Du åkte väl inte hem tidigare för att serva? Man ska inte ge dem vatten på kvarnen
Jo tyvärr.. Blev rätt nojig när det va ont om olja i motorn med!
Du åkte väl inte hem tidigare för att serva? Man ska inte ge dem vatten på kvarnen
Oj det låter som att det går fort på era körningar.. får se om man vågar hänga med nästa gång. Är dock ny på hoj/motard så nåt vansinnestempo håller inte för mig.
Oj det låter som att det går fort på era körningar.. får se om man vågar hänga med nästa gång. Är dock ny på hoj/motard så nåt vansinnestempo håller inte för mig.
Tycker gårdagen var en ganska lugn körning. Som Lindquist påpekade så var det inte samma Jefla hets som på norrsidan, vilket iofs kan vara roligt...
Ja menar, lite tempo ska det vara. Man ska nog inte ha förväntningarna om att lukta på blommorna kanske
Nån som ska ut o köra norrsida idag/ikväll och vill ha lite sällskap? Har precis köpt en ny kamera tänkte testa o ta lite bilder
Jag utgår isåfall från åkersberga om några timmar
Nån som ska ut o köra norrsida idag/ikväll och vill ha lite sällskap? Har precis köpt en ny kamera tänkte testa o ta lite bilder
Jag utgår isåfall från åkersberga om några timmar
haha jag är liiiiite taggad faktiskt, får se om det blir några fler ;D
jag e oxå lite sugen, har aldrik varit på norrsidan, men hojta till om det blir av.
Jag drar ut nu och kör lite. Slå en pling om ni vill mötas upp nånstans! Sollentuna kanske?
0736506668
Glöm inte Tuvängen på lörda!! Så ni kan öva o hänga med en tur på Bulten sen
http://www.youtube.com/watch?v=YwPxdYvVOoA
Vilken tid? Du får möta upp mig då..
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |