Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?


  • Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Lät som en riktig nice kväll det där, hade gärna hängt med :rolleyes:
Åkte du på ombes oxå?
Som tur är öppnar dirtbike sin nya butik idag i Västberga, dom kanske har ny blinkare!

Ska vi ut o gasa sen i eftermiddag eller?


Ny butik! He he ny personal också eller? :rolleyes:
 

cubic

nothing beats cubic inches
Gick med
23 Jan 2004
Ort
Stockholm
Hoj
2013 KTM 350 Sixdays, 2011 Triumph Daytona 675
Handla inte på Dirtbike!!!!! Dem är ju totala idioter!
 

cubic

nothing beats cubic inches
Gick med
23 Jan 2004
Ort
Stockholm
Hoj
2013 KTM 350 Sixdays, 2011 Triumph Daytona 675
Vet du exakt vad du vill ha så funkar dom, men annars är det som på Lelles..man vet aldrig vad man får med sig hem :)

Mm, men för mig är det en principsak att inte gynna Dirtbike, så dåliga tycker jag att dem är.
Vill jag ha prylar brukar jag handla på Karlström Motor över internet, har alltid prylarna 1 eller 2 dagar senare, billigare med frakt + postförskott än att ta bilen till Lelles tex, ung. jämt upp med att ta bilen till äckliga Dirtbike och då väljer jag som sagt hellre att handla av ngn annan. Dirtbike har ju inget hemma iaf. Är det bråttom åker jag till MC Sport i Arlanda, dem brukar ha hyffsat med prylar hemma.

Jag ska provköra bilar på förmiddagen imorgon, men är det ngn som vill köra på eftermiddagen?
 

bange

Ny medlem
Gick med
18 Feb 2004
Ort
Huddinge
Hoj
mellan 2
Mm, men för mig är det en principsak att inte gynna Dirtbike, så dåliga tycker jag att dem är.
Vill jag ha prylar brukar jag handla på Karlström Motor över internet, har alltid prylarna 1 eller 2 dagar senare, billigare med frakt + postförskott än att ta bilen till Lelles tex, ung. jämt upp med att ta bilen till äckliga Dirtbike och då väljer jag som sagt hellre att handla av ngn annan. Dirtbike har ju inget hemma iaf. Är det bråttom åker jag till MC Sport i Arlanda, dem brukar ha hyffsat med prylar hemma.

Jag ska provköra bilar på förmiddagen imorgon, men är det ngn som vill köra på eftermiddagen?

Hehe..låter som du åkt på en riktig smäll av Dirtbike. Ja Karlströms fungerar riktigt bra!

Imorn är det 60 års kalas så ingen körning för mig!
 

cubic

nothing beats cubic inches
Gick med
23 Jan 2004
Ort
Stockholm
Hoj
2013 KTM 350 Sixdays, 2011 Triumph Daytona 675
Hehe..låter som du åkt på en riktig smäll av Dirtbike. Ja Karlströms fungerar riktigt bra!

Imorn är det 60 års kalas så ingen körning för mig!

Kan man lugnt säga, men jag ger igen genom att inte rekommendera Dirtbike. Plus att alla som jag snackat med som handlat där håller med om att dem e klåpare.
Tyvärr köpte jag hojen där med allt vad det innebar i usel service, så jag vet hur illa det kan vara. Skit samma alla får handla var dem vill, men jag rekommenderar dem INTE, inte ens i nödfall!

Å faan så du fyller 60, du ser yngre ut om det är ngn tröst ;)
 

bange

Ny medlem
Gick med
18 Feb 2004
Ort
Huddinge
Hoj
mellan 2
Kan man lugnt säga, men jag ger igen genom att inte rekommendera Dirtbike. Plus att alla som jag snackat med som handlat där håller med om att dem e klåpare.
Tyvärr köpte jag hojen där med allt vad det innebar i usel service, så jag vet hur illa det kan vara. Skit samma alla får handla var dem vill, men jag rekommenderar dem INTE, inte ens i nödfall!

Å faan så du fyller 60, du ser yngre ut om det är ngn tröst ;)


Tackar..ja man försöker ju träna o hålla sig ung o fräsch :cpparty
 

PunisherSWE

Flickvän alt. sällskapsdjur sökes!!!
Gick med
7 May 2007
Ort
Solna
Hoj
KTM 690 SM -08
Jag kommer men jag kommer nog inte kunna hålla erat tempo, är ju lite färsk...
Men jag ska försöka :yoparty
 

Skager

Keep it burning
Gick med
10 Jun 2004
Ort
Bromma
Hoj
660-04
Jaha då har man avverkat ca 25 mil på slingriga vägar, fan va skönt. Hoppas ni får bra väder på onsdag grappar.:tummenupp
 

Glasmästarn

Jävligt nöjd me hojen!
Gick med
18 Aug 2007
Ort
Vallentuna
Hoj
KTM 950sm -07 CBR1000RR -05 SÅLD KTM 525EXC -06
Woohoo! :tummenupp

förövrigt måste vi få ihop ett gäng motardhuliganer till onsdag kväll. Körde 10 mil idag och fy fan va jag har saknat åkandet!

Seså upp med händerna vilka kör onsdag? :mattias



Var är det träff på onsdag då? Vi är nårga stycken som ska ut på onsdag. Blir väl träff nånstans å lite åkande innan barkarby
 

Stromberget

Keep it burning (Rock n Roll)
Gick med
24 Jul 2005
Ort
Sthlm!
Hoj
Röd
Var är det träff på onsdag då? Vi är nårga stycken som ska ut på onsdag. Blir väl träff nånstans å lite åkande innan barkarby

Det händer att folk ställer sig på medis mellan 17.30-18.00 får vidare avfärd men det beror på väder och intresse men som sagt ere väder ses vi där :hojraket
 

NisseNutz

Ny säsong, ny hoj!
Gick med
18 Aug 2006
Ort
Södertälje
Hoj
Trajja TT600 -00
Ser ut att bli växlande molnighet på onsdag och ca 22 grader.

Jag infinner mig vid medis ca 17:30. Jag är den lille skiten med skrapad hjälp och röd sliten tröja (står nick på ryggen) så de nya känner igen en.

Hoppas på mycket folk! Och minst en som kan hitta i sthlm för de gör inte jag :D
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top