Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Christopher

Bombrepa.se
Gick med
11 Dec 2007
Hoj
BRrrraaaaaaap
Något ställe bestämt för ikväll eller? Jag e också emot jäfla gay stälen med inträde å skit!

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Hoj
690 SMC-R
Last edited:

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
Haha det första man ser är hetsskager ligger i arsle på nån o hetsar :drool

...och nu är du så upphetsad att du inte vet vad du heter längre? (tog mig friheten att ändra smileyn till den du egentligen ville ha också) :tuttar

(Psst! Passa dig ikväll Skager! Den där lindquist är inte att leka med när han har spanat in något. Tro mig, jag har fått erfara titsqueesaren in action och man känner sig inte ren på flera månader... :galen)

Last edited:

Christopher

Bombrepa.se
Gick med
11 Dec 2007
Hoj
BRrrraaaaaaap
Klart vi kommer!! Vill välan inte missa...

Plats: Kellys
Tid: 1900 (Så alltså runt 20 i sann motardanda)
Datum: 30/1

1. Lindman
2. spiken med dasen (mitt nya stage name)
3. Putte (Åka skidor kan man göra någon annan helg)
4. Lindquist?
5. Skager - CHECK
6. Jörgen?
7. Janne
8. Sussie
9. Ossian?
10. Bange(dyker eventuellt upp under kvällen)
11. PGM?
12. Ohlsson?
13. Uncle Sam- check!
14. Ex3mMX (eller vadfan du nu heter Patrik)?
15. TZR125Björne
16. Harry Bella Honda?

Skager

Keep it burning
Gick med
10 Jun 2004
Hoj
660-04
Såg ju grymt roligt ut :) Sign me up 2010!

Ja det var skitkul, men tyvärr så tror jag att dom har byggt bostäder där nu. :gnissla

Hahaha :klappar:banana

Eftersom både du och björne inte riktigt verkar ha förstått hur en lista funkar så ska jag nu förevisa en gång till nedan. (För du ska ju med egentligen, eller hur!)

Plats: Kellys
Tid: 1900 (Så alltså runt 20 i sann motardanda)
Datum: 30/1

1. Lindman
2. spiken med lilldasen (mitt nya stage name)
3. Putte (Åka skidor kan man göra någon annan helg)
4. Lindquist?
5. Skager - ska vara hemma och vara avundsjuk på resten av er.
6. Jörgen?
7. Janne?
8. Sussie?
9. Ossian?
10. Bange(dyker eventuellt upp under kvällen)
11. PGM?
12. Ohlsson?
13. Uncle Sam?
14. Ex3mMX (eller vadfan du nu heter Patrik)?
15. TZR125Björne

Med det där stage namnet du har så kommer du garanterat inte att träffa några damer.

By the way, fimpar min lur nu så man slipper snacka med massa fyllskallar mitt i natten. :arsele

Last edited:

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ja det var skitkul, men tyvärr så tror jag att dom har byggt bostäder där nu. :gnissla

Med det där stage namnet du har så kommer du garanterat inte att träffa några damer.

By the way, fimpar min lur nu så man slipper snacka med massa fyllskallar mitt i natten. :arsele

Men vafän... Du kan ju inte banga på en kväll som denna, detta kommer bli episkt! Måtte du ha en bra ursäkt gubbe.

Last edited:

Skager

Keep it burning
Gick med
10 Jun 2004
Hoj
660-04
Var inte du med gänget igår, körde du ett solo race? Just det ja, du tillhör ju inte kärnan längre, men du verkar ha en del groupisar ändå.:tuttar Får jag gissa att du var på garbo. Jaha hur var kvällen för resten av partyligan, helst bilder tack.:tummenupp

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Hoj
690 SMC-R
Haha du skulle vart me!!! Sicket röj det är på Garbo. O brewdarna e tokiga. Va som att slänga in spiken på en bögklubb:D

Var inte du med gänget igår, körde du ett solo race? Just det ja, du tillhör ju inte kärnan längre, men du verkar ha en del groupisar ändå.:tuttar Får jag gissa att du var på garbo. Jaha hur var kvällen för resten av partyligan, helst bilder tack.:tummenupp

Skager

Keep it burning
Gick med
10 Jun 2004
Hoj
660-04
Haha du skulle vart me!!! Sicket röj det är på Garbo. O brewdarna e tokiga. Va som att slänga in spiken på en bögklubb:D

Haha ok, det var länge sen som jag var på garbo men har för mig att det var riktigt bra. Hade en polare som bodde på husbåt strax bredvid så det var nära att knalla dit på kvällen. Men det är inte runt hörnet för dig direkt, men det lät ju som det var värt det, eller hur stekarn.:D

Skager

Keep it burning
Gick med
10 Jun 2004
Hoj
660-04
Var bara tvungen att skriva att jag är grymt sugen på att dra igång säsongen nu, men om man tittar ut så känns det avlägset :mad:. Fan vi borde köra ett gokart eller minimotorace nu när det är snö ute. Finns det något intresse för något sånt eller ligger ni i dvala. Det är fan mer drag i Olof´s hoj än den här tråden nu och det säger en hel del. :D. Fan vad jag svär.

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Var bara tvungen att skriva att jag är grymt sugen på att dra igång säsongen nu, men om man tittar ut så känns det avlägset :mad:. Fan vi borde köra ett gokart eller minimotorace nu när det är snö ute. Finns det något intresse för något sånt eller ligger ni i dvala. Det är fan mer drag i Olof´s hoj än den här tråden nu och det säger en hel del. :D. Fan vad jag svär.

Haha, gokart är på G kan jag säga. Det gäller bara att Janne får lite fart i sig och styr upp det hela. :)

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Hoj
690 SMC-R
Det bästa är ju att olof kan ju få va me o leka då:tummenupp
Om inte just hans gokart får för sig att lägga av den me:D

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...