Om någon är intresserad av tiderna från Gokarten så finns dom här http://rapidshare.com/files/356159524/PDF001.PDF.html
Bra att du valde rapidshare
Last edited:
Om någon är intresserad av tiderna från Gokarten så finns dom här http://rapidshare.com/files/356159524/PDF001.PDF.html
Någon som är sugen på att göra stan osäker ikväll?
Hade varit kul, men Emma är på möhippa plus att jag har dragit på mig en förkylning.
Det var tråkigt att höra, då får du ta och krya på dig så tar vi igen det någon annan helg
Är det någon som är intresserad av att ha en Maffiatröja till våren förresten? Jag skulle isf. behöva någon som är sugen på att göra en logga då jag själv inte är så hi på den fronten. Tryckning och sådant kan jag däremot fixa
Hello!!
Kan meddela att handtagsskydden från biltema passade så där! om man vill fimpa broms och kopplingshandtagen så skulle de funkat ok! Men jag kommer lämna tillbaka dem och köpa ett par orginal som passar utan modifiering.
Det var tråkigt att höra, då får du ta och krya på dig så tar vi igen det någon annan helg
Är det någon som är intresserad av att ha en Maffiatröja till våren förresten? Jag skulle isf. behöva någon som är sugen på att göra en logga då jag själv inte är så hi på den fronten. Tryckning och sådant kan jag däremot fixa
Låter kanon, vaddå kan du inte fixa ihop nåt i paint?
Köpte du den dyrare varianten med heltäckande handtagsskydd elr?
Köpte dom andra "billigare" förra säsongen, var ett jävla pulande å få dit, men å andra sidan är ju styret lite speciellt på Duken!
Tänkte göra en snabbkoll med er som kör motarder rent generellt och KTM mer specifikt vad ni har för försäkring och premie? Tänkte uppdatera mig lite och det blir nog en KTM 690 SMC, bästa pris/villkor på försäkring verkar vara folksam med ca 14500 hel/helår och en självrisk på 5000 (+3000 om man inte står i låst garage) vilket egentligen känns helt sjukt. If där jag har min XR försäkrad för 2600:- hel/helår sa bara "nej vi har beslutat oss för att sluta försäkra hojar av den typen". Bilsport MC verkar hata mig och ger mig alltid skyhöga premier plus saltar rejält om man inte har hojen inlåst.
Tänkte göra en snabbkoll med er som kör motarder rent generellt och KTM mer specifikt vad ni har för försäkring och premie? Tänkte uppdatera mig lite och det blir nog en KTM 690 SMC, bästa pris/villkor på försäkring verkar vara folksam med ca 14500 hel/helår och en självrisk på 5000 (+3000 om man inte står i låst garage) vilket egentligen känns helt sjukt. If där jag har min XR försäkrad för 2600:- hel/helår sa bara "nej vi har beslutat oss för att sluta försäkra hojar av den typen". Bilsport MC verkar hata mig och ger mig alltid skyhöga premier plus saltar rejält om man inte har hojen inlåst.
Känns som de är dax att gå ut och supa lite innan vi dammar av hojarna och börjar kör
va sägs om 13 mars
19 motard tid
plats: kom med förslag
1.Lindman
2.Sussie
3.Janne S
4. badabing = Thomas
5.
6.
7.
8.
Känns som de är dax att gå ut och supa lite innan vi dammar av hojarna och börjar kör
va sägs om 13 mars
19 motard tid
plats: kom med förslag
1.Lindman
2.Sussie
3.Janne S
4. badabing = Thomas
5.
6.
7.
8.
Jag ska ju till mallis tidigt på söndag morgon så jag vet inte om jag orkar att gå ut då :/
Tjena, en polare som har 690SMC han betalar ca 6500:- helförsäkring helår hos bilsport och MC han är unga 35år. Jag betlar desamma för min 640 duke.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|