Spiken, hur fick du fast nallen?
Tja, är gräsänkling ikväll och tänkte höra om det är nån som är sugen på att ta ett par bira och lira lite poker eller bara sitta och surra lite.
Tja, är gräsänkling ikväll och tänkte höra om det är nån som är sugen på att ta ett par bira och lira lite poker eller bara sitta och surra lite.
Aförfan! Fixar du lite heta donnor också så är jag din för hela kvällen![]()
Vilken framförhållning
Hade det vart igår hade jag kommit o spelat av dig lite pengar.
Kanske kan ta en helg i framtiden.
Fasen, jag känner mig rätt dåsig så jag tror desvärre att jag bangar också.
Fast man vet ju aldrig, jag kanske piggnar till lite senare.![]()
Jo jag förstår dig, måste vara jobbigt att gå upp så tidigt, typ 9-10 på morgonen. Sen sitta hemma och surfa lunar och flashback och försöka få till det med någon liten oskyldig 15-årig tös, som känner dig som kristoffer18 från grevgatan som precis sökt till juristlinjen. Lagt in ett foto på nån blond sångare från serien Glee som du följer slaviskt, men hoppas på att hon inte har sett. Sen sket det sig där för hon hade precis fått sin första mens, fast till dig sa hon att hon hade ont i huvudet. Då kom du på att han som pryder väggarna i ditt pojkrum ska uppträda idag inför hela sveriges befolkning, blir lite arg på dig själv för att du nästan missade det. Så du bänkar dig framför tv´n med mobilen i högsta hugg för att kunna ringa och rösta på honom så många ggr det går. Och nu kliver han upp på scen, lika cool som vanligt, darin med stort D.
Ha en skön kväll spiken, jag håller tummarna för att han ska gå vidare.
edit: har sjukt tråkigt ikväll.![]()
baggis.![]()
Utmaning för maffian i sommar![]()
![]()
Jo jag förstår dig, måste vara jobbigt att gå upp så tidigt, typ 9-10 på morgonen. Sen sitta hemma och surfa lunar och flashback och försöka få till det med någon liten oskyldig 15-årig tös, som känner dig som kristoffer18 från grevgatan som precis sökt till juristlinjen. Lagt in ett foto på nån blond sångare från serien Glee som du följer slaviskt, men hoppas på att hon inte har sett. Sen sket det sig där för hon hade precis fått sin första mens, fast till dig sa hon att hon hade ont i huvudet. Då kom du på att han som pryder väggarna i ditt pojkrum ska uppträda idag inför hela sveriges befolkning, blir lite arg på dig själv för att du nästan missade det. Så du bänkar dig framför tv´n med mobilen i högsta hugg för att kunna ringa och rösta på honom så många ggr det går. Och nu kliver han upp på scen, lika cool som vanligt, darin med stort D.
Ha en skön kväll spiken, jag håller tummarna för att han ska gå vidare.
edit: har sjukt tråkigt ikväll.![]()
Spiken, hur fick du fast nallen?
Fan va kul det ska bli att höra hur det gick på gocarten, se till att fota och filma mycket så vi andra kan se hur det gick. Själv tror jag spiken eller lindqvist tar hem segern, tror det är två envisa jävlar.=)
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |