Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?


  • Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nässjö
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
Jaha, kom hem strax efter 5 och klev upp 7, tror inte mitt huvud har fattat att jag har gått upp ännu. Och vart tog du vägen Jyrgen? Är det nån som vill byta och gå ut med två knattar ist för att sova så är det bara att pm'a mig. Fan lindqvist vi saknade dig igår, känndes naket på nåt sätt utan dig. Nej nu måste jag gå och dunka huvudet i väggen så att jag vaknar.:huvet



Det roliga var att den lilla sossen inte hade råd sen, utan var tvungen att dra hem för att det kostade 25 spänn att komma in på jollen. Eller så sa vakterna åt han att han skulle ta av kedjan och han vägrade.:hihi

Haha, ni lämnade ju mig förfan vid slödderhof era jävla as :FU Att sen stå i 30 meter kö för att betala 120 spänn i inträde till en jävla eka där minst hälften av gästerna gillar att stoppa upp bandyklubbor och plopp i röven (no offense Jyrgen), när klockan är 2 på natten, kändes inte så djävla lockande. Men jag hoppas att ni hade det så JÄVLA roligt utan mig:4skrika

Jasså, Jyrgen körde sitt Batman-move framåt natten och försvann lika spårlöst som sist vi var ute? Haha, ja han verkar ha kommit hem iaf för han hade lagt en liten kvarlämning i min gästbok runt 5 imorse :rolleyes:
 
Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Haha, ni lämnade ju mig förfan vid slödderhof era jävla as :FU Att sen stå i 30 meter kö för att betala 120 spänn i inträde till en jävla eka där minst hälften av gästerna gillar att stoppa upp bandyklubbor och plopp i röven (no offense Jyrgen), när klockan är 2 på natten, kändes inte så djävla lockande. Men jag hoppas att ni hade det så JÄVLA roligt utan mig:4skrika

Jasså, Jyrgen körde sitt Batman-move framåt natten och försvann lika spårlöst som sist vi var ute? Haha, ja han verkar ha kommit hem iaf för han hade lagt en liten kvarlämning i min gästbok runt 5 imorse :rolleyes:

Det var inte jag som föreslog Pattan! Dessutom var det inte söndag igår, no worries :D

Ajajaj mitt huvud:ätapiller
 

Pippi

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jul 2004
Ort
Tyresö
Hoj
Troll
Det var inte jag som föreslog Pattan! Dessutom var det inte söndag igår, no worries :D

Ajajaj mitt huvud:ätapiller



Jag har vaga minnen att jag är den skyldiga till Patricia påhittet... Jag ville ju dansa... :banana Dock tog även jag mig bara till kön där jag insåg att klockan var massor och en hamburgare på Donken passade bättre in än o dansa... Halv 4 är sista telefonsamtalet avklarat och jag skulle tippa på att jag sov 20 sek senare...

31 okt kör vi party igen om några vill haka på! Halloween, så då blir det hatt på Jörgen ;)

Tack för en kanontrevlig afton!
 

Bifogat

  • Bild 004.jpg
    Bild 004.jpg
    153.7 KB · Visningar: 42
Last edited:

- Jerker -

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2009
Ort
X
Hoj
Nej
Jag har vaga minnen att jag är den skyldiga till Patricia påhittet... Jag ville ju dansa... :banana Dock tog även jag mig bara till kön där jag insåg att klockan var massor och en hamburgare på Donken passade bättre in än o dansa... Halv 4 är sista telefonsamtalet avklarat och jag skulle tippa på att jag sov 20 sek senare...

31 okt kör vi party igen om några vill haka på! Halloween, så då blir det hatt på Jörgen ;)

Tack för en kanontrevlig afton!

Inga fler foton från kvällen? Har ju hört en hel del om vad som hände, så lite bildbevis vore på sin plats :D
 

Pippi

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jul 2004
Ort
Tyresö
Hoj
Troll
Inga fler foton från kvällen? Har ju hört en hel del om vad som hände, så lite bildbevis vore på sin plats :D

What happens in Vegas stays in Vegas... Haka på nästa gång och ta egna bilder vettja;) Har inga bilder från utgången, bara hemifrån mig och de kommer så småningom upp på Stripe ;)
 

RyXze

Nyberg
Gick med
28 Nov 2005
Ort
Stockholm
Hoj
2014 KTM Duke 690
Jag har åter anslutit mig till maffian
echappement%20moto%20KTM%20690%20SMC%20leovince.jpg


:yoparty
 

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nässjö
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
Wazzza boys and görls!
Fan, nu när första lönen på länge trillat in på kontot slog det mig plötsligt att det skulle vara jävligt skoj att dra iväg på en finnlands/åbo-kryssning. Med ligan här kommer vi att kunna göra succé både på dansgolvet och i baren. Detta blir en oslagbar kombo helt enkelt :D
Så vad säger ni, hur många är intresserade?


Intresselista för kryssning i november
1. Spiken
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
 

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Ort
Big City
Hoj
690 SMC-R
Hurru du, passa dig :fatta! :kulspruta

Bytt ner dig till en 690? :skrämd

Kommer bara om jag får sova me dig :krama

Wazzza boys and görls!
Fan, nu när första lönen på länge trillat in på kontot slog det mig plötsligt att det skulle vara jävligt skoj att dra iväg på en finnlands/åbo-kryssning. Med ligan här kommer vi att kunna göra succé både på dansgolvet och i baren. Detta blir en oslagbar kombo helt enkelt :D
Så vad säger ni, hur många är intresserade?


Intresselista för kryssning i november
1. Spiken
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
 
Last edited:

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nässjö
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
När man lägger upp en intresselista så är det meningen att de som är sugna på att joina ska fylla i namnet också, se exemplet nedan:

Intresselista för kryssning i november
1. Spiken
2. Lindquist
3. Skager
4. Putte
5.
6.
7.
8.

Så svårt är det faktiskt inte.
 

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nässjö
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
VI får se till så att det inte blir på en Ghey kryssning. För isf lär ju Spiken bli sliten i sycken :D

Så länge du och Jyrgen håller er på något sånär behörigt avstånd så tror jag inte det är någon större fara, mr tit squeezer :rolleyes:

:tuttar
 

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nässjö
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
:D
No worries, jag ska hålla mig hemma i garaget så du får vara ifred

Mm, visst att du kommer. :rolleyes:

Nä, men skämt å sido så hoppas jag att du hänger på när det blir en kryssning :tummenupp

Vart är det roligast att dra; Åbo, Helsingfors eller Mariehamn?
 
Last edited:

Skager

Keep it burning
Gick med
10 Jun 2004
Ort
Bromma
Hoj
660-04
Mm, visst att du kommer. :rolleyes:

Nä, men skämt å sido så hoppas jag att du hänger på när det blir en kryssning :tummenupp

Vart är det roligast att dra; Åbo, Helsingfors eller Mariehamn?

Spelar ingen roll om man ligger i en hytt under bildäck och är bakis. :tungan
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top