Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?


  • Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Ktm matte

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2010
Ort
Stenhamra
Hoj
Yamaha R1, R6
Motard bus

Tja jag var lite snabb i beslutet idag, åkte mot tullinge när jag såg klockslag 11. 00 tji fick jag , det var molgan och jag som åkte på tullinge. Vi får åka en annan dag.:huvet
 

Oblic

Skulle inte tro så värst
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Hammarbyhöjden
Hoj
Z750
Tänkte träna bakhjulsåkning på lördag vid Tullinge flygfält kl 11.30, roligt om fler kom(föreslå något annat ställe om ni vill).
 

l-bror

www.sveamoto.com
Gick med
1 Feb 2008
Ort
Stuvsta, Huddinge.
Hoj
Suzuki GSXR 1000 2002 Husaberg 450 2005
Tänkte träna bakhjulsåkning på lördag vid Tullinge flygfält kl 11.30, roligt om fler kom(föreslå något annat ställe om ni vill).
kanske tittar förbi med min älskade ktm......eller kanske kommerförbi efter enduro trippen med min HATADE Husaberg.. :arsele
 

KTManders

Medlem
Gick med
26 May 2008
Ort
sthlm
Hoj
KTM 990 sm
vi vart dock fottade av han som har körskolan på en bit av fältet.

var förmodligen min gamla körskolelärare (Per), han gillar ej när det busas på F18 :gnissla

Tänkte träna bakhjulsåkning på lördag vid Tullinge flygfält kl 11.30, roligt om fler kom(föreslå något annat ställe om ni vill).

Funderar på att ta en sväng imorgon oxå, blir dock lite senare.. Men vi kanske kan mötas upp?
 
Last edited:

Tom123

Ny hoj!
Gick med
20 Dec 2008
Ort
Solna
Hoj
hojlös
Jag är också grymt sugen på att köra lite imorn men jag jobbar till 16:30 :( Ingen som vill mötas upp o köra en tur runt 17?
 

Tom123

Ny hoj!
Gick med
20 Dec 2008
Ort
Solna
Hoj
hojlös
Var ju rätt dött på tullinge när jag kom dit. Blev en timmes slangträning hade hela banan för mig själv :hihi

Nån som ska ut o gasa imorn söndag? Funderar på att dra ut igen senare på eftermiddagen...
 

Grinder

Konstant trött! #69
Gick med
3 Jul 2008
Ort
Sthlm
Hoj
Gixxer 1000 Fighter
Tja! Jag har precis flyttat till Sthlm. Tänkte bara kolla om det är nåt motardkörande här uppe? :) Verkar lite dött på forumet... Vilka dagar kör ni? //Jocke
 

ÅkeVilse

Ny medlem
Gick med
3 May 2008
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 640 SM
Tja! Jag har precis flyttat till Sthlm. Tänkte bara kolla om det är nåt motardkörande här uppe? :) Verkar lite dött på forumet... Vilka dagar kör ni? //Jocke

Jag tror inte det har kommit igång än riktigt. Det brukar vara på onsdagar vid Stockholms MC-varuhus eller vid medborgarplatsen.

Passar på att fråga om någon är sugen på tullinge på lördag?
 
Last edited:

Tom123

Ny hoj!
Gick med
20 Dec 2008
Ort
Solna
Hoj
hojlös
Är lite smådött än så länge :/ Jag tänkte dra ut och gasa lite ikväll om vädret är bra. Nån som vill mötas upp runt 17-17:30 och köra? Är öppen för förslag om vart..
 

petterekman

Adrenalinberoende!
Gick med
23 Aug 2003
Ort
Mölndal.
Hoj
Trampcykel.
Tja! Jag har precis flyttat till Sthlm. Tänkte bara kolla om det är nåt motardkörande här uppe? :) Verkar lite dött på forumet... Vilka dagar kör ni? //Jocke

Kör absolut inte med Grinder! Han är oärlig, jobbig, kraschar HELA tiden och är ett allmänt drägg!

Där fick du för att du flyttade från oss Jocke, må motardgudarna bannlysa dig från alla trevliga körningar i framtiden! :tuttar

Ärligt talat är han en jävligt duktig förare, är rolig, trevlig och en bra kille att ha med på körningarna. Om nu någon missade att jag inte menade det jag skrev ovan.
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top