Christopher
Bombrepa.se
Nån som säljer tillfällig kärlek?
Passa sig lite, snart står väll jörgen å knackar på din dörr
Nån som säljer tillfällig kärlek?
Passa sig lite, snart står väll jörgen å knackar på din dörr![]()
Och vart fick du luft ifrån om jag får fråga?
Nä, det får bli returmatch nästa helg. Då jävlar säger jag bara![]()
Vi har bildat en pakt, Tommy ska flasha sina rara kampsportsnipplar och locka blåögda gossar hem till mig, i gengäld ska jag fixa hans hans precious Sugikuki så han kan åka bana.
Säg inget till nån bara
Skulle inte räkna med några stordåd efter flashningen av dem nipplarna![]()
Kom igen nu gubbar, skriv upp er på listan innan jag börjar tvångskriva personer på den!
Plats: Kellys
Tid: 1900 (Så alltså runt 20 i sann motardanda)
Datum: 30/1
1. Lindman
2. spiken med dasen (mitt nya stage name)
3. Putte (Åka skidor kan man göra någon annan helg)
4. Lindquist?
5. Skager?
6. Jörgen?
7. Janne?
8. Sussie?
9. Ossian?
10. Bange(dyker eventuellt upp under kvällen)
11. PGM?
12. Ohlsson?
13. Uncle Sam?
14. Ex3mMX (eller vadfan du nu heter Patrik)?
15.
[/QUOTE
Det är lugnt, jag kommer!![]()
Fan inte på lördag, det är ju miljonlotteriet på trean, följt av paradishotellet XL på sexan. Sen vet man ju att spiken inte kan gå in på ställen med inträde över en tjuga eller där ölen kostar mer än 19 kr, så då finns det ju bara ett ställe kvar, och jag vet inte om gröne jägaren lockar såå jävla mycket. Och Lindqvist får man väl bära ombord på pendeln med busskortet fasttejpat i handen efter någon timma. Sen bränner man en jävla massa pengar som man inte har, börjar tjafsa med nån i korvkön som tyckte att man trängde sig, sumpar mobilen någonstans på väg hem, väl hemma så tillbringar man tio minuter med att kräkas upp allt som man har kämpat hela kvällen med att få ner och dessutom pröjsat för. Vaknar dagen efter och mår och ser ut som skit, får en utskällning av tjejen för att man väckte henne när man försökte rycka upp dörren utan att fatta att den var låst, minns inte var man har varit eller vilka som var där.
Men det blir säkert kul, lägg upp bilder sen så man inte missar allt det där roliga.
O.B.S denna text kan innehålla spår av ironi. Ha så roligt...
Fan inte på lördag, det är ju miljonlotteriet på trean, följt av paradishotellet XL på sexan. Sen vet man ju att spiken inte kan gå in på ställen med inträde över en tjuga eller där ölen kostar mer än 19 kr, så då finns det ju bara ett ställe kvar, och jag vet inte om gröne jägaren lockar såå jävla mycket. Och Lindqvist får man väl bära ombord på pendeln med busskortet fasttejpat i handen efter någon timma. Sen bränner man en jävla massa pengar som man inte har, börjar tjafsa med nån i korvkön som tyckte att man trängde sig, sumpar mobilen någonstans på väg hem, väl hemma så tillbringar man tio minuter med att kräkas upp allt som man har kämpat hela kvällen med att få ner och dessutom pröjsat för. Vaknar dagen efter och mår och ser ut som skit, får en utskällning av tjejen för att man väckte henne när man försökte rycka upp dörren utan att fatta att den var låst, minns inte var man har varit eller vilka som var där.
Men det blir säkert kul, lägg upp bilder sen så man inte missar allt det där roliga.
Förlåt mig, jag måste visst ha blandat ihop motardmaffian och analfabetsmaffian.
Om det nu är någon mer som inte klarar av att skriva upp sig själv så dra iväg ett PM till mig så lovar jag att jag ska göra mitt yttersta för att försöka få med er på listan.
Btw, vemfan är snubben som skriver ovanför mig? Har han ens en hoj, eller är det en såndär wannabe eller vad dom nu kallas?
Jag kommer på lördag om det inte är budget haket kellys!
Va sägs om "Ett ställe"? Ja spiken du kan få låna 50kr till inträdet. lr så är du där innan kl 10 och går in gratis![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |