Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?


  • Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm

Skager

Keep it burning
Gick med
10 Jun 2004
Ort
Bromma
Hoj
660-04
Sluta rulla barnvagn o kom me i matchen! Sålt hojen lr :arsele



Men vadå? Du hade ju spiken o fajtas me :D

Såja ta inte i så du spricker nu, förresten sitter inte du och skriver i fel tråd, trodde detta var för folk som kör motard.:tungan
Jobbar inte du nu, trodde inte man hade tid att sitta och hetsa på jobbet men jag hade visst fel.:krama
 

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nässjö
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
Ååååh Lack&Läder-Spiken! :kär Kanske borde heta skinnspiken då :confused:

Lack och läder? SEXA OCH GHEYA!? Fan vad alla ska vrida och vända på det man säger! Jag hade ju, HELT OSKYLDIGT, bara tänkt ta över minimoton och dra ett par donuts på hans parketgolv... Men thats it liksom.


:näsblod
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Lack och läder? SEXA OCH GHEYA!? Fan vad alla ska vrida och vända på det man säger! Jag hade ju, HELT OSKYLDIGT, bara tänkt ta över minimoton och dra ett par donuts på hans parketgolv... Men thats it liksom.
:näsblod

Det är du värd, iom att du lät Lindkvitten vinna så kommer han ju att vara odrägligt kaxig i flera månader vilket vi alla får lida av. Hur kunde du!:mad:
 

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nässjö
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
Det är du värd, iom att du lät Lindkvitten vinna så kommer han ju att vara odrägligt kaxig i flera månader vilket vi alla får lida av. Hur kunde du!:mad:

Men hallå, det där var ju faktiskt ett delat ansvar!
Och sen kom vi ju överrens om att det var Skagers fel att jag inte vann...

Vart höll du hus igår då?
 
Last edited:

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Ort
Big City
Hoj
690 SMC-R
Är man CHEF så är man. Då gör man som man vill :fakta

Ja jag borde nästan sluta skriva i den här cheytråden, ni kör ju som brewdar allihopa:arsele:arsele:tuttar:tuttar

Såja ta inte i så du spricker nu, förresten sitter inte du och skriver i fel tråd, trodde detta var för folk som kör motard.:tungan
Jobbar inte du nu, trodde inte man hade tid att sitta och hetsa på jobbet men jag hade visst fel.:krama

Hahah det är ju fantasktigt roligt att dom förlita sig på dig :rofl
Känns som föruttsättningarna var klara innan vi änns kommit dit!

Men hallå, det där var ju faktiskt ett delat ansvar!
Och sen kom vi ju överrens om att det var Skagers fel att jag inte vann...
 
Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Men hallå, det där var ju faktiskt ett delat ansvar!
Och sen kom vi ju överrens om att det var Skagers fel att jag inte vann...

Vart höll du hus igår då?

Jag var i garaget till 2400 och byggde ihop min motor, kanske ska premiärstarta aset ikväll :tuttar
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nässjö
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
Har varit ute vid ktmcenter, eller ska jag säga DinMC, nu och måste säga att det var en riktig besvikelse. Det dom har gjort är i princip att möblera om lite och ställt in några KTM:r i vagnsparken. De har inte ens bemödat sig med att kasta upp några skyltar, utan det står fortfarande DinMC överallt. När jag frågade om reservdelar så sa han att de bara tänkte ha slitdelarna hemma på hyllan, allt annat var man tvungen att beställa. Så det är ju lite märkligt att de kallar sig för sveriges största ktm-shop när de inte tänker lagerhålla något...
Nä, det blir till att fortsätta handla på Lelles och MC Sport för min del :)
 
Last edited:

Skager

Keep it burning
Gick med
10 Jun 2004
Ort
Bromma
Hoj
660-04
Har varit ute vid ktmcenter, eller ska jag säga DinMC, nu och måste säga att det var en riktig besvikelse. Det dom har gjort är i princip att möblera om lite och ställt in några KTM:r i vagnsparken. De har inte ens bemödat sig med att kasta upp några skyltar, utan det står fortfarande DinMC överallt. När jag frågade om reservdelar så sa han att de bara tänkte ha slitdelarna hemma på hyllan, allt annat var man tvungen att beställa. Så det är ju lite märkligt att de kallar sig för sveriges största ktm-shop när de inte tänker lagerhålla något...
Nä, det blir till att fortsätta handla på Lelles och MC Sport för min del :)

Undra vem som
kommer att ta över på Lelles ist för Ragnar.
 

badabingbadabon

Ny medlem
Gick med
22 Feb 2009
Ort
Täby
Hoj
KTM DUKE
Va också förbi men jag fick en bra känsla! visst inte så uppstyrt än men va fan de har ju just öppnat. Smårgåstårta serveras på lör av lättklädd dam enligt uppgift :tuttar :tuttar
Har varit ute vid ktmcenter, eller ska jag säga DinMC, nu och måste säga att det var en riktig besvikelse. Det dom har gjort är i princip att möblera om lite och ställt in några KTM:r i vagnsparken. De har inte ens bemödat sig med att kasta upp några skyltar, utan det står fortfarande DinMC överallt. När jag frågade om reservdelar så sa han att de bara tänkte ha slitdelarna hemma på hyllan, allt annat var man tvungen att beställa. Så det är ju lite märkligt att de kallar sig för sveriges största ktm-shop när de inte tänker lagerhålla något...
Nä, det blir till att fortsätta handla på Lelles och MC Sport för min del :)
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top