Ja då sitter helsystemet på efter mycket mek. Skulle sätta på kn-filtret och har bestämt för mig att Ragnar sa att man var tvungen att ta bort luftburken för att montera filtret, så efter att jag rivit halva hojen så står jag med luftburken i handen med ett leende ända tills jag inser att filterhelvetet inte passar
. Jag chansar och ringer Ragnar(klockan är nu 19:15) och prisa gud han svarar, frågar hur jag ska få filtret att passa varpå han skrattar och säger att det är ju det enklaste momentet jag ska göra(om man vet hur faan man ska göra ja).
Ragnar: det är bara att skifta kn-filtret mot det gamla i luftburken
Jag: men ska inte luftburken bort
Ragnar: nej
Jag: men nu är det så att jag står med luftburken i handen
Ragnar: HAHAHAHAHAHAHAHA
Jag:
Jag: så det är bara att montera luftburken igen
Ragnar: HAHAHA, ja det måste du göra, men du jag lovar att inte säga det till någon, HAHA
Jag: ok tack för hjälpen, klick...
Ok, jag monterar det satans filtret på den satans burken, monterar den satans burken på hojen och efter mycket onödigt arbete så är jag klar.
Nu är klockan 21:10 och jag är grymt sugen på att prova hojen, jag och polaren drar ut en sväng allt känns bra, ända tills vi kommer till norrmälarstrand där polisen har nykterhetskontroll. Glider in vid kanten till miss polis som ber om körkortet (glömde jag säga att mitt körkort gick i två delar i min ficka idag när jag hämtade helsystemet, fuck) samtidigt som hon reagerar på att min skylt nog inte sitter som den ska (den sitter precis där den ska , i hjulhuset), hon tillkallar sin kollega som bekräftar att den sitter felmonterad. Ok säger jag då kommer du att bli ännu mer imponerad när du ser mitt (mina) körkort, jaja 1500 hundra kr fattigare åker jag därifrån och upptäcker precis att en av mina framblinkers har skakat sönder och hänger nu och dinglar i kablarna
.
Denna dag får av mig
av fem möjliga..
Nu ska jag dricka öl och spela ps 2.....