.S

It's on now!
Gick med
3 Apr 2007
Hoj
KTM 625 SMC
Jaha, så va det gjort. Efter en underbar dag med motarderna ute i solen på slingriga vägar upp till vaxholm, avslutade vi i Lunda med lite slangträning.

Jag var juh självklart tvungen att göra en tolva för laget...ofrivilligt. :huvet

Ny plast med dyra dekaler monterades igår..

Hojen klarade sig tack vare krashpuckar och skjutspinnar. Tack för den.
Hastigheten var mellan 30-35 så det gick nästan att springa efter cykeln när den stod upp.. men den tippade åt vänster och föll på min fot. Växelpinne av. :mad:

Imorgon är det nya bollar, nya insatser. Ska svetsa ihop växelpinnen efter jobbet.

Linkan77 fick sig ett gott skratt iaf :D

Nu vet jag att det inte är så farligt. Så nu kommer snart den efterlängtade riktiga tolvan (läs: dumfan kommer använda fotbromsen)

Rock 'n rolla på! :yoparty

/N

Ex3mX

Keep it burning
Gick med
19 May 2003
Hoj
FZ1-N, 660 SMC
Sådär, hemma igen efter en Norge resa med hojen.
Otroligt härliga vägar i bergen.
Ska försöka hitta USB sladden så jag kan tömma kameran.

Någon som vill dra ut tidigare på Onsdag, jag har ju semester fortfarande.

Stromberget

Keep it burning (Rock n Roll)
Gick med
24 Jul 2005
Hoj
Röd
Min hoj har blivit en mutation mellan motard å offroad..
Motardhjulet vart skeft efter krashen så jag kör med sköna 21 tum offroadhjul fram å motardhjulet bak.. Tycker vi tar en lördag/söndag å schteker runt en sväng!
Buscschmyyran de va länge sen du va här nu oxå jag börjar sakna din norrländska "-Ingen jävla fjollträskväg kan tvinga mig å svänga om jag inte känner för det...."macho attityd :hihi

De va nu på lödag det va :öl ?

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...