Haha, gokart är på G kan jag säga. Det gäller bara att Janne får lite fart i sig och styr upp det hela.![]()
Utmaning för maffian i sommar![]()
![]()
Vad e utmaningen? FIxa brewdar så vinner jag lätt![]()
Halloj !
Vad sägs om att köra gocart nästa vecka på onsdagen kl 18 i Hammarby-sjöstad ?
http://www.gokartstockholm.se/index.php?option=com_content&view=article&id=67&Itemid=80
Dom har erbjudande på drop in körning och det kostar 200 Kr för 3 körpass på 7 minuter styck.
Man kan inte förboka drop in körning, men jag var förbi där idag och dom sa att det var lugnt nästa onsdag.
1. Janne
2. Dikesputte
3. Lindman
4. Lindquist
5. Spiken ( om barnbidraget inte är slut)
6.
7.
8.
Hallå alla! kan någon hjälpa mig med tipps om handtagsskydd! nått speciellt märke man bör välja? inköpsställe? må gott
Hallå alla! kan någon hjälpa mig med tipps om handtagsskydd! nått speciellt märke man bör välja? inköpsställe? må gott
Köp KTM orginal som sitter på 690 smc. Snygga och kostar 500 typ. Tar upp mycket av smällen vid en krash vilket e bra
Finns 2 olika orginal. Så kolla så du får rätt.
Blir det ingen gokart nu lr? För att sitta o köra 8or runt Spiken känns sådär lockande...
Hörru stumpan, lugna dig lite nu. Det är ingen gammal KTM 690 Touringnäbb, som knäskrapar bara man tittar på den, vi ska åka runt på. Här krävs det ju faktiskt skills bara för att ens komma in i bilen... så ja...frågan är om det kanske inte blir så mycket åka som du hoppats på? Men du kanske kan ta med dig ditt paraply och din kortkorta så kan du ju åtminstone stå i depån och se söt ut?
/Edit
Och när du ändå ska stå där så ta med dig Schlager också, han kan behöva komma ut och röra på sig innan han växer fast i sitt lilla hus.
Badabing: Kolla på biltemas som Janne säger, de ser riktigt schysta ut och kostar hälften av original (som dessutom bara är gjorda i plast). http://www.biltema.se/products/product.asp?iSecId=1723&iItemId=158503
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |