Oblic
Skulle inte tro så värst
Jag och Sportfräs har tänkt och dra till typ tullinge och öva bakslang åka
När ska ni åka dit? Vad sägs om 11 tiden
Jag och Sportfräs har tänkt och dra till typ tullinge och öva bakslang åka
När ska ni åka dit? Vad sägs om 11 tiden
blev någon bortkörd av en arg gammal gubbe med modellflygplan på tullinge idag ?
Tja jag var lite snabb i beslutet idag, åkte mot tullinge när jag såg klockslag 11. 00 tji fick jag , det var molgan och jag som åkte på tullinge. Vi får åka en annan dag.
kanske tittar förbi med min älskade ktm......eller kanske kommerförbi efter enduro trippen med min HATADE Husaberg..Tänkte träna bakhjulsåkning på lördag vid Tullinge flygfält kl 11.30, roligt om fler kom(föreslå något annat ställe om ni vill).
vi vart dock fottade av han som har körskolan på en bit av fältet.
Tänkte träna bakhjulsåkning på lördag vid Tullinge flygfält kl 11.30, roligt om fler kom(föreslå något annat ställe om ni vill).
var förmodligen min gamla körskolelärare (Per), han gillar ej när det busas på F18
Funderar på att ta en sväng imorgon oxå, blir dock lite senare.. Men vi kanske kan mötas upp?
jag och kim skall ut vid 11-12 tiden till tullinge
Tja! Jag har precis flyttat till Sthlm. Tänkte bara kolla om det är nåt motardkörande här uppe? Verkar lite dött på forumet... Vilka dagar kör ni? //Jocke
Tja! Jag har precis flyttat till Sthlm. Tänkte bara kolla om det är nåt motardkörande här uppe? Verkar lite dött på forumet... Vilka dagar kör ni? //Jocke
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|