Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?


  • Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Jag går gärna på nåt lungt ställe där man sitta och dricka ett par öl och snacka skit.

Och Lindquist klart att du tillhör gänget fortfarande, du är ju vår mascot.:yoparty
Roligt att se den den bilden. Hade nästen glömt den där piruetten under västerbron med motardgängets egen manneken pis i stäven :D
Ujuj vad tiden går, nu är båten på land och under tak, maskoten är sjukskriven och ute är det +2 :(
 
Last edited:

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nässjö
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
Roligt att se den den bilden. Hade nästen glömt den där piruetten under västerbron med kuttersmycket i stäven :D
Ujuj vad tiden går, nu är båten på land och under tak, mascoten är sjukskriven och ute är det +2 :(

Men jesus jävlar, har ni tävling i ordblindhet eller vadfan pysslar ni med? Det stavas "masKot" med stort K i mitten, inte något jävla c.

Jajuste, du glömde signa dig på listan också Jyrgen. Vi måste ju ha någon som står för bögskämten ikväll nu när Lindkvist har sjukanmält sig. :rolleyes: (Min asgrymma testosteronkedja som gör alla chicks våta ger du dock FAN i! Det är inget koppel...)


//Jag borde få pris i mest edits snart
 
Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Men jesus jävlar, har ni tävling i ordblindhet eller vadfan pysslar ni med? Det stavas "masKot" med stort K i mitten, inte något jävla c.

Jajuste, du glömde signa dig på listan också Jyrgen. Vi måste ju ha någon som står för bögskämten ikväll. :rolleyes: (Min asgrymma testosteronkedja som gör alla chicks våta ger du dock FAN i!)

Solly, jag har suttit och skrivit på engelske för mycket idag, pinsamt.
Visst ja, den drog jag i sist kommer jag ihåg ! :)...och spretfrillan.

Tackar för inbjudan, jag ska överlägga med mig själv. Låter kul!
 

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nässjö
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
Solly, jag har suttit och skrivit på engelske för mycket idag, pinsamt.
Visst ja, den drog jag i sist kommer jag ihåg ! :)...och spretfrillan.

Tackar för inbjudan, jag ska överlägga med mig själv. Låter kul!

Jaha, oj... uttryckte jag mig som att du hade något val i den här frågan? :va
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Jaha, oj... uttryckte jag mig som att du hade något val i den här frågan? :va

Oooh, dominanta inslag! Härligt!:tuttar

Jag måste iväg till garaget nu men skriv i tråden när ni spikat lokal så ska jag dyka upp om jag har energi kvar när jag är hemma igen.
 

Skager

Keep it burning
Gick med
10 Jun 2004
Ort
Bromma
Hoj
660-04
Jaha, kom hem strax efter 5 och klev upp 7, tror inte mitt huvud har fattat att jag har gått upp ännu. Och vart tog du vägen Jyrgen? Är det nån som vill byta och gå ut med två knattar ist för att sova så är det bara att pm'a mig. Fan lindqvist vi saknade dig igår, känndes naket på nåt sätt utan dig. Nej nu måste jag gå och dunka huvudet i väggen så att jag vaknar.:huvet

Vadå så Spiken tvinga er tillslut till patricia? :D

Det roliga var att den lilla sossen inte hade råd sen, utan var tvungen att dra hem för att det kostade 25 spänn att komma in på jollen. Eller så sa vakterna åt han att han skulle ta av kedjan och han vägrade.:hihi
 
Last edited:

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Ort
Big City
Hoj
690 SMC-R
:rofl Haha skönt o veta att inget va förändrat igår :D

Jaha, kom hem strax efter 5 och klev upp 7, tror inte mitt huvud har fattat att jag har gått upp ännu. Och vart tog du vägen Jyrgen? Är det nån som vill byta och gå ut med två knattar ist för att sova så är det bara att pm'a mig. Fan lindqvist vi saknade dig igår, känndes naket på nåt sätt utan dig. Nej nu måste jag gå och dunka huvudet i väggen så att jag vaknar.:huvet



Det roliga var att den lilla sossen inte hade råd sen, utan var tvungen att dra hem för att det kostade 25 spänn att komma in på jollen. Eller så sa vakterna åt han att han skulle ta av kedjan och han vägrade.:hihi
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top