badabingbadabon
Ny medlem
En tur jag sent kommer att glömma heheh.Vi kom ju just tillbaka.. hahaha. Har du glömt de?![]()
En tur jag sent kommer att glömma heheh.Vi kom ju just tillbaka.. hahaha. Har du glömt de?![]()
En tur jag sent kommer att glömma heheh.
Välkommen!Tja jag är ny här, tänkte bara höra om ni fortfarande samlas vid medis onsdagar och isåfall var?
Btw, vilka är det som ska till Gotland i sommar? Är det någon mer som åker på onsdag kväll med den sena båten?
Va hände?![]()
Jag kommer att ta hojen till jobbet imorgon så jag är helt klart på för lite bus imorgon eftermiddag kväll! jag vet en eller ett par till som kommer köra imorgon kväll.Välkommen!
Det beror på vart vi ska åka. Är det södersidan som gäller så brukar medis vara startpunkten, vid norrsidan så är det mcvaruhuset. Vi har dock inte dragit igång körningarna än, men imorn kanske man skulle ta premiären med maffian...d
Btw, vilka är det som ska till Gotland i sommar? Är det någon mer som åker på onsdag kväll med den sena båten?
Vet inte hur mkt jag vågar säga.. Men rykterna säger att de finns en aningen repig Duke '10 som gått ca 12mil nånstanns på Sthlms gator...![]()
Vet inte hur mkt jag vågar säga.. Men rykterna säger att de finns en aningen repig Duke '10 som gått ca 12mil nånstanns på Sthlms gator...![]()
Jaha blev det någe köra idag?
Ser fan mörkt ut på lellefronten... De jag har frågat har sagt nej och jag tänker fan inte pröjsa en hel stuga själv... I så fall ska det finnas en scen med kromad stång från golv till tak och ett gäng fräscha brewdar men jag tvivlar på att det finns.
Ingen som är sugen? Stekarn kanske?![]()
Har funderat på camping också men efter förra året är jag inte så sugen, var så satans jävla kallt i tältet. Tur att dundeedaden kom med cupévärmartipset annars hade jag legat kvar där än, begravd i en burnoutgrop.
Du kan få komma in och värma dig hos oss, för vi bor i hus.
Tält suger.
Du kan få komma in och värma dig hos oss, för vi bor i hus.
Jag suger.
Noterat!
Då blir du nöjd va![]()
Har du bokat gotland?
Skager. varför e du så snål? Bjud in mig spiken o olof så kan vi dela på din säng![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |