Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?


  • Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

pharoz

Medlem
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
F.n. Hojlös
tjoo, kul det var idag, kunde gått lite snabbare på asfalt, lite saktare på grus :tungan
jag vart lite skraj där jag vek av vid statoil fullersta, åkte först hem, sen ner till statoil igen för att handla lite tjoffs.. Så är det en gubbe där inne som tokglor på mig och ser assur ut.. Tänkte om jag kanske körde om honom på huddingevägen, jag gjorde lite fula omkörningar... Haha men sen så ser jag när han går ut med sin kärring för att sätta sig i bilen, han kör SAAB :D

För er som inte la märke till det hade jag en t-shirt där det stod: GUBBAR MED LITEN KUK KÖR SAAB! :D
 

Air100

Även dom som inte lever dör någongång
Gick med
16 Apr 2007
Ort
Huddinge
Hoj
Yamaha Tracer - 15. Kxf250 -09
Hemma igen...*pust*
Två ggr har pärlan gått som som idag. Det var förra året med samma gäng åså idag :tungan

I början trodde jag nog ett tag att vi alla skulle dö hehehehe !
Galna omkörningar och i "fel" fil i dolda kurvor...
30 minuter senare var även jag där....

Men jag tycker nog ändå att en vi nog ska vara glad att det inte händer mera för det ser ibland farligt ut, så är det !
Jag visst, nu är det gubben i mej som talar:gnissla
SORRY!!!

Men som sagt, sen sugs man ju in i det hela, å jag ska erkänna jag körde på ett sätt jag aldrig trodde jag skulle köra....hmmm.....glöm inte era nära och kära!!!!

Jag låter lite gnällig men det är jag igentligen INTE, för jag njöt i massor av att varva ur hojen.
Jag har pendlat alldeles för mycket...

Sen blir man ju oxå lite fundersam när en "gubbe" gör en attack, hoppar/springer mot hojen och kastar nåt.
Jag bara böjer mej ner mot tanken och gasar vidare....
Hur arg var inte han ?
Sen om han verkligen kastade nåt vet jag inte, för jag fick inget på mej men det var otrevligt !

Å alla hästar som skenar när vi kommer...

Okej nu har jag gnällt nog :tungan

Tack för ikväll, det var SJUKT kul ! :yoparty
 

KiMotard

Ny medlem
Gick med
3 Nov 2007
Ort
södermalm
Hoj
KTM 625 SXC - 05
Oj det låter som att det går fort på era körningar.. får se om man vågar hänga med nästa gång. Är dock ny på hoj/motard så nåt vansinnestempo håller inte för mig.
 

pharoz

Medlem
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
F.n. Hojlös
Oj det låter som att det går fort på era körningar.. får se om man vågar hänga med nästa gång. Är dock ny på hoj/motard så nåt vansinnestempo håller inte för mig.

Det går lite snabbare där fram, lite långsammare där bak, vi väntar in alla vid korsningar etc så att alla är med.. Tar det FÖR lång tid innan du kommer så åker vi tillbaks och letar rätt på tallen du sitter i, no worries man, så jävla galet kör vi inte :tummenupp

PS. är olyckan framme så får du åka helikopter, det är tydligen skitroligt, fråga spiken :tungan

Du kan inte ha tråkigt med oss :yoparty


EDIT: Det finns lite riktlinjer på sidan 242, sen har vi bestämda regler längst ner på den sidan, inskickat av stromberget, det gäller för rookies.. Följ dom (VIKTIGT) ;)
 
Last edited:

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Ort
Big City
Hoj
690 SMC-R
Ja uppenbarligen inte tillräklig fort läng bak i ledet.... Dom hinner både se rådjur, arga gubbar o gud vet allt efter vägen :arsele:arsele :glömdet

Oj det låter som att det går fort på era körningar.. får se om man vågar hänga med nästa gång. Är dock ny på hoj/motard så nåt vansinnestempo håller inte för mig.
 

R1Björne

grim
Gick med
6 Jul 2005
Ort
Tullinge, Stockholm, Sweden
Hoj
kotte
Tycker gårdagen var en ganska lugn körning. Som Lindquist påpekade så var det inte samma Jefla hets som på norrsidan, vilket iofs kan vara roligt...

Ja menar, lite tempo ska det vara. Man ska nog inte ha förväntningarna om att lukta på blommorna kanske:gnissla
 

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Ort
Big City
Hoj
690 SMC-R
Nej det var ju 4 som saknades! :tungan
Första plats
Felix
Stark andra
Skager
Spiken
Bange

Tycker gårdagen var en ganska lugn körning. Som Lindquist påpekade så var det inte samma Jefla hets som på norrsidan, vilket iofs kan vara roligt...

Ja menar, lite tempo ska det vara. Man ska nog inte ha förväntningarna om att lukta på blommorna kanske:gnissla
 

PGM

Ny medlem
Gick med
26 Jan 2008
Ort
Bromma
Hoj
KTM 660,Ar 125, R1
Kul igår!!! Roligast var nästan Stromberg-skogen och Björne-spåret:) Frågan är om man inte skulle haft en enduro oxå...

Annars var det lugn och fin körning utan den där värsta hetsen!
 

Tom123

Ny hoj!
Gick med
20 Dec 2008
Ort
Solna
Hoj
hojlös
Nån som ska ut o köra norrsida idag/ikväll och vill ha lite sällskap? Har precis köpt en ny kamera tänkte testa o ta lite bilder :)

Jag utgår isåfall från åkersberga om några timmar
 
Last edited:

pharoz

Medlem
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
F.n. Hojlös
Nån som ska ut o köra norrsida idag/ikväll och vill ha lite sällskap? Har precis köpt en ny kamera tänkte testa o ta lite bilder :)

Jag utgår isåfall från åkersberga om några timmar

haha jag är liiiiite taggad faktiskt, får se om det blir några fler ;D
 

pharoz

Medlem
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
F.n. Hojlös
Jag drar ut nu och kör lite. Slå en pling om ni vill mötas upp nånstans! Sollentuna kanske?

0736506668

fan då, jag som börjat bli inställd på att plöja morsans rabatt nu medan hon är borta hihi :D Aja, i call u så möts vi upp ;)
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top