Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?


  • Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Ktm matte

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2010
Ort
Stenhamra
Hoj
Yamaha R1, R6
Motardbus

Tja jag är ny här, tänkte bara höra om ni fortfarande samlas vid medis onsdagar och isåfall var?
 

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nässjö
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
Tja jag är ny här, tänkte bara höra om ni fortfarande samlas vid medis onsdagar och isåfall var?
Välkommen!
Det beror på vart vi ska åka. Är det södersidan som gäller så brukar medis vara startpunkten, vid norrsidan så är det mcvaruhuset. Vi har dock inte dragit igång körningarna än, men imorn kanske man skulle ta premiären med maffian... :)

Btw, vilka är det som ska till Gotland i sommar? Är det någon mer som åker på onsdag kväll med den sena båten?
 

badabingbadabon

Ny medlem
Gick med
22 Feb 2009
Ort
Täby
Hoj
KTM DUKE
Välkommen!
Det beror på vart vi ska åka. Är det södersidan som gäller så brukar medis vara startpunkten, vid norrsidan så är det mcvaruhuset. Vi har dock inte dragit igång körningarna än, men imorn kanske man skulle ta premiären med maffian... :)d

Btw, vilka är det som ska till Gotland i sommar? Är det någon mer som åker på onsdag kväll med den sena båten?
Jag kommer att ta hojen till jobbet imorgon så jag är helt klart på för lite bus imorgon eftermiddag kväll! jag vet en eller ett par till som kommer köra imorgon kväll.

Vet inte hur mkt jag vågar säga.. Men rykterna säger att de finns en aningen repig Duke '10 som gått ca 12mil nånstanns på Sthlms gator... :gnissla

Ja jag hörde att de gått rakt fram i högerkurva någonstanns i tullingeskogarna
 
Last edited:

Ktm matte

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2010
Ort
Stenhamra
Hoj
Yamaha R1, R6
ut å gasa

Jag åkte till medis, ingen dök upp åkte vidare till lunda och mötte några motard pojkar där. Annars ganska dött.:gnissla
 

Olof.B

Pride only hurts, it never helps.
Gick med
12 Mar 2005
Ort
Gbg (emigrerad 08:a)
Hoj
KTM 660/RC8-R
Ser fan mörkt ut på lellefronten... De jag har frågat har sagt nej och jag tänker fan inte pröjsa en hel stuga själv... I så fall ska det finnas en scen med kromad stång från golv till tak och ett gäng fräscha brewdar men jag tvivlar på att det finns.
Ingen som är sugen? Stekarn kanske? ;)
 

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nässjö
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
Jaha blev det någe köra idag?

Det blev gymet för min del. Har slarvat som fan med det på sista tiden så mäktade inte med att göra det idag också (speciellt då jag avverkade runt 30 mil igår och fick mitt hojbegär skapligt mättat)

Olof: Joina campingen då, 1.3k med slackerstol på tillbakavägen :tummenupp
 

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Ort
Big City
Hoj
690 SMC-R
Vi bokar någon vecka innan. Du såg ju hur kungligt en annan bode sist :tuttar O då pröjsa vi 1500 per person inkl ALLT.
Så ingen hets. Vi ska ner o steka :yoparty

Ser fan mörkt ut på lellefronten... De jag har frågat har sagt nej och jag tänker fan inte pröjsa en hel stuga själv... I så fall ska det finnas en scen med kromad stång från golv till tak och ett gäng fräscha brewdar men jag tvivlar på att det finns.
Ingen som är sugen? Stekarn kanske? ;)
 

Olof.B

Pride only hurts, it never helps.
Gick med
12 Mar 2005
Ort
Gbg (emigrerad 08:a)
Hoj
KTM 660/RC8-R
Slampa mc låter inte så kungligt i mina öron, men de kanske betalade dig i natura? :)

Har funderat på camping också men efter förra året är jag inte så sugen, var så satans jävla kallt i tältet. Tur att dundeedaden kom med cupévärmartipset annars hade jag legat kvar där än, begravd i en burnoutgrop.


P.S... IT'S ALIVE!! IT'S ALIVE!! :D


Edit: Någon som har koll på blandskruvsinställningen? Typ skruva i botten och 2½ varv ut eller nåt sånt?
 
Last edited:

Skager

Keep it burning
Gick med
10 Jun 2004
Ort
Bromma
Hoj
660-04
Har funderat på camping också men efter förra året är jag inte så sugen, var så satans jävla kallt i tältet. Tur att dundeedaden kom med cupévärmartipset annars hade jag legat kvar där än, begravd i en burnoutgrop.

Du kan få komma in och värma dig hos oss, för vi bor i hus. :tummenupp
Tält suger.
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top